Добре дошъл при нас!
Честита придобивка и скорошно и успешно приключване на реставрацията.
Скоро ще пусна, някоя снимка на една прясно-реставрирана от 60-та, хем да те надъхам, хем да не повтаряме, евентуално цветове...
Много въпроси наведнъж, а всеки от тях може да бъде повод за дълга дискусия, затова те съветвам да караш едно по едно.
Понякога и доста-често е прибързано, това с пясъкоструенето, още повече, че качественото е скъпо, а евтиното, може да ти съсипе панелите... Понякога е по-добре, първо да се възстановят, панелите, а после да се пясъкоструи... Принципно за по-голяма антикорозионна защита е добре да се пръсне със Цинк, така нареченото студено поцинковане, получава се катодна защита на метала и самият Цинк пази от ръжда, дори на известно разстояние, после е добре да се грундира с Епоксиден грунд, който е много-издържлив на физични и химични влияния и се пръска за да пази цинка от външни влияния, както и да послужи за добра и здрава основа са следващите покрития. Но, тези покрития са твърди и при наличие на детайли за изправяне, могат да се напукат, другото е, че при определена температура, която се достига при евентуалното заваряване, цинкът пука и прави заварките доста по-трудни. Епоксидният, пък не държи на особени топлинни разширения и се отлепя, а като по здрав взима и цинка със себе си... За Цинк препоръчвам марка Zinga, а за епоксиден - RM-ският. Пясъкоструят е хубава работа, но да ти е под ръка, постоянно и да имаш различни абразиви и разни шлангове и пистолети с различни дюзи за да можеш да импровизираш, иначе просто не ми е ясно как става, всичко, ама да не се отплесваме...
За части, можеш да опиташ тук:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=220668 