asentm написа: Като пратиш на ВВТ какво си събрал и какви карбове имаш и те ти пращат жигльорите.
Да не се бъркаш за фирмата, част от твоите жигльори дойдоха от ВВТ, но размерите ги даде ти или Вальо, за моите проекти аз си ги смятам и тогава поръчвам...
Иначе disc ще е на спринцовки и няма да се разправя с карбове а с компютри...
disc написа: Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).
За тебе, мисля е стандартният вал от Порше или подобен, аз на бусът съм с него, с двата карба на бензин без 3-цифрена сума за части не ми се получи и си го газифицирах, както бе по план, но съм изключетелно доволен от ниските, държи на 300-та ко затвориш кранчето. Мога да карам като дизел, че и по-надолу, 1200-2000 и превключваш и нямаш ядове. Оживява на 2500 каго го ядосаш 5-6000 - няма проблеми, нагоре съм го "заключил" защото не съм минал газ-анализатор и не знам дали стига газта... Като караш извънградко усещаш, че за тва е правен тоя вал, 2500-3500 и двигателят, просто жужи... мислена работа са тия поршета, ей...

На тия наще, оригиналните пружини са много меки и ако няма да ги сменяш или натягаш по-добре не се изхвъряй с много лифт, просто не се получава...
