1300'67/Type4

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот oryxster » Пон 26 май 2014 21:26


Правилно, тия модерните ги знаеме. :wink

Не е необходима излишна информация - идейно подобряваме наличното, саунд, джанти и това е...

Давайте го този клип със саунда - верно той ще даде отговор на всички въпроси! :beer




Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот batetony67 » Пон 26 май 2014 22:18


Тук и аз се заинтригувах от възможностите. Наистина спагетите са големи, за съжаление не видях вариант за моята Baja, тук място за импровизации има много и явно ще се кара на принципа проба-грешка.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Сря 28 май 2014 20:05


rough написа:Тия модерните ги знаеме :11
номера е да се пипне наличното за да работи една идея по-добре ако е възможно и то за "без пари"


ама машина та е станала страшна...верно пусни един клип да я чуем :th_up

Ще пусна клипа, когато ми мине яда и оправя главите. Тях ги правиха едни софийски майсторчЕта...да ги ЕБА у приятелите. Явно са оставили по-лаки допуски на водачите и някои клапани леко засядат и отварят луфт. Иначе връи повече от BMW 525 :mrgreen


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Сря 28 май 2014 23:30


водачите може всеки един стругар с по богат набор от инструменти да ти ги оправи
ше ги мине с един райбер с точен размер и ше станат масло !
трябва да са точно 8 и 9 мм ако не си сменял нещо (изпускатела много хора го правят и него на 8мм за по малко съпротивление)

или си купи ти такъв инструмент ама са скъпи и не си заслужава за едно прокарване само :rolleyes


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот BuGmaN » Чет 29 май 2014 0:15


Въпросът е, че не се знае, какви водачи са му набили, тоест дали са за нашите машини..., после, как са вадили старите и как са набили новите - има си тънкости, ако се прави, както е по книга, често се пукат глави... Принципно при правилни водачи и правилен демонтаж и монтаж на новите, ми се е налагало най-много, леко да престържа горната част с шабър, райбер не съм пускал досега, въпреки, че имам и раздвижен 8-9мм.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Сря 24 дек 2014 18:04


asentm написа:Ще пусна клипа, когато ми мине яда


мина ли ти яда :confused


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот batetony67 » Пет 26 дек 2014 20:24


rough написа:
asentm написа:Ще пусна клипа, когато ми мине яда


мина ли ти яда :confused

Не му е минал, даже сега ще се пръсне от яд, щото едни други хора не от София са се.....


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Сря 07 яну 2015 15:47


Не се знае защо е станал този мармалад.
Всичко е ок направено и вала и хода и главите....
По всяка вероятност ЕГНто на повдигачите не са издържали нещо .



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта