Въпрос за двигател
Въпрос за двигател
Може те ли да ми кажете данните (кубатура и мощност) за двигател с код СТ с долна турбина с механични повдигачи на клапаните?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за двигател
1600 cc Typ 4 motor за конете не съм сигурен,каталога ми е в нас.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
РАСН в грешка си тип 1 е .... с хидравлични повдигачи и маслен филтър, 215 мм съединител, и плитки глави ...принципно е и с вдлъбнати бутала, електронно запалване, центровката е на + 5 градуса ! мощността му е 50 к.с.
ако се слага на костенурка има ядове с маховика , а и трябва водач на оригиналния амбрияжен лагел ... ако искаш да слагаш охльов на костенурка, тогава ще трябва да режеш отпред блока, защото е отлят с държача за турбината
ако има нещо друго колега питай имал съм такъв бус и съм му правил и ремонт на моторетката ....
не слагай 2 карбуратора на това , а един прогресивен в центъра за да вървиш повече на високи, защото мощноста на този мотор идва още на около 2400 оборота
ако се слага на костенурка има ядове с маховика , а и трябва водач на оригиналния амбрияжен лагел ... ако искаш да слагаш охльов на костенурка, тогава ще трябва да режеш отпред блока, защото е отлят с държача за турбината
ако има нещо друго колега питай имал съм такъв бус и съм му правил и ремонт на моторетката ....
не слагай 2 карбуратора на това , а един прогресивен в центъра за да вървиш повече на високи, защото мощноста на този мотор идва още на около 2400 оборота
Re Двигател
Благодаря за информацията, този мотор още не съм го виждал знам че е с големия съединител има и маслен филтър и безконтактно запалване. Целесъобразно ли е да го слагам на костенурка, моята е 1200?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Re Двигател
Не знам дали ще се събере охлаждането в коша на костенурката,освен това разпределителните валове им са сметнати не толкова да развъртат колкото по голям въртящ момент в ниските обороти.При всички положения ще има филми
Питай колегите дали някой не продава готов двигател да го вземеш и да го сложиш.

Двигател
Този мотор ми го дават ама не знам дали всичко му е в ред, имаш ли идея какъв разпределителен вал мога да му сложа и дали може да се намери?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател
Ами бих ти препоръчал разпределителен вал от VW Variant, Бъгман е голям фен на тези валове и ги предпочита даже повече от костенурските,само не знам от къде ще си намериш.Иначе питай Асен дали не може да ти поръча отвън някой спортен вал и на каква цена ще ти легне.Имай предвид че какъвто и двигател да ти предложат при всички случаи е хубаво да го отвориш,да му видиш състоянието и да му направиш ремонт,особено ако мислиш да я караш всеки ден.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Не, че се занимавам основно с СТ(имам само 2 разглобени), но ако разпредлелителя на 1200 не зе знае какво ще се получи, после ни делко ще ти сработва ни карб., а маслената ще се наложи да я сложиш, ако сменяш вала, защото е по дълбок и старата няма да се зацепи за него, ще се сменят и шпилките за захващането на капака, отворите ще дойдат малки, а можеби и не на място, което не знам дали си заслужава играта да оправиш, изобщо влизаш в голям филм с неизвестен край, аз бих инвестирал в друг мотор, 1200 си е идеален за костенурката сток... 

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта