Въпрос за двигател

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за двигател

Мнениеот desso » Вто 27 мар 2007 11:42


Може те ли да ми кажете данните (кубатура и мощност) за двигател с код СТ с долна турбина с механични повдигачи на клапаните?




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за двигател

Мнениеот PACH » Вто 27 мар 2007 12:23


1600 cc Typ 4 motor за конете не съм сигурен,каталога ми е в нас.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 27 мар 2007 13:49


РАСН в грешка си тип 1 е .... с хидравлични повдигачи и маслен филтър, 215 мм съединител, и плитки глави ...принципно е и с вдлъбнати бутала, електронно запалване, центровката е на + 5 градуса ! мощността му е 50 к.с.
ако се слага на костенурка има ядове с маховика , а и трябва водач на оригиналния амбрияжен лагел ... ако искаш да слагаш охльов на костенурка, тогава ще трябва да режеш отпред блока, защото е отлят с държача за турбината
ако има нещо друго колега питай имал съм такъв бус и съм му правил и ремонт на моторетката ....
не слагай 2 карбуратора на това , а един прогресивен в центъра за да вървиш повече на високи, защото мощноста на този мотор идва още на около 2400 оборота


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Вто 27 мар 2007 14:09


Ахамммм, имах един двигател такъв ама май беше с хидравличните повдигачи и плоски чела на буталата, пак 1.6 и е свалян от бус Транспортер Т3.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 27 мар 2007 14:47


точно така


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re Двигател

Мнениеот desso » Вто 27 мар 2007 14:49


Благодаря за информацията, този мотор още не съм го виждал знам че е с големия съединител има и маслен филтър и безконтактно запалване. Целесъобразно ли е да го слагам на костенурка, моята е 1200?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Re Двигател

Мнениеот PACH » Вто 27 мар 2007 14:59


Не знам дали ще се събере охлаждането в коша на костенурката,освен това разпределителните валове им са сметнати не толкова да развъртат колкото по голям въртящ момент в ниските обороти.При всички положения ще има филми ;) Питай колегите дали някой не продава готов двигател да го вземеш и да го сложиш.


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Двигател

Мнениеот desso » Вто 27 мар 2007 15:04


Този мотор ми го дават ама не знам дали всичко му е в ред, имаш ли идея какъв разпределителен вал мога да му сложа и дали може да се намери?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигател

Мнениеот PACH » Вто 27 мар 2007 15:10


Ами бих ти препоръчал разпределителен вал от VW Variant, Бъгман е голям фен на тези валове и ги предпочита даже повече от костенурските,само не знам от къде ще си намериш.Иначе питай Асен дали не може да ти поръча отвън някой спортен вал и на каква цена ще ти легне.Имай предвид че какъвто и двигател да ти предложат при всички случаи е хубаво да го отвориш,да му видиш състоянието и да му направиш ремонт,особено ако мислиш да я караш всеки ден.


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Вто 27 мар 2007 15:17


ОК, то си е ясно че ще се наложи отваряне защото едва ли е читав но това ще стане най рано по велик денл За вала ще се консултирам допълнително


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 28 мар 2007 14:28


всичко вътре е костенурково ...вала изли заедно с колелото и болтовете около 130 е ...... като има 3 вариянта най малкия е 176 гр. до 189 гр. всите са за улично каране


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Чет 24 май 2007 10:49


Interesuvat me dannite za fazite na gazorazpredelenie na motora CT i oborotite pri maksimalna mo6tnost i maksimalen vartq6t moment.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 24 май 2007 19:03


desso написа:Interesuvat me dannite za fazite na gazorazpredelenie na motora CT i oborotite pri maksimalna mo6tnost i maksimalen vartq6t moment.

Не претендирам за особенна точност, но ако искаш точно Гугъл те зове - 55коне при 4100-4500, въртящия трябва да е към 109 при 2200-2500об. :roll: ... :wink:


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Чет 24 май 2007 21:24


Mersi za infoto, BuGman poneje ti se zanimava6 osnovno s CT motorite iskam da te pitam moga li da sloja razpredelitelen val ot CT na motor 1200 i da izpolzvam maslenata mu pompa


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 24 май 2007 21:47


Не, че се занимавам основно с СТ(имам само 2 разглобени), но ако разпредлелителя на 1200 не зе знае какво ще се получи, после ни делко ще ти сработва ни карб., а маслената ще се наложи да я сложиш, ако сменяш вала, защото е по дълбок и старата няма да се зацепи за него, ще се сменят и шпилките за захващането на капака, отворите ще дойдат малки, а можеби и не на място, което не знам дали си заслужава играта да оправиш, изобщо влизаш в голям филм с неизвестен край, аз бих инвестирал в друг мотор, 1200 си е идеален за костенурката сток... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта