VW KILT 4x4

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

VW KILT 4x4

Мнениеот rusty » Пет 11 мар 2005 9:59


http://www.cyberernie.de/FAHRZEUGE/HEINZ__KAFER/body_heinz__kafer.html
Не мислех че има останали от тези модели. Вие виждали ли сте?




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 11 мар 2005 12:38


това е свободно съчинение / отлично/ на тема автомобили......... шаси и мотор пасат синхро и куруба на костенур .... убиец е


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пет 11 мар 2005 14:48


ОК съгласен съм че това е малко свободно съчинение но оригинале е VW Typ 87 na Фердинант Порше от 1942, изработени са само 546 броя от които повечето за Африка. Имам малка статия за тази кола в едно списание и много се учудих, понеже я вписват като част от историята на ауди куатро, също така учудващо е че там стои и москвич 410 и газ победа М72 а статията е немска :) кой от кого краде не знам.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 11 мар 2005 16:26


това нещо е известно като КОМАНДИР ВАГЕН


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 11 мар 2005 17:49


До колкото знам първия автомобил 4х4 е Ауди Куатро, сега се сещам, че е имало костенурка 4х4 много по-рано, но може да е ставало въпрос за първия състезателен 4х4, но пък се сещам за историята, в която другите дизайнери се подигравали на Ауди, че няма как да монтират на кола 4х4 и когато са успели всички с били изумени (Ауди печелят още първото състезание)- нима не са знаели за Колстенурката или има нещо друго? :roll:


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Пет 11 мар 2005 23:00


BuGmaN написа:До колкото знам първия автомобил 4х4 е Ауди Куатро, сега се сещам, че е имало костенурка 4х4 много по-рано, но може да е ставало въпрос за първия състезателен 4х4, но пък се сещам за историята, в която другите дизайнери се подигравали на Ауди, че няма как да монтират на кола 4х4 и когато са успели всички с били изумени (Ауди печелят още първото състезание)- нима не са знаели за Колстенурката или има нещо друго? :roll:


Задвижването от два и повече от два моста е било изобретено и внедрено далеч преди костенурката дори (началото на века е имало не малко модели с 4х4 задвижване).

Ауди са просто първите, които използват системата (4х4) за рали-състезания с коли и им късат з***иците на всичките в началото на 80-те. Но пък са използвали и може би най-добрия диференциал за целта и до момента (TorSen). :)


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Съб 12 мар 2005 0:38


Диференциала не е ли Visco Kuplung или поне на немски така се казва? Visco е технологията която мисля и до сега се ползва в 4motion.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Съб 12 мар 2005 9:43


rusty написа:Диференциала не е ли Visco Kuplung или поне на немски така се казва? Visco е технологията която мисля и до сега се ползва в 4motion.


Виско-муфа или виско-съединител се използва при "Synchro" версиите, по-късно "4Motion" при VW - да, така е. Най-вече, защото е по-евтина алтернатива. Съединителите (при Synchro и 4Motion) имат разлики, но като търсене на краен резултат са принципно еднакви. VW дълго твърдяха, че въпросният "Haldex", който се използва в 4Motion е по-добър от TorSen-а при Ауди, но това са рекламни трикове и невярности (няма да кажа - лъжи) - според мене..

В този ред на мисли една от най-атрактивните 4х4 коли за мен би била Golf II Country, но с 1.9 дизел и "Quattro" система от Ауди... Е да, ама не.. :(


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Съб 12 мар 2005 15:23


ТА ПОЗАРОВИХ СЕ И :
през 1942 г. !!! излиза поредния вариант на КДФ-ваген, то е своеобразно сливане между шасито на Кубелваген и купето на КДФ-ваген със задвижване на 4те колела.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Цялостната продукция на модела възлиза на 669 коли + 2 построени за резервни части
Колата разполага с 16 цолови джанти и високопроходими гуми с грайфери /за пясък/
Един от малкото оцелели автомобила от това време бе продаден преди 2 години на търг за над 100 000 $



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта