Полезно видео !!!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Полезно видео !!!

Мнениеот PACH » Пон 26 ное 2007 16:16


За феновете на Тип-3 и на всички останали с такова окачване ;)
Видео "Как да "свалим" колата ни с няколко сантиметра без никаква промяна по оригиналното окачване.

Клип - 1
http://youtube.com/watch?v=AMxBolHOJR4

Клип - 2
http://youtube.com/watch?v=Gmh5V1sKlTM

Клип - 3
http://youtube.com/watch?v=WA5jYrkwewg

Клип - 4
http://youtube.com/watch?v=41V5g9s_Lbw

Ето и два клипа за смъкване на предницата:

Клип - 1

http://youtube.com/watch?v=OS2fgJkhcJk

Клип - 2
http://youtube.com/watch?v=iM4CRb1pLjw

Успех на всички фенове :)




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Смяна на динамо с алтернатор

Мнениеот PACH » Нед 02 дек 2007 22:04


И така,продължавам с полезна информация за всички фенове на VW Typ 3 1500-1600 cc, Variant, Fastback, Notchback, които искат да си подменят морално остарялото динамо с алтернатор.

На тази снимка виждате какво ни е необходимо:

Изображение

Преди да започнем демонтажа на динамото,не забравяйте да откачите клемите от акумулатора.

Изображение

Махаме задната седалка,поглеждаме в дясно и виждаме реле-регулатора.

Изображение

Откачаме зеления кабел...

Изображение

...и синия кабел...

Изображение

след което ги свързваме един с друг.Ако искате да запазите реле регулатора за бъдеща употреба,този байпас ще ви свърши чудесна работа.

Изображение

Двата дебели червени кабела трябва да са закачени към реле регулатора за да не се прекъсва веригата.Ако решите да махате релето не забравяйте да ги закачите един към друг.

Разкачаме капака над динамото.

Изображение

Откачаме двата дебели кабела (DF и D+)

Изображение

...и масата (D-)

Изображение

След като сме разкачили всички кабели,сваляме ремъка и махаме динамото.

Изображение

На негово място поставяме новия алтернатор,като дебелото ухо за закрепяне трябва да сочи надясно.

Изображение
Изображение
Изображение

След като поставим алтернатора на мястото му,преди да го монтираме, слагаме ремъка на ремъчната шайба.

Изображение

Преди да го затегнете,проверете съосието на шайбата на коляновия вал, и шайбата на алтернатора,ако има някакво разминаване не коригирайте с шайби а напаснете планките точно :)

Изображение

На тази схема,закрепването става чрез скоба която лично на мен ми изглежда грозна,ето и друг вариант за закрепване който повече ми допада.

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Алтернатора е на местото си, време е да го свържем към инсталацията.

Изображение
Изображение

Свързваме зеления DF кабел към единия край на "възбудената лампа" :) а другия кабел на лампичката закачаме към положителния извод на алтернатора,който се закача към бобината.
(Crimp the green DF generator wire to the ”L” wire on the alternator pigtail. The ”IG” wire (think ’ignition’) on the alternator pigtail connects to terminal #15 on the coil (the positive terminal)

Изображение
Изображение

Към бендикса на стартера на мястото къде е закачен (+) от акумулатора,закачаме още един дебел кабел, другия край на когото се закача към (+) на алтернатора.

Изображение
Изображение

За "глупавите" американци показват как се монтира кабела към алтернатора :)

Изображение
Изображение

След като приключите с монтажа,поставяте капака над алтернатора и закачате клемите към акомулатора,ако няма мирис на изгоряло значи добре сте си свършили работата :)

Изображение
Изображение



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта