Пак за двигателите от АЛФА 33

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пак за двигателите от АЛФА 33

Мнениеот dunhill1680 » Сря 03 яну 2007 15:38


Абе как става номера с АЛФА двигател, какви скорости ползвате и какво става с охлаждането (алфата не е ли на вода) ? Дали мога някъде да прочета или най-добре да видя на живо такова нещо, че сега точно планирам едно генерално преустройство за мойто дзвер? Ще ми си да направя много бърза и много комфортна версиа но VW то, само външно ще го оставя непроменено. Някой слагал ли е на SUBARU боксер?




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 03 яну 2007 17:12


Двигатели отдруги марки автомобили ма Костенурките доколкото съм запознат слагаме ние и Руснаците, най-вероятно поради липса на средства да оптимизираме оригиналите си мотори, затова се разрови и из Руския нет, там имаше някакви подобни проекти. :wink:


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 03 яну 2007 18:27


Bugman-е, дълбоко се лъжеш,пич.Дали нямаш някое немско списание и дали вътре няма нещо подобно?Ти си начетено момче и трябва да отчетеш,че имаш голям пропуск.Та, аз притежавам бая немско списвани литератури, в които много подробно си е описано какъв двигател как се слага.Темата е много обширна и ще изчакам да видя как ще протече та да взема и аз някакво отношение, все пак имам две такива возила.Само ще кажа, че не е работа за един ден и не за всеки,т. е. в гараж тая работа не става. П.П. Братята немци даже са вкарали V6 мотор от Ауди. П.П.2 Не забравяйте, че трябва и да може да спира.


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Сря 03 яну 2007 19:34


Ами моите уважения към всички, колко коня можете да изстискате от стандартният боксер..... на каква цена? колко надежден двигател ще се получи? какъв живот ще му остане? може и да изкара 5-10 км преди да гръмне, и тогава какво, пак да пиля валове, да търся ризи и бутала.... това трябва да са достаъчни аргументи, защо друг двигател. Повече работта е да, по сложно е, иска се опит, хубаво. Важното е че крайният резултат е удобен за подръжка, има части и т.н., най-важното е че се получава НАДЕЖДЕН агрегат... изпилени и изчоплени трошки има много, не е т`ва идеята. Колко би ми струвал един двигател, след всички извращения включително основен ремонт едва ли цената ще е повече от 700-1000лв. Другото е труд. Айде сега сметнете за колко парички се прави боксер 120-140 коня. Горе долу е същото, с малката разлика че трабва да треперя всяка секунда да не гръмне. Засега намерих инфо за SUBARU-вски боксер, който е и по-компактен от алфата и май пасва без преправяне към скоростите. Прави фланец пак, но е много по просто от номера с алфата. Ако е възможно колеги може ли на живо да видя как сте направили номера с вашите двигатели. Къде сте рязали и какви проблеми сте имали, това е безценно инфо и не става през интернет такова нещо


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 03 яну 2007 19:44


Тука си прав, по нета тези работи не стават.Айде като се позатопли малко и ще правя демонстрации.


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Сря 03 яну 2007 21:21


Като начало можеш да се обадиш на чичо Боби от Зоната - той прави фланци. Някой ползвал ли е услугите му? Изглежда ми свестен и мисля да му поверя предния мост да го изправи. Иначе за около 1000 лв. можеш да си намериш двигател от субару и да имаш едно наум, че има някои тънкости около основния ремонт. А бе става работата, ама не за 700-1000лв.А да,... и спирачките са много важни


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 03 яну 2007 23:21


Еми умишлено не споменах Немската школа, защото там тези извръщания са рядкост в сравнение с нас и Русия, а и Германците са националисти и едва ли ще им е приятно двигателите им да са бъкани с Американски части, а и наистина не съм много в час с Немската школа, не гледам Немски списания нито сърфирам по Немски сайтове - просто, защото не ми е по вкуса.
Като стана въпрос, колко ще издържи боксера на тунинг, предполагам, че повече от всички останали, след като е записан в Гинес за двигател изминал 2600000км.
Това, че сте разочаровани от Боксера повярвайте не е по негова вина, а по вина на хората, които са поддържали двигателя без нужните знания и опит и вместо да го поправят са му скъсявали живота няколкократно без да се досещат за 10-ките разлики и специфики различни от стандартните двигатели.
Това, че сте се ориентирали към други двигатели може би е във ваш интерес, защото много малко са хората, които се разбират с "въздухара", дори се сещам за какво става въпрос, след като приятел, който 20г. се занимава с ремонт на Костенурки професионално в момента монтира водна 2-ка на Кафера си... :) :wink:


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Чет 04 яну 2007 9:08


Като стана въпрос, колко ще издържи боксера на тунинг, предполагам, че повече от всички останали, след като е записан в Гинес за двигател изминал 2600000км


Тунингован двигател на повече от 300 000 НЕМА. Пак питам колко точно коня ще се изстискат от този боксер и на каква цена? Това просто е стар прекрасен двигател, предвиден да е на първо място НАДЕЖДЕН и прост за подръжка и производство,а след това производителен. Нали се сещаш че за да изкараш нещо от него трябва да се нагъзи на поне 5-6 000 оборота... Това значи нов Вал нови бутала, нови глави, нови клапани, нов ауспух, мноооого нови неоригинални основни компонепти по двигателя. При такива условия дори 300 000 км звучат смешно... Да не говоря какви грижи ще има с охлаждането на такова нещо като си спрял на светофара.

Не ме разбирате правилно АЗ ОБОЖАВАМ БОКСЕРА И СЪМ ВЛЮБЕН В НЕГО, колта е изкъртваща и зверски добра, от трите ми коли тази е единствената с която не съм имал никакви грижи никога (разбира се след брутална реставрация). Просто имам още едно бръмбърче което искам да е нещо различно, само заради гъдела дали може и какво би станало. Работя по 10 часа на ден пред тъпия компютър и това ми е почивката, да си чопля по колата. Сега искам да започна един цялостен и дългосрочен проект, чиято цел е да докарам СИГУРЕН, БЪРЗ, ТИХ, и КОМФОРТЕН кафер. Ще запазя всичко отвън максимално близо до оригинала. Просто нов интериор, нов двигател и скорости най-вероятно, искам да запазя окачването ако възможно. За спирачките няма грижи, засега предполагам че ще използвам пасатови такива, с много преправяне. Общо взето имам нервите, желанието и условията да се захвана с такова нещо. Като се постопли ще се видим явно. Просто ми беше любопитно дали някой е правил опити в БГ да транспалнтира двигател.

Последна промяна от dunhill1680 на Чет 04 яну 2007 10:28, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Чет 04 яну 2007 9:12


stenly_r написа:Като начало можеш да се обадиш на чичо Боби от Зоната - той прави фланци. Някой ползвал ли е услугите му? Изглежда ми свестен и мисля да му поверя предния мост да го изправи. Иначе за около 1000 лв. можеш да си намериш двигател от субару и да имаш едно наум, че има някои тънкости около основния ремонт. А бе става работата, ама не за 700-1000лв.А да,... и спирачките са много важни
Чичо ти Боби може да ти оправи моста, да направи фланец за двигател от Лада, някоя и друга дреболия и до там.Аз допуснах грубата грешка, като му се предоверих, да ми прави фланеца за алфовия мотор.Моите уважения към хора, които знаят повече от мен, но точно тук се осра на метеното, нищо общо с това, което трябваше да бъде и поради това сега ще правя нов, при друг човек, който поне има опит с тези работи.А и Боби не взима много евтино, което също е от значение.


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Чет 04 яну 2007 19:43


Само да кажа, че двигател от лада не е опция която смятам, че си залужава дори да се обмисля. Все пак искам кола, не трагедия. Тва с ладовите мотори го оставям на колегите от Перник и Бусманци с бегачките и летните джанти .... (примерно, не искам да обидя някой). Не се притеснявам от разходите, все пак с трици маймун не се ловят.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Чет 04 яну 2007 22:03


dunhill1680 написа:Само да кажа, че двигател от лада не е опция която смятам, че си залужава дори да се обмисля. Все пак искам кола, не трагедия. Тва с ладовите мотори го оставям на колегите от Перник и Бусманци с бегачките и летните джанти .... (примерно, не искам да обидя някой). Не се притеснявам от разходите, все пак с трици маймун не се ловят.
Ей това е истината, с трици маймуни.......Аз вече доста препатих с трансплантацията на алфов мотор и има какво да ти разкажа,само да се видим,даже ще ти направя и дамонстрация с Баята.Двигателя от Лада го споменах, за да онагледя до каква степен е компетенцията на въпросния чичо Боби от зоната.И по спирачките не е толкова сложно, само трябва кадърен и малко на нашия акъл човек, а такъв има.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Чет 04 яну 2007 22:13


stenly_r написа:Като начало можеш да се обадиш на чичо Боби от Зоната - той прави фланци. Някой ползвал ли е услугите му? Изглежда ми свестен и мисля да му поверя предния мост да го изправи. Иначе за около 1000 лв. можеш да си намериш двигател от субару и да имаш едно наум, че има някои тънкости около основния ремонт. А бе става работата, ама не за 700-1000лв.А да,... и спирачките са много важни
Стенли, понеже от опит знам, че Боби е скъпчия, защо не дръннеш една шайба на Асен и да си поговорите за предния мост, който той си прави при Жеко. Човека е много точен, а и със сигурност разбира много повече.


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Чет 04 яну 2007 22:54


Ами проблема ми е по скоро КАК, тъстът ми е стругар във казанлъшките военни заводи и нямам проблем да си направя каквото и да е . По-скоро грижата е фланецът да е ДОБРЕ ИЗМИСЛЕН, когата нещата са планирани добре и премислени, и претествани от хора препатили и препсували, тогава обикновенно работят. Поставил съм си задачка до 2 години тази кола да е претворена в матерял.... и да помърква в гаража ми. Ще трябва доста та да погледам докато реша какво и как точно. Ще копам по въпроса а като се постопли ще видя и колегите как борят проблема. Сега основната грижа е да успея да събера максимално много инфо по въпроса за да видя кое е най-доброто решение. Незнам и дали ще е АЛФА. Австралийските ни колеги пишат че Subaro било по-добра идея. Пасвал по-добре двигателя и имало по-малко грижи заради по-скромние му размери. А и аз честно казано не съм много фен на алфата....


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 05 яну 2007 9:13


По принцип няма спор, че мотор от Субару е по-здрав от алфовия,но...По-скъпа поддръжка,много по-рядко се намират, та един пълен комплект за основен ремонт на Алфата е от порядъка на 500-600 лв.,от 1,5 л. например се извличат 107 к.с. и т.н. В Б-я знам само за един трайк с мотор от Субару и човека сподели, че му е побеляла косата докато го напасне. А пък австралийците едва ли са чували за Алфа, там на почит са местнопроизведените и японските, а и в световен мащаб малко са прозводителите на боксери.И тъй като ти си си дал достатъчно дълъг срок, ще имаш време добре да го измислиш.


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Пет 05 яну 2007 15:21


Мдааа, ще чета още. Аз съм намерил едно маторче от субаро 2.0 което е в добро състояне. Едно малко бусче брутално катастрофирало. Алфов двигател не е проблим да се намери. Сега чертая двата двигателя за да мога да си направя компютърен модел и да видя преди да съм почнал къде ще излязат грижи. Незнам със скоростите дали няма да имам проблеми.... Предавателните числа на VW са много "груби" за толкова мощен мотор и има опасност тва нещо или да не може да се кара или от тука (летището) до НДК да върви само на задни гуми. Абе доста проблеми има, ма аз съм със здрави нерви и ще го боря. Наистина искам да стане като хората и не мисля да правя компромиси, ако не е крайно наложително. Видях една ситема за охлаждане с радиатори под калниците и това ме зарадва защото не насира вида на колата, незнам само как се справят с боклука и леда приз зимата. Уф мноооого четене и тестове трябват, не е лесна тая работа.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта