Kaрбураторни неволи

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Kaрбураторни неволи

Мнениеот KokoBoxer » Пет 27 юли 2007 20:13


Питам от името на мой познат който е на Вие с компютрите и интернет:

Става дума за костенура при която двигателя студен пали от 1-ви път, заработва нормално след 2-3 форсирания, работи общо взето нормално, държи горе-долу обороти, има "ряз", пъргаво набира и т.н. както си трябва .... НО загрее ли става по муден и тромав и доста по трудно пали топъл с много въртене... Като се охлади след дълъг престой всичко се повтаря. Биметалната пластина е на горното деление...

Идеи някакви да помогнем на колегата




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 28 юли 2007 21:45


Най-вероятно бедна смес, нерегулирани кларани или стари свещи - нека провери цвета на свещите :roll: ... :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 30 юли 2007 10:29


може много неща


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 30 юли 2007 11:59


Един познат така "уплътняваше" карбуратора с силикон,като загрееше двигателя се раздуваше силикона и едвам стигаше гориво за празни обороти :D


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Нед 09 дек 2007 23:24


Колеги , колко мм трябва да е шайбата която се подлага между капака на карбуратора ( 31PICT-3 ) и игления клапан - 0.5, 1.0, 1.5 мм ??? ..


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 10 дек 2007 9:35


Мисля 0,5мм., но едва ли има значение колко, за теб е важно нивото, затова взимаш няколко размера(медни, алуниниеви или бакилитови) и с тестове си избираш размера и броя шайби... :wink:


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Пон 10 дек 2007 13:53


A заводски препоръчваното ниво колко е ?



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта