Hello, на всички, които ще прочетат поста ми и надявам се ще следят от време на време процеса на рестото, което ни предстои и не на последно място се надявам да сме все още живи като му дойде края.
така че:
WELCOME TO THE RESTO OF THE Volkswagen 1600 Type 3 Squareback 1973
Проект Volkswagen 1600 Type 3 Squareback 1973
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
HAPPY BIRTHDAY
В интерес на истината през месец февруари 2008, колата ни навършва точно 35 години.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5164255
Както виждате произведена е в Германия през февруари 1973, за USA. През 1978 година е закупена от търг в София от семейството, което е било единственият собственик на колата на територията на НРБ, а после РБ. Интересен факт, който самата аз научих от соствениците е , че през соц. годините освен през "Автотехника" с чакане,точки и левове; " Corecome" само с долари и то ако може да се докаже че са законно купени, третият начин за купуване на кола в НРБ е бил търг.
Държавата е правила търгове няколко пъти годишно в големите градове и населението е можело да участва в тях. По думите на предишните собственици процедурата е била следната:
колите за търга са били събрани на голям паркинг, хората са обикаляли и решавали за кои коли ще наддават, подписвали са документ , че са запознати с състоянието на колите, слагали са офертата си в плик, запечатват, пускат в урна. След това всички оферти се изчитат най-високата печели. И настава страшна радост за победителя: нашите хора са пуснали оферти за 4 различни коли като са били цялото семейство(5-6 човека с различни оферти).
Баба Виола печели нашата Vw Type3 Squareback 1973. Запознах се с нея при прехвърлянето на колата, вече недовиждаща и недочуваща, ама много сладка и сърцата (Виола е родена през 1922!!!!!!!!)
p.s. изборът ни на ресто проект бе повлиян от следните фактори:
1. колата е с един единствен собственик в БГ.
2. не е осакатена от самозвани майстори
3. достатъчно зле за да можем да я купим евтино
4. хастарът на покрива оригинален, в мн.добро състояние
5. ИСТОРИЯ: снимки, сметки, оригинални книжки
6. много дребни оригинални детайли
изброявам тези неща, защото целта ни е да се държим колкото може по близо до оригинала и ерата, когато е била произведена
поздрави
miss jana
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5164255
Както виждате произведена е в Германия през февруари 1973, за USA. През 1978 година е закупена от търг в София от семейството, което е било единственият собственик на колата на територията на НРБ, а после РБ. Интересен факт, който самата аз научих от соствениците е , че през соц. годините освен през "Автотехника" с чакане,точки и левове; " Corecome" само с долари и то ако може да се докаже че са законно купени, третият начин за купуване на кола в НРБ е бил търг.
Държавата е правила търгове няколко пъти годишно в големите градове и населението е можело да участва в тях. По думите на предишните собственици процедурата е била следната:
колите за търга са били събрани на голям паркинг, хората са обикаляли и решавали за кои коли ще наддават, подписвали са документ , че са запознати с състоянието на колите, слагали са офертата си в плик, запечатват, пускат в урна. След това всички оферти се изчитат най-високата печели. И настава страшна радост за победителя: нашите хора са пуснали оферти за 4 различни коли като са били цялото семейство(5-6 човека с различни оферти).
Баба Виола печели нашата Vw Type3 Squareback 1973. Запознах се с нея при прехвърлянето на колата, вече недовиждаща и недочуваща, ама много сладка и сърцата (Виола е родена през 1922!!!!!!!!)
p.s. изборът ни на ресто проект бе повлиян от следните фактори:
1. колата е с един единствен собственик в БГ.
2. не е осакатена от самозвани майстори
3. достатъчно зле за да можем да я купим евтино
4. хастарът на покрива оригинален, в мн.добро състояние
5. ИСТОРИЯ: снимки, сметки, оригинални книжки
6. много дребни оригинални детайли
изброявам тези неща, защото целта ни е да се държим колкото може по близо до оригинала и ерата, когато е била произведена
поздрави
miss jana
:))
Тяа кола я знам. На стария път за Лозен преди фабриката за кечупа
)
Доста понадупчена от ръжда.....

Доста понадупчена от ръжда.....
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: :))
Perso написа:Всичко е прекрасно на приказки но досега една снимка не видях от прословутата колекция)
Здрасти Персо, не бих искала да съм твоя кола, щото с тоя негативизъм да си ме разпаднал на части до сега.
p.s. Между другото прословутата колекция се коментира в друга тема.
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: :))
Perso написа:Тяа кола я знам. На стария път за Лозен преди фабриката за кечупа)
Доста понадупчена от ръжда.....
NO COMMENT
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: :))
Perso написа:Тяа кола я знам. На стария път за Лозен преди фабриката за кечупа)
Доста понадупчена от ръжда.....
Всъщност имам COMMENT , но първо се чудя ти MODERATOR ли си или си TERMINATOR?
Мисля, че всички в тоя AIR COOLED форум преследваме по някоя мечта(някои от нас и повече), и сядаме пред рс-тата, за да помогнем ,да потърсим или дадем съвет, да видим и изкефим на мечтата на някой , дето вече е реалност. Ама и да не е реалност няма значка,защото при тези коли и малките неща са си голямо "УРААААААААА". По добре да се мотивираме взаимно, щото ресто процесът е толкова дълъг и труден, че е най лесното е човек да се откаже.
Колата не е надупчена от ръжда, а направо и липсват големи парчета, май да я бяхме оставили на онея с каруците, че да има за какво да се тюхкаме дружно.
Последна промяна от mrsAircool на Пет 15 фев 2008 22:34, променено общо 1 път.
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
на asentm броните
asentm написа:давай и снимките от вчера![]()
ако има с нещо да помагаме ...поне с акъл
ако ти изпаднат брони за т3 но по-стария модел, твоите са с профил П образни , аз търся от закръглените може и с лош хром
ок, скоро ще пътуваме да си прибереме калниците, и ще те летна то ноу , ще те мейлна и най накрая ще взема да те скайпна! (това ти е заради спама)

- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Също един съвет.Като я направите измислете каде да сложите номера ,защото сега изглежда малко гадно как е направен номера. А тия крушки на фаровете сега ли ги сложихте или са старите ,та веднага да светнат
Абе и в нашия регион има доста въздухарки.Сещам се за една в Козлодуй ,една в с.Ясен ,а в Плевен съм виждал около 2-3 ,а съм сигурен ,че са доста повече ,но това не е кола за всеки ден





- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Gigabyte написа:Също един съвет.Като я направите измислете каде да сложите номера ,защото сега изглежда малко гадно как е направен номера. А тия крушки на фаровете сега ли ги сложихте или са старите ,та веднага да светнат![]()
Абе и в нашия регион има доста въздухарки.Сещам се за една в Козлодуй ,една в с.Ясен ,а в Плевен съм виждал около 2-3 ,а съм сигурен ,че са доста повече ,но това не е кола за всеки ден
![]()
Старите крушки , Gigabyte , старите крушки.
Само да му дойде времето за номера, няма ди ти забравя съвета.
- mrsAircool
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
още няколко нови снимки, като ги гледам ме хваща шубето
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=219448
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=219448
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта