снижаване предницата на костенурка?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
gardelov
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шабла
Контакти:

снижаване предницата на костенурка?

Мнениеот gardelov » Съб 16 фев 2008 11:14


Колеги как най-лесно мога да снижа предницата на костенурката си с около 5-8см.Тя е торсионна.Нямя ли да се получи ако извадя по 1 пластина от торсионите?? :oops:




Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Съб 16 фев 2008 11:34


Питай Asentm, той ги знае тия работи.


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Съб 16 фев 2008 15:42


Те така нема а стане!
Или си купуваш спецялния кит режеш и заварваш или само режеш и заварваш без кит, който струва кинти.
Аз минах по тънката лайсна и сега предницата ми е на не повече от 10-15 см. от земята.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Съб 16 фев 2008 20:26


може с кит струма около 45 евро, ако не се лъжа и предницата е с настройващ се клириънс, може и нов мост Пума там отиваш на около 200 евро. нормалното снижаване е с 5 см. след него започваш и творчески процес по окачването, но ти си знаеш. Маже и да презавариш цантъра, т.е. режеш, мислиш, завърташ, пак мислиш, плюеш си на ръцене и в пазвата и заваряваш
избора е твой :wink:
ДА СТАНЕМ ПОВЕЧЕ В КЛУБА -NOSE DOWN :lol:
ВИЖ ТУК http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=33670


Потребителски аватар
gardelov
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шабла
Контакти:

Мнениеот gardelov » Съб 16 фев 2008 22:20


Благодаря момчета захващам се за работа!!! :lol:


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Съб 16 фев 2008 22:46


Колега, дай снимки да видим убавеца. :D


Потребителски аватар
gardelov
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шабла
Контакти:

Мнениеот gardelov » Нед 17 фев 2008 11:54


[quote="batetony67"]Колега, дай снимки да видим убавеца. :D[/quote]
Това нещо го купих 2002г от София кв Редута . Бешее голям оръфляк но с добър двигател.Всичко съм си правил сам от тенекето до боята.


http://picbg.net/img.php?file=4aeb6c7dd1dd2546.jpg

http://picbg.net/img.php?file=565117aaee07fe71.jpg
http://picbg.net/img.php?file=9a69f8243860acb8.jpg


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Нед 17 фев 2008 12:59


Бравос, бре. Той много убав станал.Левият преден мигач избелял ли е, имам стъкла, ще ти подаря едно. :D


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Нед 17 фев 2008 13:14


Айди бие! Още ли не си направил мостика?
И преди да режеш тръбите, бии по една точка от двете страни на среза за по лесно мерене!


Потребителски аватар
gardelov
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шабла
Контакти:

Мнениеот gardelov » Нед 17 фев 2008 13:53


Имам нови но ги пазя за 4ерни дни!


Потребителски аватар
gardelov
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шабла
Контакти:

Мнениеот gardelov » Нед 17 фев 2008 14:12


Персо имам цял пр.мост ще срежа него и после ще го менкам с този на колата.Ама се чудя ДАЛИ да не го застопоря да не мръдне и да режа внимателно тръбите както е цял .Като внимавам да не засеггна пластините вътре разбира се? :?


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Нед 17 фев 2008 16:31


Не става без вадене!
Трябва да сте двама човека да върви бързо работата с качването на моста, че иначе си ебало майката сам да се бориш с моста.
Режеш и завърташ и точковаш първо едната тръба, после другата.
Слагате на колата гимите и т.н. да видиш как идва на височина, после сваляш заварваш отсякъде и си готов.
Ако станете сутрин рано, до обед може и да сте готови!


Потребителски аватар
gardelov
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шабла
Контакти:

Мнениеот gardelov » Нед 17 фев 2008 19:16


OK Персо много ти багодаря.Имам помощник КАТО СЪМ ГОТОВ ще пусна снимки за да се похвля :D


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Нед 17 фев 2008 20:10


с тия предни джанти, а си го свалил, а си останал без калници


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Нед 17 фев 2008 20:14


То и много да я свалиш не е добре.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта