http://www.snimka.bg/profile.php?del_ph ... id=5889664
Щте ви показвам в тази тема как върви сабирането на един Typ1!
kefer,качвай и ти каквото наснимаш при Вальо и Ранко.
2276 cm3-Typ1 (майстори:Вальо и Ранко от гр.Варна)
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Знам какво е, затова се надявам всичко да си пасне, макар, че след трудна битка, победата е по-сладка
. На снимките с частите не се вижда датчик за температурата на маслото, а е хубаво да го има, аз го слагам (след малко стругарска обработка) на мястото на тапата на клапана за маслото и нямам грижи, имам и щека за маслото, която е с датчик, но не знам дали ще намериш такава ... 


САМО ГЛЕДАИ И СЕ УЧИBuGmaN написа:Знам какво е, затова се надявам всичко да си пасне, макар, че след трудна битка, победата е по-сладка. На снимките с частите не се вижда датчик за температурата на маслото, а е хубаво да го има, аз го слагам (след малко стругарска обработка) на мястото на тапата на клапана за маслото и нямам грижи, имам и щека за маслото, която е с датчик, но не знам дали ще намериш такава ...
Има всичко.Датчиците са комлпект с уредите "VDO",има и винтил за спирачките който подържа постоянно налягане в системата,клапан за регулиране на спирачките с който можеш да променяш съотношението на спирачното усилие(предни,задни спирачки) и ощте много други играчки.Каквото пише по сайтовете като най-добро,това слагаме за да не ревеме после 

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта