И така - решаваме, че оригиналните доказали се покрития са в големия си процент запазени и ще сваляме само втората боя до оригиналните химий

, където има някакви ръжди, те се виждат добре и само частично ще има пясъкоструй

, студено поцинковане и епоксиден грунд, полиуретанов уплътнител и т.н. - ще става пак на въпрос...
Свалянето само на горната боя става 95% на ръка, без да се ползват химий, без телени четки, шкурки или някакъв друг абразив, нагряването също не е позволено, машинки разни няма

. Ползват се само

една дузина джаги: разни ширини и дебелини шпатули, длета, различно заточени листове от механична ножовка, специални инструменти и специално направени приспособления се сменят непрестанно за да не се драска, дълбае и слиза под оригиналният металик, а него самият сваляме със ситни шкурки на машинка за шкуркане (ако намате професионална по-добре на ръка, останалите дълбаят), внимателно до достигане на оригиналната основа ... Това и вероятно най-бавният и труден начин за сваляне на боя, но и най нежен за оригиналните покрития, които в този проект ще ценим и запазим максимално. Предупреждавам, че работата освен, че е пипкава и си иска известин опит е трудна за вършене, болките в мускулите са по цялато тяло и се запознаваме с болящи мускули на места, дето не сме знаели, че има. Няма да казвам колко време отне, защото не е за вярване, а и все пак ми се иска някой да се хване на токова хоро, не

шегичка - по-добре не правете това в къщи

, а и не само...
Чистейки старата боя почиваме с оставащо разглобяване на купето и шасито, възтановяване на някое друго детайлче, сортирайки и надписвайки старите части и писане в тефтерът кои части и детайли са за смяна или липсват за да се поръчат своевременно...
Мръсната работа и разглобяването ще ги поприключим в старите гаражи, после отиваме на новата база в гаража с белите плочки...






Шасито е почти готово за навите дана:

Макро фотография на буцата кабели, забавлявам се гледайки я и предполагайки какво ме чака, като зема да я възтановявам, но пък веднъж да се стигне до тях...

Тая предница е страдала от удър поне веднъж и са се опитвали поне 2-ма "майстора" да я оправят, но по-скоро са я погубили окончателно и я записвам в списъка с части.


И тука системата е същата, като с предната престилка...

Пореден прецакан панел - подминавам и записвам за нов...

Много удобно полужение за възтановяването на части от десен, външен заден подкалник и ляв, вътрешен...
