Колеги,реших да споделя моята кола с вас.
На този етап все още се работи по нея,но ше попълвам темата.
Всичко започна на 09.03.2013,когато взех колата.
Беше седяла 2 години в един двор в Правец и изглеждаше така:
Двигателя е 1.6 с карбуратор keihin и код EM и 5 степенна кутия
Прегледах ходовата част,смених накладките,нов бензин и колата запали от първи опит
Естествено после преглед,гражданска,винетка и обратно към София с усмивка до ушите
Още на следващия ден я качихме на 15" джанти,да видим как ще стои и беше решено,че това ще е размера.
Една снимчица и на интериора,който на мен лично много ми допада и смятам да остане в този вид:
Колата все пак е стара и естествено има своите проблеми.
Първият и най-голям беше,че железният резервоар е ръждясал,в следствие на което на моменти засмукваше ръжди и не идваше бензин.
И тук започна реално всичко.
Заден мост,генерация и резервоар-долу.
При свалянето на моста се скъса едната шпилка,заварена за купето,което наложи рязане и изграждане на ново и доведе до решението като се прави,да се прави всичко.
Започнахме със свалянето на всички ръжди по задната част на пода,след това преобразувател,грунд и битум
Реших да осъвременя спирачната система малко и да подменя нещата,които не ми допадат.
Купих нови тръби за спирачките медни,взех предни вентилирани спирачки от мк1 гти 1.8 и задните дискове с главини и апарати от мк2 гти,предните апарати чакат монтиране,сменени са водачи О-пръстените на буталата и маншончетата за прах,както и пробките за обезвъздушаване и са боядисани в червено.
По задните още се работи.
Започнах работа по купето,защото ще минава кърпене,има нужда на задните вежди,левия подкалник,до предната маска и пода,защото някой е разказал играта на ръба за крика,нищо сериозно като цяло.
Левия калкик е претърпял някога щети и после и "кадърни" майстори,та е за смяна.
Тук съм свалил където е имало кит или ръжда и пръснах малко грунд,да покрия метала,докато продължа с обработването
Купих си междувременно джантите,които лично на мен най-много ми допадат за мк1 (като изключим разглобяемия BBS RS с полиран борд)
Също така смених водния радиатор с нов,ремонтирах моторчето на перката за охлаждане и боядисах кожуха му,че тия ръжди не мога да ги гледам.
Резервоара мина с хубаво миене и боя отвън,отляво се виждат боядисаните апарати
И последният напредък от днес е,че левият подкалник е обработен и подготвен за нанасяне на битум,както и повърхностните ръждички около него и по ръба на прага
За сега до тук,за съжаление все не достига свободното време,да се свърши повечко работа.
Ще продължавам темата,имам големи планове за колата.
MK1 Гюнтер
- radko86
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL ARL
- Местоположение: Стара Загора
Re: MK1 Гюнтер
Браво колега с голям проект си се заел :) голфчето е запазено за годините си.Пожелавам ти успех
- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: MK1 Гюнтер
Честито колега Браво за ентусиазма Вярвам че ще стане много лачена единичка
Вътре малко освежаване и заспива,рекарото е супер
Вътре малко освежаване и заспива,рекарото е супер
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: MK1 Гюнтер
Доста добър екземпляр и изглежда е попаднал и на собственик който ще се грижи за него.Успех!
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: MK1 Гюнтер
Красавец!Много съм се зарибил по единичките,дано някой ден да набарам една такава и толкова запазена
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: MK1 Гюнтер
В правилната посока вървиш.Ще се получи уникална колица като гледам
- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: MK1 Гюнтер
Много добре! Оправи купето и боята както си тръгнал. След това на тея ББС-ки само по-ниски гуми на 45 примерно, едно окачване и колата ще е На единичката не и трябва нищо повече
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: MK1 Гюнтер
Евала,просто нямам думи.
Ще следя с интерес развитието на колата.
Ще следя с интерес развитието на колата.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: MK1 Гюнтер
Реши се да пуснеш и ти тема :)
Казвай кога работите да идвам да помагам :)
Казвай кога работите да идвам да помагам :)
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK1 Гюнтер
Евалата за проекта! Ще следя с интерес! Колата изглежда много запазена.
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: MK1 Гюнтер
Браво приятелю заслужава си количката да е на пътя.
- Ikov_VR
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
- Автомобил: Vw Passat b5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: В Р А Ц А
- Контакти:
Re: MK1 Гюнтер
Красавец ! Ще следя с интерес :)
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: MK1 Гюнтер
Доста запазен изглежда. Успех, ще следя с интерес
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: MK1 Гюнтер
Да ти е честита колега.Изглежда много добре,продължавай в същия дух
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: MK1 Гюнтер
Честито за Голфчето.Успех със завършването му
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта