Новата придобивка..МК2 GTI EV

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
b1z0na
Мнения: 272
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот b1z0na » Чет 24 окт 2013 10:32


наистина е проблем с горивото :th_up




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот Jouzev94 » Чет 24 окт 2013 14:32


Така до колкото разбирам си с EV мотора с k-jetronic както са писали колегите колата е с 2 помпи подкачваща в резервоара която смуче и качва горивото до съда на нагнетателната помпа тя трябва да дава работно налягане от 4.7 до 6 бара,вземи манометър измери налягането,ако нямаш налягане търси по системата откачи маркуча към нагнетателната изключи и кабелите и остави само подкачващата да работи сложи и маркуча в някакъв съд и кажи на някого да завърти ако тя дава бензин значи не е от нея продължаваш по системата.Свали тръбичката след горивния филтър която отива вече изходящо гориво към двигателя и пак същата процедура с контакта виж колко гориво преминава,след това я завърти и развърти от обратната страна от която влиза горивото към филтъра пак контакт завъртане и виж дали има същото налягане ако е същото значи филтъра е добре,(казвам го за да спестиш пари 35 лв е ) ако нямаш същото налягане както след филтъра примерно е по голямо значи е запушен прави си изводи..Ако долу всичко е точно минаваш на горе по системата а именно WARM UP регулатора (погряващ регулатор)към него трябва да имаш постоянно 12 волта ток иначе не работи правилно той е с би-метална пластина а тя се нагрява посредством напрежението подадено към нея и съответно затваря кръга на К-джета,ако нещо съм сбъркал някой да ме поправи.Колега минал съм по този път ето ти моята тема ако нещо не ти ясно питай :love.vwclub
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=366309
А да и не слушай глупавите коментари да си махаш подкачващата помпа и да слагаш сонди и други глупости,щом Германеца е казал с 2 помпи значи с 2 който не го разбира е идиот с извинение :a045 ,К-джет е много чувствителна към гориво,защото тя си е чисто механична и работи с високото налягане на нагнетателната помпа и входящия въздух от филтърната кутия когато той преминава повдига клапата нагоре и тя отваря пътищата към бензинопроводите а те отвеждат всичко към дюзите :th_up


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот Jouzev94 » Чет 24 окт 2013 15:00


undisput написа:Сега, хващаш сменяш всички видове филтри, почисти си клапите, и я изпробвай пак, провери свещите да не са омаслени, кабели ако има някой избил, ако имаш електрическа бензинова помпа в резервоара махни я, сложи на нейно място сонда с поплавък, нека да ти остане само тази бензинова помпа дето ти е на блока. провери всички видове маркучи, връзки и така на татък.
Успех и честита нова придобивка, между другото можеш да се поразгледаш за купе от 90-та година нататък, тяхната ламарина е галванизирана и няма гниене, вземи си такова и ще решиш проблемите с ръждата!

Успех в новото начинание, аз си оставам с моя кораб непокътнат!
забравих, ако има газова уредба отвори и си почисти филтъра за високото налягане, даже направо може да махнеш вътре самото филтърче!

От къде по дяволите ти дойде да му даваш акъл да си маха подкачващата бенз. помпа, а при разклащане завой и други,като нагнетателната не може да засмуче гориво и смукне малко въздух,щом е направено с 2 значи трябва да е с 2 нито аз съм го измислил нито ти а хора който са си разбирали от работата.ПОДКАЧВАЩАТА ПОМПА ОСИГУРЯВА ПОСТОЯННО ГОРИВО ДО СЪДА НА НАГНЕТАТЕЛНАТА !!!Знаеш ли какво става когато при к-джет влезе дори малко въздух в системата какво се случва,нищо съществено... може "леко" да вземе да прекъсва докато не достигне пак определеното налягане от 4.7 до 6 бара.СЪЩО ТАКА ПОМПА НА БЛОКА НЕ СЪЩЕСТВУВА има WARM UP регулатор с би-метална пластина !
Извинявам се за Офф-а


Потребителски аватар
GTI1.8
Мнения: 760
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
Автомобил: Golf mk2 GTI
Двигател: PB 1990
Местоположение: Банкя

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот GTI1.8 » Пон 04 ное 2013 16:21


Трябваше някой просто да го напише! :th_up


magahaneca
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:41
Автомобил: Jetta mk2
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот magahaneca » Пет 22 ное 2013 19:46


Здравейте колеги...на 99% съм сигурен вече че проблема не е в гориво а в тоците..по точно някаде или по бушониера или клейморед защото както казах с връщане на ключ и повторно подаване на контакт колата започва почти да не прекъсва...преди няколко дни ме разби с новото приключение,ако трябва да съм точен оборотите бавно падаха в движение и се стигаше до момента в който сигат 1200 и колата е пред угасване..а колкото повече гас и давам толко повече прекъсваше...и в работата ми отделих около 20 мин и свалих пластмасите под волана и почнах сичко наред,бушони,маси,релета..проверявах да няма нещо хлабаво..после под капака бубина,кабели и т.н....общо взето нищо не правих само си натисках кабели и букси и в момента който реших да си ходя колата не прекъсваше както преди няколко часа а както преди...демек на около 5,6000 оборота.....това ме води на мисълта че са тоците..да отбележа..колата е била с двигател 1.6карб и е сложен ЕV със гти-ската си инсталация и сичко от гти...НИЩО НЕ Е ПРЕПРАВЯНО...просто е извадено от донора и пак сложено при мен..моля ви сега вече ми се струва малко по сложно защото по тоци хич ме няма :mhihi :mhihi :mhihi :beer поздрави


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот Jouzev94 » Съб 23 ное 2013 2:33


magahaneca написа:Здравейте колеги...на 99% съм сигурен вече че проблема не е в гориво а в тоците..по точно някаде или по бушониера или клейморед защото както казах с връщане на ключ и повторно подаване на контакт колата започва почти да не прекъсва...преди няколко дни ме разби с новото приключение,ако трябва да съм точен оборотите бавно падаха в движение и се стигаше до момента в който сигат 1200 и колата е пред угасване..а колкото повече гас и давам толко повече прекъсваше...и в работата ми отделих около 20 мин и свалих пластмасите под волана и почнах сичко наред,бушони,маси,релета..проверявах да няма нещо хлабаво..после под капака бубина,кабели и т.н....общо взето нищо не правих само си натисках кабели и букси и в момента който реших да си ходя колата не прекъсваше както преди няколко часа а както преди...демек на около 5,6000 оборота.....това ме води на мисълта че са тоците..да отбележа..колата е била с двигател 1.6карб и е сложен ЕV със гти-ската си инсталация и сичко от гти...НИЩО НЕ Е ПРЕПРАВЯНО...просто е извадено от донора и пак сложено при мен..моля ви сега вече ми се струва малко по сложно защото по тоци хич ме няма :mhihi :mhihi :mhihi :beer поздрави


колега свещи,кабели,зацапан графит на делкото,зацапан палец,няма какво друго защото този мотор няма толкова жици като погледнеш има около 5 основни кабела който държат цялата запалителна система,а тва ме навежда на мисълта щом си човъркал отдолу да си пипал случайно кабелите на контактния ключ,защото когато той се зацапа или клеяса се случват такива неща и все пак измери налягането на горивото,още не съм отписал този вариант :th_up


magahaneca
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:41
Автомобил: Jetta mk2
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот magahaneca » Съб 23 ное 2013 19:24


Еми още утре ще проверя ОТНОВО кабелите и свещите..за 100 път!..но се пак тфа с графита на делкото тряа да видя..като го зех от момчето си говорихме и той ми каза че е сменил палеца и той е тоя големия с прекъсвача в момента...имам 3 капачки който въртях 13 пъти :mhihi и кабели и прочие..да питам от 2е капачката и кабелите дали ще станат само да пробвам защото имам един колега с такъв и ако става да ги сложа неговите за проба само ??? :eek icon_idea


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот iliankocov » Съб 23 ное 2013 19:38


Направо си вземи нови капачката и палеца. Не са много пари. icon_idea


magahaneca
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:41
Автомобил: Jetta mk2
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Новата придобивка..МК2 GTI EV

Мнениеот magahaneca » Пон 25 ное 2013 19:33


но при условие че с са сменявани и пак е тка...аз също съм ги подменял с такива от работеще перфектно кола но пак е тка...идеята ми е дали от 2е стават да тествам като финално...ако стане си зимам кабели и капачка...няма смисъл да дам е тка 70 лева и да не е тфа :wink


Последно избутана от magahaneca на Пон 25 ное 2013 19:33.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта