Моята "палатка"
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Моята "палатка"
Браво колегa ,много работа си свършил
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
да продължим с историята..
ноември месец 2013 бяхме се събрали на клубно банкетче добричките vw мутри и понеже рожденния ми ден беше няколко дни по рано реших че е удобен момент да си почерпя приятелите. банкета върви весело и в един момент ми връчиха тези 2 неща
и след прилична почерпка ме накараха да прочета ето това
след което седнах щото бях останал без думи, бях щастлив голфаждия с истински приятели (и продължавам да съм такъв) и да допълня, че има още доста хора взели участие, но по един или друг начин не са споменати най доло
пенделите решили, че ще се возя най-накрая на мечтания ABF обаче немогли да намерят мотор за кратко време и ми изтипосаха плика с пари и да си го купувам като условието да го карам беше написано ето къде
и съответнно от мераци 1 седмица всяка свободна минута пред компа и в обяви в търсене на ABF след по малко от седмица в сряда вечерта се появи точната оферта от обява във форума, звъннах на колегата разбрахме се и петък потеглихме със Серго и Пушека за софията (и малко отатък) отидохме и си натоварихме нашето и си тръгнахме доволни (в последствие излъгани от колегата, който се покри за документите, жив и здрав да е)
посетихме и местната църква на връщане
и потеглихме на обратно (бившата така несъм я прегръщал )
и тук вече си е прибран в къщи и да си чака реда за пролетта
ноември месец 2013 бяхме се събрали на клубно банкетче добричките vw мутри и понеже рожденния ми ден беше няколко дни по рано реших че е удобен момент да си почерпя приятелите. банкета върви весело и в един момент ми връчиха тези 2 неща
и след прилична почерпка ме накараха да прочета ето това
след което седнах щото бях останал без думи, бях щастлив голфаждия с истински приятели (и продължавам да съм такъв) и да допълня, че има още доста хора взели участие, но по един или друг начин не са споменати най доло
пенделите решили, че ще се возя най-накрая на мечтания ABF обаче немогли да намерят мотор за кратко време и ми изтипосаха плика с пари и да си го купувам като условието да го карам беше написано ето къде
и съответнно от мераци 1 седмица всяка свободна минута пред компа и в обяви в търсене на ABF след по малко от седмица в сряда вечерта се появи точната оферта от обява във форума, звъннах на колегата разбрахме се и петък потеглихме със Серго и Пушека за софията (и малко отатък) отидохме и си натоварихме нашето и си тръгнахме доволни (в последствие излъгани от колегата, който се покри за документите, жив и здрав да е)
посетихме и местната църква на връщане
и потеглихме на обратно (бившата така несъм я прегръщал )
и тук вече си е прибран в къщи и да си чака реда за пролетта
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моята "палатка"
Тука взе да става интересно
много увлекателно разказваш
много увлекателно разказваш
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Моята "палатка"
Само да не трошиш повече датчици колянов вал
Една от най-готините и пазени палатки
Една от най-готините и пазени палатки
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
пролетта ли казах ? объркал съм се нещо бръмбарите в главата особено онея с имена Серго и Пушека постоянно шепнеха 16 волтааааа 16 волтааа 16 волтааа и накрая се поддадох на изкушението, говорих с шефа и сервиза беше само наш цялата неделя на 1ви декември, аз отидох в събота след работа и разхвърлих набързо колата отпред до почти готов за излизане двигател.
на следващата сутрин Пушека и Радостин дофтасаха от варна и 4мата заедно със Серго натоварихме двигателя газ към сервиза готови за работа и заредени с ентусиазъм.
почти е готов да излезе но все пак трябва и простотии да има
тук вече е готов куплиран с CHE 020 кутията от ADY
и на бесилото
първото вкарване
и си влезе като у дома
и всичко вървеше по план докато не дойде ред за инсталацията където се оказахме леко неподготвени особено аз понеже небях разучил достатъчно, моята кола е след средата на 95та и е с така наречената нова инсталация а мотора е от кола 94та година и е с старата инсталация, наложи се да направим от 2 снопа един ето и какво се получи
изглеждаше сякаш я бяхме зглобили понеже напреднахме във времето и решихме да я сложим за да му чуем гласа и след това да бандажираме и пак натикахме Серго при бушонерата понеже ми е любимия ел техник
съответно пак греда и решихме че е време да издаваме обекта и колата потегли на въже до моя гараж където довършвах през седмицата след работа
преди това обаче имаше някакви танци, които непомня на каква музика бяха
да видя кво има там
и излизаме от сервиза
след това историята няма много снимки, но първите 2 дни прекарахме със Серго във четене на форуми, гледане на схеми проследяване на кабели и най-накрая окабеляването беше готово бандажирано и готово за монтаж
отново и чухме гласа към 2 през нощща и доволни се прибрахме да спим. до края на седмицата се занимавахме с донареждане на инсталацията и кой от къде е пласмаси и преправяне на лостовата система понеже опираше в меката връзка след изпускателния колектор. на 7ми вече бях напълно готов дори и със монтиран смесител за газовото.
колата се покара 2 семици така и си вървеше и работеше доста добре, изглежда бях случил двигател, докато една вечер се появи много специфично чукане в двигателя от към главата. след консултации с няколко човека всеки казваше - веригата, добре ще сменим веригата. смених я почистих повдигачите зглобих и запалих но с паленето друг зловещ звук и то много стабилно чукане повдигачите се напълниха това чукане не спира. извиках 2ма приятели да чуят за какво става на въпрос и се почесваме и 3мата и се чудим биелен лагер или бутален болт. реших да сваля картера и да видя кво става с лагерите. белните стояха на някакви петна но небяха износени а основните перфектни. реших да отида и по нагоре към буталните болтове и съответно "шапки доло". свалих главата и извадих буталата
и нищо и по буталните болтове. разхвърлих навързо главата и заедно с буталата и при местния главатар, така и така съм я свлаил да и смени гумичките водачите и да припасне клапаните и да и тегли 1 вятър. показах му буталата и той потвърди, че болтовете са наред, но извади единия сегмент и ето какво се получи
бях си сложил главата в торбата и си казах като ще е гарга да е рошава и се метнах с каталозите в магазина и се поръчаха:
гарнитура глава
изпускателна
всмукателна
16 повдигача
болтове
сегменти
биелни лагери
гумички
водачи
и други дреболии
на 30 през деня си взех главата и след работа се затворихме със Серго във гаража и действане по мотора, колата ми трябваше за 31ви. мда зглобихме я и запали от раз и след като се напълниха повдигачите заработи като часовник обаче зловещото чукане остана и то по стабилно двигателя работеше почесвахме се и ми идеше да пусна в гащите още малко от недоумение. в следващия момент ми щукна нещо на лавата и влязох и натиснах съединителя и чукането спря остана само първоначалното което се повишаваше с повишаването на оборотите.
до тук леко успокоение но, не точно преглътнах парите за части, казах си - поне ще знам че мотора е читав наистина. вече почнах да се насочвам към кутията и се запитах може ли да съм я счупил толкова бързо, знам че 020 кутиите са здрави.
на 2ри януари хванах телефона и се чух с бащата на Ели от русе и му обясних за какво иде на реч и човека каза да търся проблема в съединителя а не в кутията (на него ако не се доверя за това няма кого друг). съответно вечерта кутията доло и какво да видя, ето тази гайка която седи на ламарината между кутията и блока се е била разнитила и паднала при съединителя и "мели брашно орехи квото друго дойде)
последва зглобяване на следващата вечер и проблемите се решиха окончателно след още 1 седмица когато пак свалях кутията по други причини
и така проблемите с механиката се бяха решили и до сега
от там започнаха проблемите с газ-та, които реших преди месец с ГИ
на следващата сутрин Пушека и Радостин дофтасаха от варна и 4мата заедно със Серго натоварихме двигателя газ към сервиза готови за работа и заредени с ентусиазъм.
почти е готов да излезе но все пак трябва и простотии да има
тук вече е готов куплиран с CHE 020 кутията от ADY
и на бесилото
първото вкарване
и си влезе като у дома
и всичко вървеше по план докато не дойде ред за инсталацията където се оказахме леко неподготвени особено аз понеже небях разучил достатъчно, моята кола е след средата на 95та и е с така наречената нова инсталация а мотора е от кола 94та година и е с старата инсталация, наложи се да направим от 2 снопа един ето и какво се получи
изглеждаше сякаш я бяхме зглобили понеже напреднахме във времето и решихме да я сложим за да му чуем гласа и след това да бандажираме и пак натикахме Серго при бушонерата понеже ми е любимия ел техник
съответно пак греда и решихме че е време да издаваме обекта и колата потегли на въже до моя гараж където довършвах през седмицата след работа
преди това обаче имаше някакви танци, които непомня на каква музика бяха
да видя кво има там
и излизаме от сервиза
след това историята няма много снимки, но първите 2 дни прекарахме със Серго във четене на форуми, гледане на схеми проследяване на кабели и най-накрая окабеляването беше готово бандажирано и готово за монтаж
отново и чухме гласа към 2 през нощща и доволни се прибрахме да спим. до края на седмицата се занимавахме с донареждане на инсталацията и кой от къде е пласмаси и преправяне на лостовата система понеже опираше в меката връзка след изпускателния колектор. на 7ми вече бях напълно готов дори и със монтиран смесител за газовото.
колата се покара 2 семици така и си вървеше и работеше доста добре, изглежда бях случил двигател, докато една вечер се появи много специфично чукане в двигателя от към главата. след консултации с няколко човека всеки казваше - веригата, добре ще сменим веригата. смених я почистих повдигачите зглобих и запалих но с паленето друг зловещ звук и то много стабилно чукане повдигачите се напълниха това чукане не спира. извиках 2ма приятели да чуят за какво става на въпрос и се почесваме и 3мата и се чудим биелен лагер или бутален болт. реших да сваля картера и да видя кво става с лагерите. белните стояха на някакви петна но небяха износени а основните перфектни. реших да отида и по нагоре към буталните болтове и съответно "шапки доло". свалих главата и извадих буталата
и нищо и по буталните болтове. разхвърлих навързо главата и заедно с буталата и при местния главатар, така и така съм я свлаил да и смени гумичките водачите и да припасне клапаните и да и тегли 1 вятър. показах му буталата и той потвърди, че болтовете са наред, но извади единия сегмент и ето какво се получи
бях си сложил главата в торбата и си казах като ще е гарга да е рошава и се метнах с каталозите в магазина и се поръчаха:
гарнитура глава
изпускателна
всмукателна
16 повдигача
болтове
сегменти
биелни лагери
гумички
водачи
и други дреболии
на 30 през деня си взех главата и след работа се затворихме със Серго във гаража и действане по мотора, колата ми трябваше за 31ви. мда зглобихме я и запали от раз и след като се напълниха повдигачите заработи като часовник обаче зловещото чукане остана и то по стабилно двигателя работеше почесвахме се и ми идеше да пусна в гащите още малко от недоумение. в следващия момент ми щукна нещо на лавата и влязох и натиснах съединителя и чукането спря остана само първоначалното което се повишаваше с повишаването на оборотите.
до тук леко успокоение но, не точно преглътнах парите за части, казах си - поне ще знам че мотора е читав наистина. вече почнах да се насочвам към кутията и се запитах може ли да съм я счупил толкова бързо, знам че 020 кутиите са здрави.
на 2ри януари хванах телефона и се чух с бащата на Ели от русе и му обясних за какво иде на реч и човека каза да търся проблема в съединителя а не в кутията (на него ако не се доверя за това няма кого друг). съответно вечерта кутията доло и какво да видя, ето тази гайка която седи на ламарината между кутията и блока се е била разнитила и паднала при съединителя и "мели брашно орехи квото друго дойде)
последва зглобяване на следващата вечер и проблемите се решиха окончателно след още 1 седмица когато пак свалях кутията по други причини
и така проблемите с механиката се бяха решили и до сега
от там започнаха проблемите с газ-та, които реших преди месец с ГИ
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
toshara написа:Само да не трошиш повече датчици колянов вал
Една от най-готините и пазени палатки
подготвил съм едни джанти дето много ги обичаш и имат уникалната възможност да посукват купета ама за тях малко по нататък
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
Слагай джантите,че дода ли с опела на гости оставаш без тях
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Моята "палатка"
Лелее тая палатка във какви филми те е вкарала
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
болен мозък
скоро ще има продължение само да остане малко време :) само ще споделя, че минлата седмица получих нещо много желано и любимо за колата и когато отидох в офиса на еконт да си го взимам изглеждах ето така:
Пушек - ТИХО
скоро ще има продължение само да остане малко време :) само ще споделя, че минлата седмица получих нещо много желано и любимо за колата и когато отидох в офиса на еконт да си го взимам изглеждах ето така:
Пушек - ТИХО
- sergo88
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 16:52
- Автомобил: MK 3 GTI 16V VW 1302L
- Двигател: 2.0 150hp. ABF
- Местоположение: Добрич
Re: Моята "палатка"
Е аз мога тогава да издам тайната
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Моята "палатка"
Незнаех че колата е претърпяла тъй наречения суап Филма с инсталацията и аз го гледах на 3D щото си бях приготвил само моторната инсталация и трябваше от старата да вадя тази за перките,климатика и няколко датчика ако не се лъжа...предполагам така е станало и при теб :)В крайна сметка с ревизиран мотор трябва да усещаш доста приятна разлика спрямо 115-ката нали?
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
да колега, разликата е много приятна особено когато съм със по-лекия маховик и "по-късата" кутия от 115ката. след суап-а идвах няколко пъти до варна и когато се кача на магистралата от летището на газ на 4та обръшам оборотомера до 200 и ми остава около километър да "убия" скоростта преди камерата, има още какво да се желае, но все пак колата ми е ежедневка и мисля това е достатъчно на този етап.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
малко занемарих темата, но последните дни не остава много време да отделя снимки и да пиша романите
нека продължим.. есента закупих от колега от форума едни "капаци за шахти" ATS CUP 15" с идеята да им полирам бордовете и да ги тактисам на колата да може да сменим визията поне малко че иначе ми се виждаше много `убав а трябваше да я загрозя
ето на какво приличаха джантите
съответно когато пристигнаха ги хвърлих в гаража да чакат да им дойде реда :)
седмица две след това минавайки покрай една морга на околовръстното зърнах една 3ка и веднага обратен за да се здобия с ето тезииии :)
отдалече изглеждат добре, но като за 30лв си купих Hella Lippstadt със доста натрошени капаци като десния е със спукано стъкло на вътрешния фар и на 2те лупи щипките за захващане към носещата рама се разпадаха. поръчаха се нови оригинални щипки, които ми струваха още 30лв и докато чаках да пристигнат от гдр-то почнах да се чудя какво да правя с капаците понеже десня му липсваше парче до калника, бай манго беше сложил едно парче от мигач (някакъв) и после със шведска лента китосвал докато му докара формата погледната от 20 метра "гениалната" ми техническа мисъл реши да ги изградя колкото мога със стъкломат и епоксидна смола и после с малко кит, шприц и боя по усмотрение на бръмбарите в главата и се започна...
след това ги поукастрих леко с флекса колко да си дойде на формата и съответно пак ме грабнага други вълни и заебах капаците (всъщност вълните бяха около подаръка ми и монтирането му и събитията след това)
седмица две след като вече бях оправил двигателя една събота след работа ми щукна да ги сложа за да видя как седят, разбира се нямаше как да се разминат със любимото ми оранжево фолио
ето как светиха и габаритите на тъмно
една снимка и с колата на Серго
седмица по късно в неделя със Серго бяхме отишли до варна да се видим с Пушека и му лепнах за подаръци една маска със халогенките на хела и табло от абф до 240 :))) ето какво се получи след частична моя намеса с тези 2 неща :)
направих си и едно подаръче за 14ти февруари
нека продължим.. есента закупих от колега от форума едни "капаци за шахти" ATS CUP 15" с идеята да им полирам бордовете и да ги тактисам на колата да може да сменим визията поне малко че иначе ми се виждаше много `убав а трябваше да я загрозя
ето на какво приличаха джантите
съответно когато пристигнаха ги хвърлих в гаража да чакат да им дойде реда :)
седмица две след това минавайки покрай една морга на околовръстното зърнах една 3ка и веднага обратен за да се здобия с ето тезииии :)
отдалече изглеждат добре, но като за 30лв си купих Hella Lippstadt със доста натрошени капаци като десния е със спукано стъкло на вътрешния фар и на 2те лупи щипките за захващане към носещата рама се разпадаха. поръчаха се нови оригинални щипки, които ми струваха още 30лв и докато чаках да пристигнат от гдр-то почнах да се чудя какво да правя с капаците понеже десня му липсваше парче до калника, бай манго беше сложил едно парче от мигач (някакъв) и после със шведска лента китосвал докато му докара формата погледната от 20 метра "гениалната" ми техническа мисъл реши да ги изградя колкото мога със стъкломат и епоксидна смола и после с малко кит, шприц и боя по усмотрение на бръмбарите в главата и се започна...
след това ги поукастрих леко с флекса колко да си дойде на формата и съответно пак ме грабнага други вълни и заебах капаците (всъщност вълните бяха около подаръка ми и монтирането му и събитията след това)
седмица две след като вече бях оправил двигателя една събота след работа ми щукна да ги сложа за да видя как седят, разбира се нямаше как да се разминат със любимото ми оранжево фолио
ето как светиха и габаритите на тъмно
една снимка и с колата на Серго
седмица по късно в неделя със Серго бяхме отишли до варна да се видим с Пушека и му лепнах за подаръци една маска със халогенките на хела и табло от абф до 240 :))) ето какво се получи след частична моя намеса с тези 2 неща :)
направих си и едно подаръче за 14ти февруари
- sergo88
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 16:52
- Автомобил: MK 3 GTI 16V VW 1302L
- Двигател: 2.0 150hp. ABF
- Местоположение: Добрич
Re: Моята "палатка"
Тука нещо замря
- kid_of_rock
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 25 май 2011 23:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моята "палатка"
Браво, колега, палатката е супер и както се чудех за оранжевото фолио на вътрешните секции .. вече се убедих да сложа и аз.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта