 Всичко добре, само се чудя защо си изолирал маслените пари, не ми се струва много удачно според мен.
 Всичко добре, само се чудя защо си изолирал маслените пари, не ми се струва много удачно според мен.Re: Jetta mk2 Automatic iliankocov
- 
				Mishonti
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Jetta mk2 Automatic iliankocov
Дай някоя снимка отвън де   Всичко добре, само се чудя защо си изолирал маслените пари, не ми се струва много удачно според мен.
 Всичко добре, само се чудя защо си изолирал маслените пари, не ми се струва много удачно според мен.
			
									
									 Всичко добре, само се чудя защо си изолирал маслените пари, не ми се струва много удачно според мен.
 Всичко добре, само се чудя защо си изолирал маслените пари, не ми се струва много удачно според мен.- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Jetta mk2 Automatic iliankocov
Отвън други подобрения, освен 15-ките джанти, няма. Маслените пари ги изолирах, защото филтъра беше целият в масло, когато го свалих.
			
									
										
						- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Jetta mk2 Automatic iliankocov
Много, много отдавна не съм писал в тая тема, та рекох да и изтупам малко прахта. Общо взето колата се кара всеки ден и няма никакви много сериозни повреди, от последното ми писане. Беше закупен още миналата година десен амортисьор, тъй като тоя беше много зле. Колата се промени тотално. В момента нещото, което най - много ме дразни са дрънкащите накладки. Също така беше сложено ново копче за фаровете, защото на старото се включваха още от първата степен и бяха превързвани едни кабели отзад, беше ужас   Бяха сменени газовите мембрани, защото последните километри, които минах, беше с разход 18/100. След това направих бърза регулировка на кранчето и въздуха... Направих го, пътувайки за Русе, когато разбрах, че почти всеки баир го изкачвам с максимална скорост 40км/ч. Най - новото нещо, с което се сдоби колата е нов ляв праг, който взех от г60 комплекта, който купих за голфа, предна лява вежда ГТИ и лява лайстна на вратата + 2 табелки GTI. Така целия комплект е събран и е почти без забележка. Оправени са всички брави и ключалки, защото вратите много трудно се отваряха. Сменено е маслото в скоростите. Също така BBS-a от голфа ще премине на нея и след месец, живот и здраве, влиза за цялостно пребоядисване. Кодът на боята ще е LC3U - същия като този на голфа. Все още се чудя дали да слагам предни дискове 280мм или да си карам с тези, защото зимата няма да могат да влезнат по - малки джанти от 15 цола. Търся да закупя задна дясна врата, предна броня с основата, без значение дали е с халогени или без, лява кора на вратата - сива, отгоре с черна кожа.
 Бяха сменени газовите мембрани, защото последните километри, които минах, беше с разход 18/100. След това направих бърза регулировка на кранчето и въздуха... Направих го, пътувайки за Русе, когато разбрах, че почти всеки баир го изкачвам с максимална скорост 40км/ч. Най - новото нещо, с което се сдоби колата е нов ляв праг, който взех от г60 комплекта, който купих за голфа, предна лява вежда ГТИ и лява лайстна на вратата + 2 табелки GTI. Така целия комплект е събран и е почти без забележка. Оправени са всички брави и ключалки, защото вратите много трудно се отваряха. Сменено е маслото в скоростите. Също така BBS-a от голфа ще премине на нея и след месец, живот и здраве, влиза за цялостно пребоядисване. Кодът на боята ще е LC3U - същия като този на голфа. Все още се чудя дали да слагам предни дискове 280мм или да си карам с тези, защото зимата няма да могат да влезнат по - малки джанти от 15 цола. Търся да закупя задна дясна врата, предна броня с основата, без значение дали е с халогени или без, лява кора на вратата - сива, отгоре с черна кожа.
Ето и две снимки от посещението ми в Русе, когато все още нямаше вежда и лайстна :)


Надявам се много скоро да има развитие и доста повече снимки на колата. Поздрави!
			
									
										
						 Бяха сменени газовите мембрани, защото последните километри, които минах, беше с разход 18/100. След това направих бърза регулировка на кранчето и въздуха... Направих го, пътувайки за Русе, когато разбрах, че почти всеки баир го изкачвам с максимална скорост 40км/ч. Най - новото нещо, с което се сдоби колата е нов ляв праг, който взех от г60 комплекта, който купих за голфа, предна лява вежда ГТИ и лява лайстна на вратата + 2 табелки GTI. Така целия комплект е събран и е почти без забележка. Оправени са всички брави и ключалки, защото вратите много трудно се отваряха. Сменено е маслото в скоростите. Също така BBS-a от голфа ще премине на нея и след месец, живот и здраве, влиза за цялостно пребоядисване. Кодът на боята ще е LC3U - същия като този на голфа. Все още се чудя дали да слагам предни дискове 280мм или да си карам с тези, защото зимата няма да могат да влезнат по - малки джанти от 15 цола. Търся да закупя задна дясна врата, предна броня с основата, без значение дали е с халогени или без, лява кора на вратата - сива, отгоре с черна кожа.
 Бяха сменени газовите мембрани, защото последните километри, които минах, беше с разход 18/100. След това направих бърза регулировка на кранчето и въздуха... Направих го, пътувайки за Русе, когато разбрах, че почти всеки баир го изкачвам с максимална скорост 40км/ч. Най - новото нещо, с което се сдоби колата е нов ляв праг, който взех от г60 комплекта, който купих за голфа, предна лява вежда ГТИ и лява лайстна на вратата + 2 табелки GTI. Така целия комплект е събран и е почти без забележка. Оправени са всички брави и ключалки, защото вратите много трудно се отваряха. Сменено е маслото в скоростите. Също така BBS-a от голфа ще премине на нея и след месец, живот и здраве, влиза за цялостно пребоядисване. Кодът на боята ще е LC3U - същия като този на голфа. Все още се чудя дали да слагам предни дискове 280мм или да си карам с тези, защото зимата няма да могат да влезнат по - малки джанти от 15 цола. Търся да закупя задна дясна врата, предна броня с основата, без значение дали е с халогени или без, лява кора на вратата - сива, отгоре с черна кожа.Ето и две снимки от посещението ми в Русе, когато все още нямаше вежда и лайстна :)


Надявам се много скоро да има развитие и доста повече снимки на колата. Поздрави!
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Jetta mk2 Automatic iliankocov
Мисля че, ще ти застане добре един оригинален накрайник за ауспуха под широката броня.Става и от пасат Б-3 иначе колата ми харесва 
			
									
										
						
- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Jetta mk2 Automatic iliankocov
kiro rachnata написа:Мисля че, ще ти застане добре един оригинален накрайник за ауспуха под широката броня.Става и от пасат Б-3 иначе колата ми харесва
Спрял съм се на KR гърне, че така и така старата генерация почти си е заминала(на звук, че не съм я гледал откакто съм я купил отдолу
 ), но това ще е, когато вече е готова, след боя. :)
 ), но това ще е, когато вече е готова, след боя. :)- 
				Mishonti
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Jetta mk2 Automatic iliankocov
Еми от тук нататък продължавам отново аз :) С твоя помощ естествено  
			
									
										
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта
 
			   
