



Моят черен ГТИ VR6 Едишън
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
Ами не съм фен на конусите,K&N панелен мисля че върши работа 

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
vlado0o^ написа:Ами не съм фен на конусите,K&N панелен мисля че върши работа
Абсолютно.
И аз съм с такъв.

Евала Владе, колата става веднъж.
На какво Ф е генерацията?
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
Днес се повозихме малко с Владо.Добре е колата,тиха като електричка и една такава мазно бутаща при даване на газ.Не се бях возкал на атмосферен VR до сега,но ми хареса.А дано само безавариини километри от тук нататък 

- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
Въртиш ли километри на VR-a или си го оставил на топло в някой гараж до пролетта?
След swap-a имаше ли корекции по окачването?
Какво следва?
След swap-a имаше ли корекции по окачването?
Какво следва?

- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
Колата е всекидневка,кара се всеки ден.Харчи си доволно като за начало
корекции по окачването няма тя колата е със зимен пакет 15-ки с големи гуми..Ще се мисли вариант за лятото да бъде повдигнат мотора за да може колата да е отново ниска.Вдигането на мотора нагоре обаче отваря доста други странични проблеми-трябва да се прави канал в десния рог за полуоската,трябва шайбата на коляновия вал да и се отнеме периферията за да не опира в рога при яко даване на газ..Какво следва ли?Незнам
Не мисля да набивам пари за атмосферно развиване на мотора,кара ми се турбо,но не мисля че към този момент мога да си го позволя от финансова гледна точка.Колата има предостатъчно забележки по ламарините които не смятам да правя ии вероятно след известен период ще я последва съдбата на много други коли от форума 



- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
To разхода на VR-a идва най-вече от тежестта на десния крак.
За полуоските ми беше ясно,но шайбата не предполагах че идва толкова близко...ще направиш ли няколко нагледни снимки по окачването на мотора в момента.Във височина как стоят нещата при повдигането...колко е максимума мерил ли си?Между другото не разбрах с каква кутия го караш?
Последното ти изречение ще се направя,че не съм го видял.


За полуоските ми беше ясно,но шайбата не предполагах че идва толкова близко...ще направиш ли няколко нагледни снимки по окачването на мотора в момента.Във височина как стоят нещата при повдигането...колко е максимума мерил ли си?Между другото не разбрах с каква кутия го караш?
Последното ти изречение ще се направя,че не съм го видял.

- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
Мотора си е на оригиналните тампони на колата,нищо особено няма там.Повдигането може би в диапазона от 1 до 1,5-6см, не повече и не би трябвало да опре в капака.Продават се готови китове състоящи се от 3 шайби за всеки тампон,но цената не ме устройва особено и по-добрия вариант е изработката им при стругар.Карам си с CCM стандартната за VR-a кутия.А отностно последното изречение...ами това си е реалноста.Няма смисъл да се изпадаме в сантименталности,все пак това е купчина желязо 

- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
Колеги,въпреки че не се е появявала по съборите тази година искам да заявя че колата е жива и си я карам всеки ден :)В предното си мнение съм споменал за повдигането на мотора,направих го с 20мм фланци на тампоните и нямам проблем с опиране в капака и т.н. Единствения недостатък е при свалянето на колата надолу защото по-рано ми опира дясната полуоска в рога
ама така като гледам тя очевидно е по-корава от рога и си е направила място където да минава
VR6-тицата под капака до тук се представя доста добре и от към разход и от към вървене,замислям на по-късен етап някой части да се подменят с такива от 2.9 за да се подобри още една идея динамиката на колата.За около 3 дни колата беше с други фарове ей така за разнообразие но поради факта че съм недоволен от светенето им ги свалих...Незнам другите колеги с фарове TYC в комбинация с ксенон как виждат вечер,но аз определено виждах доста слабо 



- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
Брутален е Голфа, браво и за добрите снимки!
П.С: На тази височина за ежедневка си е мазохизъм.
П.С: На тази височина за ежедневка си е мазохизъм.

- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
negodnika написа:Брутален е Голфа, браво и за добрите снимки!
П.С: На тази височина за ежедневка си е мазохизъм.
И особено във Варна

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят черен ГТИ VR6 Едишън
negodnika написа:Брутален е Голфа ...
Напълно съм съгласен.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта