Здравейте колеги интересна тема се е заформила, но виждам че сте скептично настроени към този малък мотор с доста голям потенциал бих казал. Не знам от къде решихте, че лимита на този мотор е 120 - 140 коня и няма нужда от по голям помпен елемент. За справка може да погледнете темата на колегата lydas, който е подминал тези 140 коня а налягането на което се кара колата е 0,9 bar за повече просто съединителя не издържа. Моята кола в момента е с к24 и на 1.2 налягане с 9мм елемент и максималното от помпата, като нямам дори и кулер... е около 130 коня. Колкото до променливата геометрия за механичен дизел има писано из чуждестранните форуми има и доста реализирани проекти, но това е далеч от целта за драг проект при положение, че ще се постигне доста висок въртящ момент, който би счупил биелите... но за сметка на това може да се постигне една доста приятна за каране евридейка с приличен въртящ момент и не малко коне, но за драг целта са обороти и дебит, които се постигат с голямо турбо и обороти.
Забравих да допълня, че и двамата с колегата lydas караме с 1.6 колектора, който значително намалява дебита... но и това ще се поправи като му дойде времето.
МК2 Голф 1.6D до WHITE SMOKE 1.6 GTD 100++
- pavel_stoilov
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1V 1991
- Местоположение: Бургас
- golf 2 speed
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 9:25
- Автомобил: Golf mk2 1.6 GTD
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: pleven
Re: МК2 Голф 1.6D до WHITE SMOKE 1.6 GTD 100++
pavel_stoilov написа:Здравейте колеги интересна тема се е заформила, но виждам че сте скептично настроени към този малък мотор с доста голям потенциал бих казал.
Колега аз не мисля че мотора е с малък потенциал . Да колегата Lydas наистина e извадил доста "магарета" от неговия но след доста четене и ръчкане из форумите стигнах до заключението че 1.6 мотора не подлежи на поставяне турбо от по-големите модели на Holset или schwitzer поради ред причини .Цените на кована карантия за него са на почти на една цена с кованите на 1.9. Пък и като гледам на 1.6 гнп от 1.9 заради възможността за по-големият елемент, глава от 1.9 на 1.6 и др. Че аз на части си купих половин 1.9 двигател
![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
п.с. Това си е мое мнение
- pavel_stoilov
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1V 1991
- Местоположение: Бургас
Re: МК2 Голф 1.6D до WHITE SMOKE 1.6 GTD 100++
Здрасти отново какви са причините поради които поставянето на по-голямо турбо на 1.6 е по-различно от на 1.9 освен малко по-големият турбо лаг, който разбира се би могъл да бъде преодолян с хибридно турбо? Аз лично предпочитам 1.6 мотора заради бързото развъртане на мотора и постижимите по-високи обороти. Колкото до кованите части какви са целите за постигане на твоя мотор, защото дори и в стоковият си вариант 1.6 понася доста прилични коне.
П.С. не желая да налагам мнението си на никой, просто споделям вижданията и опита си.
П.С. не желая да налагам мнението си на никой, просто споделям вижданията и опита си.
- golf 2 speed
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 9:25
- Автомобил: Golf mk2 1.6 GTD
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: pleven
Re: МК2 Голф 1.6D до WHITE SMOKE 1.6 GTD 100++
В случая примерно Подновяване на двигателя с преформанс разпределителен вал биели бутала по -голямо турбо елемент 12 настройка на дюзи и помпа и др. Време под 15,44с за 402м. и над 170 магарета.Но всичко е свързано с доста пари и изчисления и все още съм на размишление да ли си заслужава гимнастиката като цяло за таз печка.
1.9 просто защото е с по голяма кубатура и по лесно се намират частите.
1.9 просто защото е с по голяма кубатура и по лесно се намират частите.
- pavel_stoilov
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1V 1991
- Местоположение: Бургас
Re: МК2 Голф 1.6D до WHITE SMOKE 1.6 GTD 100++
Ако не е предкамерен дизел е по лесно постижимо и има повече части, но това което целиш е напълно постижимо и с 1.6 мотора с 1.9 глава. При всички положения части за предкамерен дизел се намират трудно, но целите ти са напълно постижими и със стокова долница на мотора. Нуждаеш се от помпа, турбо с достатъчен дебит добро охлаждане на въздуха и маслото.
- golf 2 speed
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 9:25
- Автомобил: Golf mk2 1.6 GTD
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: pleven
Re: МК2 Голф 1.6D до WHITE SMOKE 1.6 GTD 100++
![cry :cry](./images/smilies/icon_cry.gif)
![gruebel :gruebel](./images/smilies/gruebel.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта