Ами бях наранил кабела на 1-ви цилиндър докато слагах двигатела. Мислех си, че ще е от него и купих нови кабели.
Нямах ключа за вадене на лулите и трябваше да свалям колектор за да сменя кабелите.
Обаче се оказа, че не е от кабелите. Прекъсването си остана, че стана и по-зле.
![banghead :banghead](./images/smilies/banghead.gif)
Един цилиндър се губеше. Почнах да вадя кабелите от бобината един по един докато колата рабитеше и се оказа, че не подава искра на 6-ти цилиндър.
![banghead :banghead](./images/smilies/banghead.gif)
Айде и нова бобина.
След като я сложих на първото палене беше добре и излизам на пробно кръгче. И пак ту са всичките цилиндри ту се губят.
![banghead :banghead](./images/smilies/banghead.gif)
Почна се едно мислене, чудене, ровене из форуми, преглед на всички букси, кабели, пръскане с контактен спрей. Остана само една връзка да проверя, между комутатора и бобината. Ама викам няма как да е от там то бобината с комутатора си вървят комплект нови. Надигнах пластмасата дето закрива връзката и гледам не са затегнали гайките.
![censored2 :censored2](./images/smilies/censored2.gif)
Стегнах ги и всичко заспа. Снега се беше се стопил вече и усмивката след пробното кръгче вече наистина беше голяма.
![20170617_121255.jpg (31.1 KиБ) Видяна 7215 пъти 20170617_121255.jpg](./download/file.php?id=354662&t=1&sid=d462495a9d1b94c97ca478757f28643e)
- За ейтея гайки става въпрос. Самоче на чисто новата бобина.