До тук със бившата любов, месец по късно докато разглеждах обявите попаднах на един в гр.Попово нов внос и със счупен съединител, 1998г. 1.8T GTI Exclusive 16" BBS RS772 с дълбоко рекаро, подгрев, пръскалки на фаровете, ауто дим огледало,задна V6 добавка с накрайници не отговаряше на всички критерии и все пак си направих труда да отида и да я огледам, малко по-късно знаех че това ще е моята кола въпреки болежките й.
След няколко дена я закарах и в сервиз, знаех че в най-лошия случай смяната на съединителя може да ми стъпи хилядарка ако и маховика е хикс почти бях познал смяна на комплект съединител + маховик и двете помпи на съединителя почти 1000лв. и вече имах кола която се движи още по хубавото беше че е 1.8Т. Да обаче проблемите не свършват до там следващия проблем се появи не след дълго, и с помоща на приятели установихме се n75 клапана на турбината не прави налягане, докато откачам вакумите я счупих понеже съм с две леви ръце
позачистих я и след монтажа взе че заработи като на магия и налягането си дойде, обаче колата пак не вървеше както трябва и забиваше муцуната при пълна газ, един ден докато си говорим с момчетата от Търговище споделих за проблема и един приятел пожела да я покара и ми каза че проблема на 99% е от бензиновата помпа, също ми каза че бензиновата помпа от старата е 1към1 еднаква тоест и двете бензинови помпи правят налягане 3бара.След смяната вече усетих вървежа на 1.8Т до тук с проблемите в самото начало малко снимков материал
Няколко снимки на старата масларка

И краят

Новата кочина след покупката


Няколко седмици по-късно изглеждаше така след монтажа на джанти окачване и предна добавка от стария голф тук е момента да споделя че купих отново голф заради джантите

Малко заигравка и със фаровете




Taка приключи сезон 2к16, за новия сезон съм се сдобил със юбилейни добавки и прагове, oригинални пасифик стопове


Това е засега от мен, има замислени доста подобрения (списъкът е дълъг) но всичко по реда си.
Поздрави




