С лагерите направо и по една нова главинка не са кои знае колко.
Като го правиш го правиш веднъж, а и всичко е доло сега.
Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Колега, ще сменя нужните неща. Не ми е идеята да правя лъскачка. Искам кола за каране.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Стефко, идеята за главинката не е лоша. Наскоро сменях преден лагер на Голф 3, беше каран провил известно време. Ми да ти кажа,заминала беше. А е под 20лв.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Лагерите се сменят много лесно на място, изтеглят се с шпилка.
Поне аз е абсурд да сменя оригиналната главина с китайско менте.
На главината какво и се износва?
Поне аз е абсурд да сменя оригиналната главина с китайско менте.
На главината какво и се износва?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Превърта лагера в нея. Видимо беше посиняла. И като сложиш новия лагер,и провие отново се сещаш ква е работата.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Закупих всичко нужно.
Утре ще занеса шенкелите да им подменят лагерите на преса.
Апаратите са почти готови. Взех и задни за всеки случай. Ще ги поочистя малко още и ще мятам новите гумички. О, и супортите трябва да почистя, че там, дето влизат водачите е мазало. Силно се надявам края на другата седмица да започна работа по подмяната. Първо ще оправя предните спирачки. Ако успея да развия щуцерите отзад. Ако скъсам щуцер - мятам резервните апарати и сменям и отзад - дискове, накладки, лагери, маркучи. И, ето за този момент се борих дълги години - да имам втора любов (виж снимката). Благодаря на жена ми, че ми беше сърдита само 5 дни, задето си купих още една бабичка Горд съм, че се повози на черната бангия, малко й стана гнусно, но ми е вярна и държи на мен Трябва да призная, че това е колата с най-мизерния интериор, която съм виждал някога Срам ме е дори да го снимам.
Утре ще занеса шенкелите да им подменят лагерите на преса.
Апаратите са почти готови. Взех и задни за всеки случай. Ще ги поочистя малко още и ще мятам новите гумички. О, и супортите трябва да почистя, че там, дето влизат водачите е мазало. Силно се надявам края на другата седмица да започна работа по подмяната. Първо ще оправя предните спирачки. Ако успея да развия щуцерите отзад. Ако скъсам щуцер - мятам резервните апарати и сменям и отзад - дискове, накладки, лагери, маркучи. И, ето за този момент се борих дълги години - да имам втора любов (виж снимката). Благодаря на жена ми, че ми беше сърдита само 5 дни, задето си купих още една бабичка Горд съм, че се повози на черната бангия, малко й стана гнусно, но ми е вярна и държи на мен Трябва да призная, че това е колата с най-мизерния интериор, която съм виждал някога Срам ме е дори да го снимам.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Преди няколко месеца и аз взех втори 16v варел, по който да чопля. Кажи ѝ, че в днешно време е нещо нормално и всички го правят.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Въпроса който се задава е, Колата, или любовница?
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Здравко, пари за глупости не давам.
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Тя жената ако е умна, няма нужда да и се задава такъв въпрос. Моята вече се отказа от това да пита колко струва това и онова. Обикновенно казва - "ти си преценил".
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
w_smith написа:. Обикновенно казва - "ти си преценил".
и при мене е така, но след половин час пилене на глава
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Искам кола за каране
Дано всичко е наред и разхода на гориво да не те разочарова.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Не ми е проблем разходът на гориво. Като казвам кола за каране - имам предвид, че ще я карам често, а не постоянно. Аз сега си менкам двете през седмица и си ги карам и двете. А тази мога да си я карам през Събота и Неделя из града, понеже си обикалям по задачи. С един автомобил на година правя 12 до 15к км макс.
Освен двата лагера се наложи да се смени и едната главина отпред. В Понеделник ще са готови и двете (едната я събраха в Петък) и ще ги взема. Пръскам всеки ден снадките тръба-сп маркуч с ВД40, както и щуцерите на задните апарати. Силно се надявам да няма изненади, че хич не ми се сменят спирачни тръби
Махнах и гадното радио (ще го подаря на мой колега). Чакам си едно уплътнение за бензиновата помпа, надявам се и то скоро да пристигне, че да го сменя да не капе бензин. После следват нови уплътнения за вратите, а може би и тези за тавана. И люк има тая пущина - трябва и него да сменям
Освен двата лагера се наложи да се смени и едната главина отпред. В Понеделник ще са готови и двете (едната я събраха в Петък) и ще ги взема. Пръскам всеки ден снадките тръба-сп маркуч с ВД40, както и щуцерите на задните апарати. Силно се надявам да няма изненади, че хич не ми се сменят спирачни тръби
Махнах и гадното радио (ще го подаря на мой колега). Чакам си едно уплътнение за бензиновата помпа, надявам се и то скоро да пристигне, че да го сменя да не капе бензин. После следват нови уплътнения за вратите, а може би и тези за тавана. И люк има тая пущина - трябва и него да сменям
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Имаш късмет с бензиновата помпа, по принцип се пръскат самите кошници.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Стига бе, човек
Гледах я тая кошница 350 паунда струва, някаква как да кажа "афтърмаркет" изработка
Изгледах доста видеа в тубата относно тая помпа. Реално тая кошница го играе горивен акумулатор, доколкото ми стана ясно. Нали така? В смисъл седи си пълна, една линия заминава напред към мотора, друга - се връща обратно в резервоара. Това ли е идеята на кошницата, наистина, или аз не съм разбрал правилно?
Друго интересно, което видях - че инжекционът дефакто работи до около 2 бара налягане (а помпата е 5 ли беше?). Странно ми се струва, такава голяма разлика да има от изискуемото до реалното налягане.
Снощи събрах двата предни апарата единият много зор ми даде, докато направя гуменият маншон да легне навсякъде и да вкарам буталото безпроблемно. Днес ще заготвя задните - ще им почистя щуцерите и ще пръскам, за да може след някой ден да опитам да ги развия без да ги скъсам. А по-следващата седмица ще купя за отзад - нови дискове, накладки, жила, лагери и ги мятам и тях.
Гледах я тая кошница 350 паунда струва, някаква как да кажа "афтърмаркет" изработка
Изгледах доста видеа в тубата относно тая помпа. Реално тая кошница го играе горивен акумулатор, доколкото ми стана ясно. Нали така? В смисъл седи си пълна, една линия заминава напред към мотора, друга - се връща обратно в резервоара. Това ли е идеята на кошницата, наистина, или аз не съм разбрал правилно?
Друго интересно, което видях - че инжекционът дефакто работи до около 2 бара налягане (а помпата е 5 ли беше?). Странно ми се струва, такава голяма разлика да има от изискуемото до реалното налягане.
Снощи събрах двата предни апарата единият много зор ми даде, докато направя гуменият маншон да легне навсякъде и да вкарам буталото безпроблемно. Днес ще заготвя задните - ще им почистя щуцерите и ще пръскам, за да може след някой ден да опитам да ги развия без да ги скъсам. А по-следващата седмица ще купя за отзад - нови дискове, накладки, жила, лагери и ги мятам и тях.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта