![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Относно разговорите на маса - няма лошо в тях. Но нали трябва да остане нещо и черно на бяло написано, за да може и някой друг да се ползва от тази информация. Което е всъщност главната идея на всеки форум, а за този - важи особено силно.
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![icon_lol :icon_lol](./images/smilies/icon_lol.gif)
Изобщо не е задължително гумата да е най-скъпата възможна. Веднага ще ти дам пример - Bridgestone LM005 е шампион на мокро, но не е най-скъпата.
След като гумите ще се експлоатират в нетолкова екстремни зимни условия (почистени пътища) предимно, просто си избери най-балансираната (като качества), която можеш да си позволиш. А опитът и навъртените километри - тях няма смисъл да ги намесваме в уравнението изобщо. С по-читавите гуми ще се налага по-малко да разчиташ на опита си и на системите за активна безопасност на колата. За всеки случай си купи вериги, ако решиш да караш по силно заснежени терени и това е (те могат да ти дотрябват дори и да си с най-меките на света гуми).
Относно твърдостта на гумите - има различни модели, но Мишелин Алпин 6 на пипане също не го смятам за "мека" гума. Всъщност доста гуми са така - Ханкук, Бриджстоун и др. Дори и предложената по-напред Firestone Winterhawk 4, които ги имам и карам на Джетата. В средния клас марки също има добри попадения (може да видиш тестовете), с които ВСЕКИ автомобил би се държал адекватно на пътя (без значение дали е 4по4 или с един задвижващ мост, стар или нов).