VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9879
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Пон 30 яну 2023 15:16


steich написа:...

Благодаря за информацията!
Със сигурност е полезна!

...............................

И сега по разни вселенски закони, проблемите с adblue ме споходиха и мен :Mr Green Fun
В сравнение с тези на @astragt, моите са бели кахъри.
Грешка - P20E800 - Reductant Pressure Too Low

Понеже имах доста задачи, изтрих я набързо и я забравих. Естествено светна и таблото с оставащи 1000км, но и то изчезна малко след изтриване на грешката.
След няколко дни пак светна и вече бях сигурно какво ще видя под капака - любимата нам тръбичка/букса и бялата гадост, наречена адблу.
Вкарах я в сервиза и естествено целия ангренаж е в урея.
И нали обичам ранни смени - на 40000км от предишна смяна, нов комплект ангренаж и водна помпа (друга наша любима част, която не искам да ме вкарва в сервиз). Дали трябва да се сменя ангренаж полят с пикоч, не знам. Спорно е. Уж уреята не е корозивна, но аз лично няма да съм спокоен. Предпочитам да не го мисля.

Айде и смяна на масло и филтър - 6000км от предишна смяна, барабар с горивен.
Смяна масло Халдекс - трябва да погледна колко точно минах, но не са повече от 15-20000км от предишна смяна.
Обслужване панорама.
Спирачна течност - при нея май минаха малко повече от 2г.
Смяна масло диференциали.
Май имаше и още, ама вече забравям :biggrin
Прикачени файлове
IMG-0ad4c60ab5bd7738b331bea7d4a59985-V.jpg
IMG-a09567d70a77359a979e2fb82cd8b7e7-V.jpg




Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот astragt » Пон 30 яну 2023 15:36


group® написа:
....
Предпочитам да не го мисля.
....



Признавам те, маниак си!!!

Трябва да ми дадеш указания за обслужване на панормата на джипката какво да правя.... :)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9879
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 02 фев 2023 20:59


astragt написа:...

:beer


И естествено, оказа се, че водната помпа е капела по малко. На 40000км, сменяна в порше, оригиналдЪ :censored2
Работата е, че ми падаше леко нивото на антифриза (някъде малко над минимума) и ако не доливам, не пада повече. Долея ли, след някакво време пак го загубва това малко количество.
Явно с антифриз на максимума се вдига с малко налягането в системата и помпата изпуска малко. Пада нивото, пада налягането и спира да капе.
Проблемът е, че помпата в някакъв скорошен момент внезапно си заминава и се оказваш на репатрак :confused
Тъ, добре я сменихме. :confused

Нещо, което забравих да спомена в предния пост. Сменихме и ремъка на маслената помпа.
Там интригата не е в самия ремък. Той излезна чисто нов, без никакви следи от употреба, както писах в темата за обслужване.
Въпросът е, че майсторът е забелязал много леко омасляване около семеринга на коляновия вал. Той върви заедно с пластмасовата преграда и се сменя, когато се сменя този ремък. В случая сменихме ремъка, защото трябваше да се смени семеринга :icon_lol
Струва около 250лв. Ремъка е някаква нищожна сума. Но е хубаво да е обърне внимание при смяна на ангренаж, дали има омасляване. Защото иначе става двойна работа/разход.

Тък е уместен въпроса, дали в Порше щяха да обърнат внимание?! Дали преди 40000км не е било също омаслено, но пропуснато?!


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11923
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 03 фев 2023 6:34


Преди нова година сменявахме ангренаж на един тигуан 2.0 дизел, пластмасовата дивотия със семеринга на вала се изкривява и пова да омаслява в областа в която ляга на нея картера. Смяната е задължителна ако се види омасляване, щото така или иначе ангренаж е отворен да се сменява.
По официалните сервизи ползват едни ръководства за ремонт и каквото пише там, само него сменяват, ако сменяват. Ние като сменяваме ангренаж задължително купуваме и семеринги и всички прилежащи гарнитури водещи до течове на масло, за да не вършим двойна работа след 20 хил км примерно. Хема сме си свършили работата, хем клиентът няма двойни разходи за труд и всички са доволни. Явно в официалните не мислят така


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9879
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Съб 01 апр 2023 9:08


Вече сложих новите летни гуми - Continental Premium Contact 7. Избрах ги заради новата добавка за студено време/студена гума (принципно не съм фен на Конти).

Със старите Гудиър доста страдах в 3ти сезон защото гумата се държеше добре само когато загрее. За градското ми каране винаги са студени и съответно доста се усещаше слабото сцепление, най-вече на мокро/влажно.

Къде нарочно, къде така стана, идните дни падат температурите и ще мога да придобия някакви впечатления, макар че на нова гума не ичаквам да се разочаровам. Ще видим в сезон 2 и 3 как ще са (евентуално). Тогава и ще напиша ревю в съответната тема.

Другото ново е, че вече съм в размера на колата 245/45 18. Интересно ми е дали ще усетя разлика във вървеж, разход, комфорт.


bgbatman
Мнения: 0
Регистриран на: Пон 21 авг 2023 14:49
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот bgbatman » Пон 21 авг 2023 15:21


Здравейте на всички,

Много интересна тема за adblue проблема и доста информация се сподели, но нека кажа как го лекувам аз този проблем. Появи се малко след като си докарах колата от германия аз съм с B8.5 само че на Ауди Алроуд 2015 със 190 TDI Ultra. Първо ми се беше спукала тръбата, която е отпред и която е вързана за инжектора който впръсква сместа. Смених си я не е драма но след известно време започна да писка за прословутите 1000км. Прочетох грешката и видях че става въпрос за P204F 00 [101] - Reductant System Performance Bank 1. Има не малко писано, но почти нищо решено в нета. Направих сам тест с VCDS за инжектора... 3 пъти и трите пъти всичко беше ок с количеството което изпръсква той. Помпата налягане ток всичко е ок. Започна се едно стреляне на посоки, каране по околовръстното ... няма да ви обяснявам знаете за какво говоря. Ресетва се системата един пъна 50 км друг път след 500 друг път след 800 км и започнах да се чудя какво се случва. Ситуациите са две - или имаш проблем и това няма как да се ресетне или както на колегата тук се ресетва караш до 5000км и пак светва а може и по-рано. Това е според мен някаква идиотска простотия в софтуера и се бъгва иначе няма логика да се ресетне ок. Започнах да се замислям какво точно го кара да се ресетва това чудо и забелязах, че всичко е свързано с рединес тестовете. Ако един тест фейлне имаш 1000км... И започнах да дълбая кое как какво защо тестове всеки път по различен начин и установих че най-много варира кога ще се ресетне от catalytic converter (DPF регенерацията) теста, който се случва един път на 300-800км в зависимост къде и как караш. В градско е на 300-500км извън градско на 600-700км. Така обаче то това не е всичко, както казах по-горе всичко в тази система и тази грека идва от readiness тестовете. Те са много, най-отдолу ще ви шерна и едно видео което правих точно за това. Та обратно до най-краткият начин да го махнеш това е да изтриеш всички грешки, да ресетнеш readiness тестовете до един, има една комбинация за бързо минаване на повечето и накрая оставаш с 2 теста които се минават с каране - теста за DPF регенерацията или catalytic теста и NOX теста. Каталитик теста можеш да го направи за минути с форсиране на регенерацията на DPF. NOX обаче иска каране с 70-80 по околовръсното точно 49 км! Занулят ли се всички тестове това чудо на таблото загасва до следващият път предизвикано от един бог знае какво.

https://youtu.be/baKdyEoWaDk?si=4iqc9jToye26lzLU

Можете дори да пробвате да пропуснете SCR танк левел и лока защото както колегата забеляза това ресетва до едни стандартни км които нямат нищо общо с количеството в резервоара.

Надявам се да спестя на някой мъките защото това е супер досаден проблем а за моят двигател няма по-нов софтуер.


loopman
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 9:28
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот loopman » Нед 17 сеп 2023 10:17


Здравейте, от няколко месеца и аз съм собственик на passat B8 2.0 TDI 190к.с. Всичко перфектно навъртях му 1800км до момента във които не ми направи впечатление двигателя сам да се форсира по път за Гърция - 3 пъти. Като повечето колеги тук отбих, закачих диагностииката и нищо (obdeleven pro). На връщане същия номер 2 пъти. Прибрахме се пак никакви грешки. В деня със записан час за сервиз реших отново да проверя какво се случва и хоп - P204F00 Reductant System Performance. Това което ми прави впечатление за разлика от колегите по-горе е че при мен няма оставащи километри и т.н. само самата грешка. Друго което забелязвам е че adblue-то поне по компютъра не намалява - за тези вече 2200км съм напълнил само веднъж до горе от колонка на OMV - показваше в началото 11500км сега 11000км оставащи. Няма спукани тръби течове и т.н. прегледах вече доста външни теми но няма решение и при тях.
Дали някои се е сблъсквал със сходен проблем без въпросните километри оставащи а само грешка без Bank 1? Записах час в порше и мисля да не трия грешката но нямам големи надежди че ще помогнат.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11923
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 18 сеп 2023 6:21


Чувал съм, че това ад блу от колонката не става за леки коли, макар че имаме клиент който си го ползва с един мерцедес. Повечето клиенти си купуват в туби оригинално ад блу по марка


gadnyara
Мнения: 272
Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот gadnyara » Пон 18 сеп 2023 22:47


Ново 20. Аз не помня друго, освен колонка да съм плащал досега.
Ако скоро се предаде някоя, ще се сетя за това мнение.


Потребителски аватар
steich
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
Двигател: DFCA
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот steich » Вто 19 сеп 2023 8:09


Да, качеството от колонка е най различно ... в повечето случаи по-ниско от нужното. Особенно ако е разредено повече по една или друга причина, е възможно след замръзване да се получи въпросното пръскане на тръбичката.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8433
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот samo_pechka » Вто 06 фев 2024 18:20


Стана два пъти вече с един проблем при мен ( ауди , ЕА288, 2.0тди ) . Излиза ми инфо , че има еди колко си оставащи км адблу и трябва да налея . Ок , взимам тубата десет лтр, нали и наливам и сега момента е, че не ги побира ( или едвам ) тия 10лтр. при положение, че доколкото знам резервоара е над 20 литров. Т.е. трябва принципно като светне инфо за пълнене, да лепне почти 2 туби по 10лтр.
Почва едно оливане на отвора за пълнене , тръбичката вкарана добре, тубата в ред...
Сега се очертава трети път да пълня и само мисълта , че пак ще се олея и загубя едно 20 минути да прехвърля тубата, ме хващат бесовете.
Аз ли нещо правя грешно с позицията на тубата ....
Остава количество, което не се отчита и дефакто резервоара е все още над половината пълен ли.....
Като разход ми е средно 10 л туба около 7500км преход, само за инфото да спомена. И като ги мина, излиза си инфото пак да пълня.
Други проблеми засега нямам. Мисля да отида на оф.сервиз , тъй и тъй ми предстоят прегледи , масла , филтри , спирачки, те да налеят течността и да ми кажат колко е влязло.
Пропуснах да добавя, че течност ползвам или оригинал , или на Хойер . Тя оригиналната си е пак на Хойер.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9879
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Вто 06 фев 2024 19:21


Как 20л бе Печка?
Системата е, когато светне да долееш 10л.
Реално побира повече, но не трябва да се препълва.
Според мен ти е избягала адаптацията за количество (звуков датчик), от препълване.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8433
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот samo_pechka » Вто 06 фев 2024 19:52


23 литров ми е резервоара . Тъй пише и тъй го знам.
На 2400км остатък ми излиза за пръв път съобщението и постепенно спада през 100км .
В момента имам още 1400км да "карам" .
Офф ... не знам какво се случва , но определено съм в недоумение . Ще я остава в оф. сервиз да я видят. Ще го съчетая с пълен преглед, смени на течности , филтри и т.н.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9879
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Вто 06 фев 2024 19:58


Къде го пише тва?
Навсякъде за аудита дават 13л/реална вместимост 17.
Какво е това Ауди?

За разни Q7ци и 5ци дават 24л ама там не са ЕА288


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8433
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот samo_pechka » Вто 06 фев 2024 20:24


Q5. Имат след 2014-та . Е6 знам уж , че са такива. Моята е 2016 декември произведена .



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта