steich написа:...
Благодаря за информацията!
Със сигурност е полезна!
...............................
И сега по разни вселенски закони, проблемите с adblue ме споходиха и мен

В сравнение с тези на @astragt, моите са бели кахъри.
Грешка - P20E800 - Reductant Pressure Too Low
Понеже имах доста задачи, изтрих я набързо и я забравих. Естествено светна и таблото с оставащи 1000км, но и то изчезна малко след изтриване на грешката.
След няколко дни пак светна и вече бях сигурно какво ще видя под капака - любимата нам тръбичка/букса и бялата гадост, наречена адблу.
Вкарах я в сервиза и естествено целия ангренаж е в урея.
И нали обичам ранни смени - на 40000км от предишна смяна, нов комплект ангренаж и водна помпа (друга наша любима част, която не искам да ме вкарва в сервиз). Дали трябва да се сменя ангренаж полят с пикоч, не знам. Спорно е. Уж уреята не е корозивна, но аз лично няма да съм спокоен. Предпочитам да не го мисля.
Айде и смяна на масло и филтър - 6000км от предишна смяна, барабар с горивен.
Смяна масло Халдекс - трябва да погледна колко точно минах, но не са повече от 15-20000км от предишна смяна.
Обслужване панорама.
Спирачна течност - при нея май минаха малко повече от 2г.
Смяна масло диференциали.
Май имаше и още, ама вече забравям
