B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7>B8
- tdi fen
- Мнения: 4387
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7
вариант са или нови пружини или гумени подложки под старите
- borislav_mladenov
- Мнения: 366
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: 2_0 TDI 170+ 4motion
- Местоположение: Хасково
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7
Kaktus_78 написа:borislav_mladenov написа:Привет на всички. Ще споделя малко информация относно адаптивното окачване при Пасат Б7. Volkswagen Passat B7 variant. Или съкратено от английски DCC- dynamic chassis control. От както съм собственик на автомобила ми се струва доста нисък- особено отзад. Но нали все пак е на 13 години. Започнах да търся варианти да повдигна малко задницата и се натъкнах на обявите на колега от форума- DoH_KuXoT, който предлага повдигащи тампони за заден мост. След като се сдобих с тях, отидох в сервиз... но след кратко разглобяване отзад се оказа, че всъщност двете задни пружини имат отчупване на по една намотка и отделно заден ляв амортисьор си беше заминал. И така се стигна до решение да се сменят двете пружини заедно с амортисьорите. Но пък предните два леко ми почукваха и направо сменихме и тях, плюс тампон на макферсон и някой други прилежащи прахоуловители... Просто за информация споделям цените на това, което аз сложих. Амортисьори Monroe и пружини Sachs
преден амортисьор- 436 лв/бр
заден амортисьор- 396 лв/бр
задна пружина- 96 лв/бр
прилагам и няколко снимки
p.s. Благодаря на колегата от форума- за отзивчивостта и коректността му. В крайна сметка се оказа, че повдигащите подложки не са ми нужни и си ги върнах обратно.
Колега сега се боря точно с тоя проблем. Карам Б7 12 г CFFB мотор. Всичко е точно докато видях че е изпуснал задния амортисьор и реших да го сменя. Сега колата стана по ниска отзад. Много гадно и не знам какво да правя
Имах такива опасения и аз
Но по рама всичко си отговори както трябва и височината си остана съразмерна спрямо предните и нещата изглеждат добре
- borislav_mladenov
- Мнения: 366
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: 2_0 TDI 170+ 4motion
- Местоположение: Хасково
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7
малко смяна на джантите
според на бяла кола по- добре изглежда този цвят
е, има какво да се желае за размера на джантите
според на бяла кола по- добре изглежда този цвят
е, има какво да се желае за размера на джантите
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7
Привет Борислав, ако трябва да сравниш R32 на газ и сегашния Пасат, какви са за теб разликите от към комфорт, динамика, разход на гориво, цялостна поддръжка ...? Аз съм бивш собственик на Паст Б6 2.0TDI CR DSG Highline 2010 и за мен това беше много удобна, приятна и практична кола, но се наложи да се разделим. Интересна ми е твоята гледна точка.
- borislav_mladenov
- Мнения: 366
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: 2_0 TDI 170+ 4motion
- Местоположение: Хасково
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7
Интересно :)
Като комфорт - при сегашния пасат усещането е доста по добро. Макар че VR6 колата си имаше съвсем друго усещане. Искам да кажа, че спрямо това което беше окачване и цялостно усещане си се чувстваше добре и не беше изобщо дърво
Разхода на газ смесен с малко бензин и тук на дизел е почти един и същ ( като пари говорим естествено)
Цялостна поддържа мисля , че тук при дизела нещата са малко по скъпи и по претенциозни от към обслужване.
Като вървене съм със смесени чувства, защото при турбо дизел мотора нещата с ускорение се случвар в доста по ниски обороти и усещането при изтегляне е по приятно. Но до някъде самото турбо създава тази илюзия . При VR6 е нужно малко повече натискане педала на газта и стигне ли 4 Хил оборота колата полита
Липсва ми ако трябва да съм честен управлението на шестака, звука му естествено,а и цялостното поведение на пътя
Като комфорт - при сегашния пасат усещането е доста по добро. Макар че VR6 колата си имаше съвсем друго усещане. Искам да кажа, че спрямо това което беше окачване и цялостно усещане си се чувстваше добре и не беше изобщо дърво
Разхода на газ смесен с малко бензин и тук на дизел е почти един и същ ( като пари говорим естествено)
Цялостна поддържа мисля , че тук при дизела нещата са малко по скъпи и по претенциозни от към обслужване.
Като вървене съм със смесени чувства, защото при турбо дизел мотора нещата с ускорение се случвар в доста по ниски обороти и усещането при изтегляне е по приятно. Но до някъде самото турбо създава тази илюзия . При VR6 е нужно малко повече натискане педала на газта и стигне ли 4 Хил оборота колата полита
Липсва ми ако трябва да съм честен управлението на шестака, звука му естествено,а и цялостното поведение на пътя
- borislav_mladenov
- Мнения: 366
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: 2_0 TDI 170+ 4motion
- Местоположение: Хасково
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7>B8
Добре дошъл в семейството
Volkswagen Passat B8 2016 г, DSG, 2.0 TDI , 150 hp, само на предно предаване. С външен визуален R line пакет
Има някой неща за доизкусуряване(драскотини и следи от камъчета по бронята). Когато са готови ще добавя още някоя друга снимка
Volkswagen Passat B8 2016 г, DSG, 2.0 TDI , 150 hp, само на предно предаване. С външен визуален R line пакет
Има някой неща за доизкусуряване(драскотини и следи от камъчета по бронята). Когато са готови ще добавя още някоя друга снимка
- Sonny_89
- Мнения: 822
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7>B8
Честито! Добре изглежда
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7>B8
Честит!!! След някой друг месец В8.5, пък до края на годината В9
- borislav_mladenov
- Мнения: 366
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: 2_0 TDI 170+ 4motion
- Местоположение: Хасково
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7>B8
1-2 фотоси и ново воланче
Последна промяна от borislav_mladenov на Вто 03 сеп 2024 18:25, променено общо 1 път.
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7>B8
Дупчената кожа добре , ама тая в средата защо такава груба я сложихте?
- borislav_mladenov
- Мнения: 366
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: 2_0 TDI 170+ 4motion
- Местоположение: Хасково
Re: B5> Golf 4> B5.5> B6> Touran> B6 R>B7>B8
Така е излезнало на снимката според мен . Съобразихме размера на шарката на шагрена, с този на таблото
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта