Здравейте отново съжалявам, че ме нямаше няколко месеца беше се развалил нещо акаунта .
Както и да е, преди няколко дни се сдобих с една прилична голф 2ка 1.6 EZ 75 коня карбуратор и се чудех дали вместо да сменям двигател преди това да си пойграя със сегашния такъв и въпросите са ми няколко.
Може ли на този блок да се сложи глава от голф 2 гти 16 клапана, дали всичко пасва?
Дали на оригиналната глава става вал от голф 2 1.8 8 клапана. Четох, че става и има ефект, но все пак да питам дали някой е слагал?
И последният ми въпрос е дали става вместо заводския карбуратор да сложа карбуратори от пистов мотор например карбуратори от cbr 600 от 99 година защото съм виждал подобни проекти в нета.
Благодаря предварително и се извинявам ако въпросите са глупави.
Проект Голф 2
- caro
- Мнения: 562
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проект Голф 2
Темата ти прилича на фейсБоклушко ланкане . Седни и ЧЕТИ у форума има отговор на всичките ти въпроси в раздел силов тунинг. Поне 50 теми са
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Сря 07 фев 2024 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проект Голф 2
Просто исках да попитам, защото повечето теми са по на 15 години. Искам някой който е правил такава интервенция да ми обясни дали става или не. Не е толкова трудно.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20025
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект Голф 2
Martin Dimitrov Golf написа:Просто исках да попитам, защото повечето теми са по на 15 години. Искам някой който е правил такава интервенция да ми обясни дали става или не. Не е толкова трудно.
При голф 2 нищо не се е променило от поне 30 години, защото се произвежда до 1992.
Re: Проект Голф 2
Привет! Для твоей Golf 2, если хочешь удовольствия от вождения, лучше выбрать двигатель 1.8T — это отличный турбированный мотор с большим потенциалом для тюнинга. Если же тебе важнее экономия и высокий крутящий момент, то 1.9 TDI будет хорошим вариантом, хотя он не так интересен в управлении. 2.0 16v тоже достойный, но в целом 1.8T кажется лучшим выбором для спортивных ощущений. Удачи с проектом!
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Проект Голф 2
Колега скоро правих това упражнение от 1.6 да стане мотор 16клапана просто няма да има пръскалки на буталата и се преправя картерната вентилация . Предимство при тази гимнастика е само че си отговаря мотора в талона и че правиш пълна ревизия на мотора като цена е по скъпо. Ако решиш имам цял кр мотор за такава цел няма да го ползвам
- caro
- Мнения: 562
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проект Голф 2
Що му се връзвате дори не качва снимки на колата .Знам как се прави ,но няма да подскажа - има и тема У форума . Нека се научат да четат младежите и когато нещо не им е ясно тогава да питат.Просто поредния мечтател.
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Сря 07 фев 2024 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проект Голф 2
,,Caro,,
Добре аз на никой не говоря на иначе обаче ти постоянно солиш хората.
Вместо да подтиквате младите ви им отговаряте на въпреки. Нали затова е форум. Явно някой го бърка със facebook. Никой не те е питал точно теб за мнение така, че не ми отговаряй повече на темата защото е много лесно да пишеш глупости.
Добре аз на никой не говоря на иначе обаче ти постоянно солиш хората.
Вместо да подтиквате младите ви им отговаряте на въпреки. Нали затова е форум. Явно някой го бърка със facebook. Никой не те е питал точно теб за мнение така, че не ми отговаряй повече на темата защото е много лесно да пишеш глупости.
- stefan4o
- Мнения: 19216
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект Голф 2
Ник никишето написа:Колега скоро правих това упражнение от 1.6 да стане мотор 16клапана просто няма да има пръскалки на буталата и се преправя картерната вентилация . Предимство при тази гимнастика е само че си отговаря мотора в талона и че правиш пълна ревизия на мотора като цена е по скъпо. Ако решиш имам цял кр мотор за такава цел няма да го ползвам
С глава от 16V, не става ли много разреден? Или си сложил други бутала?
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Проект Голф 2
Ами всичко ползвам от кр или пл , буталата са вкопани заради клапаните и даже стърчат над блока ... Ползваш само блокът от другия мотор
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта