MK4 GTI - R Vision
- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Още една новост - задна броня, реплика на R32. Минах през някакъв ужас докато я сложа и пак не стои както трябва, но за тея пари ТОЛКОВА, оригинала и SRS Tec не са ми по джоба. Накрайници Ф100, но не ми харесват и ще ги сменям с други скоро. Гърнето е проходно на марка SIMONS на Ф63, овал с много шумоизолационен материал в него. Колата е много тиха като цяло. От този момент джанти с окачване стават следваща цел по визията. За сега толкова, когато пак ме хване мерака ще правя още, за сега мисля само да я карам.
- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Замислих се и се сетих, че след всички тея глупости дето и правих, никога не съм замервал 0-100. Та замерих и останах впечатлен от резултата, 7 секунди 

- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: MK4 GTI - R Vision
Добре се получава колата .Щом си решил да взимаш други джанти ,тези ще се разделяш ли с тях ?16 инчови ми се виждат но може и да бъркам де .
- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Тези ще останат за зимни, новите ще видим, кога ще ме удари тока да ги взема. Колата не ми е приоритет и я човъркам само като ме удари мерака. Замислил съм нещо което наподобява Rota Grid, но ще видим.
- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Лек ъпдейт по колата. Счупи вилка и от там се почна.
Нова вилка
Нов лагер
Нов комплект съединител с маховик
Оказа се, че съединителя който до сега беше на колата е оригиналният. Не съм виждал колата доста време без броня и много се изкефих на тръбата между кулера и дросела как стои
Нова вилка
Нов лагер
Нов комплект съединител с маховик
Оказа се, че съединителя който до сега беше на колата е оригиналният. Не съм виждал колата доста време без броня и много се изкефих на тръбата между кулера и дросела как стои

- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Да изтупаме малко прахта от темата. От доста време колата само се кара и прави сервизна поддръжжка. Нещо ме чатна един мерак и взех, че се хванах. Направих нещо, което май го няма при повечето голфчета. Акумулатора отиде в багажника. Защо? Имам си от едно време една представа за визия под капака и мисля малко по малко да я правя реалност, не е така разхвърляно както на снимката, напарвил съм я в процес на работа, не ме съдете.Също така си монтирах модул за посрещане и изпращане - страшна гъзарийка да ти светнат фаровете и стоповете при отключване и заключване
За малко да забравя да спомена, че сложих спортен филтър RamAir, ще прикача и снимка с него.
За който се пита за акумулатора:
медни клеми
5 метра 50кв кабел за плюс
масата ми е 40кв се взима от долния болт за задния люв колан - шкури се боята за по-добра връзка метал в метал. не повече от 50см кабел.
в двигателния отсек се слага дистрибутор с 3 изхода - Акумулатор>дистрибутор / бушониера>диструбутор / алтернатор>диструбутор.
няма разлика в стартовия ток и нямя разлика в запалването на двигателя.
динамото зарежда 14.4 волта, както си беше и преди това.
колкото до филтъра, разлика във вървежа не усетих почти никаква, да не кажа че разликата само си я представям, обаче много яко съска

За малко да забравя да спомена, че сложих спортен филтър RamAir, ще прикача и снимка с него.
За който се пита за акумулатора:
медни клеми
5 метра 50кв кабел за плюс
масата ми е 40кв се взима от долния болт за задния люв колан - шкури се боята за по-добра връзка метал в метал. не повече от 50см кабел.
в двигателния отсек се слага дистрибутор с 3 изхода - Акумулатор>дистрибутор / бушониера>диструбутор / алтернатор>диструбутор.
няма разлика в стартовия ток и нямя разлика в запалването на двигателя.
динамото зарежда 14.4 волта, както си беше и преди това.
колкото до филтъра, разлика във вървежа не усетих почти никаква, да не кажа че разликата само си я представям, обаче много яко съска

- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Вече и моето 1.8Т е поредното с газов инжекцион
сложих GasItaly с бутилка 45 литра ако не се лъжа, на мястото на резервната гума. Доста съм очарован, гори 10 на 100 извънградско на темпомат закован на 120км/ч Бургас - София и обратно с ускорение тук там над ограничението за известно време
. Една бутилка за около 500км. От към вървеж може би една идея по-бавна но почни незабележимо. Абе готинко си е, но друго са 100те октана
. Над 2 години след основния ремонт все още не гори масло, колкото налея, толкова източвам 




- MagicSlieN
- Мнения: 0
- Регистриран на: Пон 29 юли 2024 3:58
- Автомобил: Golf MK4 GTI
- Двигател: 1999 AGU
Re: MK4 GTI - R Vision
Здравей! Надявам се все още следиш темата
Специално си направих акаунт , за да пиша под твоята тема. Случайно докато разглеждах за разни доработки и промени , които смятам да правя на моето голфче (1.8Т AGU) се натъкнах на твоя голф и ми стана доста забавно понеже преди 1 месец бях на море в Поморие и докато си обикалям мернах твоя голф и си казах - доста добре барнато голфче , че и 1.8т
Впечатление ми направиха седалките от S3. Започнах малко от малко да правя промени по моя - сложих р32 предна броня , чисто нови тунинг фарове с лупа , джанти , бас каси и какво ли още не и стигнах до седалките. Понеже от доста време имам здравословен проблем (седалищен нерв) и като стоя на малко по-твърда или по-тясна седалка (с преградите острани както са Рекарото) не се чувствам добре , реших да сменя салона и в същото време да не е от класическите плюшки
. Старият ми беше плюшено дълбоко рекаро с което излизат повечето GTI-ки и набарах доста на цена кожено рекаро , което очаквах да е по-меко , но за жалост е още по-тясно и пак имам проблем. Въпроса ми е този салон от S3 по-широк ли е от оригиналното кожено рекаро за голф или е почти същото?Понеже като го видях на живо ми се стори доста по-голяма и удобна седалка.Преградите изглеждат доста по-ниски и през доста по-голямо разстояние. Също така как стоят нещата с подкарването на ел. управлението?
Поздрави 





- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Здравей, радвам се, че ти е харесала колата, въпреки, че в момента е абсолютен потруш, няма таван, кори, висят някакви неща :D Абе ужас е, но за момента е на пауза и рядко се кара. Колкото до седалките, почти същите са, само дето стискат малко повече бордовете, ако си по-голям най-вероятно няма да ти допаднат, имам по-големи приятели, на които не са им удобни като споделят, че бордовете им убиват на гърба. Иначе успех с развиването на твоята количка ;)
- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Реших малко да бутна кошницата и ето какво се очаква да бъде монтирано скоро - койлове H&R Inox Twin Tube V1, някой ден ще дойде ред и на джантите, мисля си за EtaBeta Venti R 18" 

- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Да дам малко информация за окачването ако на някой му е интересно. Първоначално като го монтирах возеше мноооого твърдо но след 1000км започна да вози малко по-обрано и "меко" ако мога така да се изразя, няма нищо комфортно, но аз общо взето търсих спортна возия. Няма нищо общо с mono tube окачванията, които все едно имаш железни тръби вместо амортисьор с пружина. Ще пусна снимки скоро, че нещо не ми харесва стойката и докато не я направя точно както аз искам, няма да пускам снимки. Бих искал да експериментирам с други пружини, но не знам как стоят нещата с койловърите.
- Супер Ицо
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Колата скоро ще се продава без интеркулера с турбо пътищата, филтъра, окачването и салона, чуда се и за sport tacho-то дали да не го сваля. На тяхно място ще са заводските такива. Продажната цена в сегашния и вид нито ще устройва повечето купувачи нито предложената от тях цена ще устройва мен - все пак това е просто една голф 4ка в края на краищата. Интересното е, че развих доста силна емоционална връзка с някаква си купчина желязо и пластмаса, която не беше най-яката голф 4ка, но в моите очи беше супер якия автомобил. Знаете поговорката - всяко начало си има и своят край.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта