Историята на един обикновен Голф Тройка
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Както се вижда от снимките в близък план, новите стари джанти са напълно осрани по борда. Под лака е влязла някаква гадост, която сваляне няма. Имах доста идеи какво да причиним на тези джанти с Радо Боята, но нека да има съспенс и вълнение. Утре ще пусна снимки на крайния продукт.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Такааа. Ето ги джантите във финална версия. Може да ви харесат, може да не ви харесат. Важното е, че на мен ми харесват, при това много.
Червените надписи "момо" не са случайни като цвят". Колата няма да е изцяло черна, ще има разни червени ... знаци по нея, но сега търся кой да ги изпълни.
Коженият салон ще бъде изцяло пренашит с червени конци, а интериорното осветление ще бъде направено от зелено на червено, също. К'во да направя, вдъхновен съм от Стендал.
Проблемът е, че тези джанти ще стоят много по-добре с нископрофилни гуми. Това е неизбежна покупка, следващият ми комплект гуми ще са нископрофилни и по-широки от тези, с които е обута колата в момента. Отделно, че нископрофилната гума ще ми позволи да сваля максимално колата, когато сложа койл овър окачването.
Някъде попаднах на една тема, в която колегите си мериха ония работи, като за сравнителен материал се използваше факта на кой колко му била ниска колата. Логиката ми в това отношение е много проЗта. Добре е колата да е ниска, но това има едно основно предназначение - да е максимално стабилна на пътя. Естетиката е вторичен резултат. Пристъргването на асвалта с картера може да мята яки искри в тъмна нощ, но като цяло е тъпо да свалиш колата до степен, как беше - "Да не можеш да натикаш билетче от градския под предната броня" - просто така.
В понеделник ще се слагат електрическите стъкла на предните стъкла.
Междувременно си харесах ... спортни огледала. Ето линк, кажете си мнението:
http://www.proparts.bg/product/179/sportni-aerodinamichni-ogledala-za-volkswagen-golf-3-91-98.html
Червените надписи "момо" не са случайни като цвят". Колата няма да е изцяло черна, ще има разни червени ... знаци по нея, но сега търся кой да ги изпълни.
Коженият салон ще бъде изцяло пренашит с червени конци, а интериорното осветление ще бъде направено от зелено на червено, също. К'во да направя, вдъхновен съм от Стендал.
Проблемът е, че тези джанти ще стоят много по-добре с нископрофилни гуми. Това е неизбежна покупка, следващият ми комплект гуми ще са нископрофилни и по-широки от тези, с които е обута колата в момента. Отделно, че нископрофилната гума ще ми позволи да сваля максимално колата, когато сложа койл овър окачването.
Някъде попаднах на една тема, в която колегите си мериха ония работи, като за сравнителен материал се използваше факта на кой колко му била ниска колата. Логиката ми в това отношение е много проЗта. Добре е колата да е ниска, но това има едно основно предназначение - да е максимално стабилна на пътя. Естетиката е вторичен резултат. Пристъргването на асвалта с картера може да мята яки искри в тъмна нощ, но като цяло е тъпо да свалиш колата до степен, как беше - "Да не можеш да натикаш билетче от градския под предната броня" - просто така.
В понеделник ще се слагат електрическите стъкла на предните стъкла.
Междувременно си харесах ... спортни огледала. Ето линк, кажете си мнението:
http://www.proparts.bg/product/179/sportni-aerodinamichni-ogledala-za-volkswagen-golf-3-91-98.html
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пет 25 фев 2011 18:45
- Автомобил: MK4
- Двигател: ASV+
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
огледалата - по мое скромно мнение, твърдо нЬе!
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
От всичко, което съм гледал ксто модели само тези ми харесаха. Защо не ти харесват? Ако имаш друга идея моля те дай линк. Трябва да ги сменя, защото дясното не може да се регулира. Счупи се. А оявото е с менте стъкло и лъже в дистанцията.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пет 25 фев 2011 18:45
- Автомобил: MK4
- Двигател: ASV+
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Просто не съм фен на подобни тунинг изпълнения. На твое място бих си потърсил запазени оригинални втора употреба. Но до колкото си спомням май беше писал, че оригиналните огледала на голф 3 не ти харесват.
Изборът си е твой все пак, аз просто изразявам лични виждания
Изборът си е твой все пак, аз просто изразявам лични виждания

- adr3nalinchy
- Мнения: 342
- Регистриран на: Съб 26 мар 2011 10:52
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: Tърговище
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Здравей колега, ето едно предложение от мен за огледала: http://www.hid.bg/Ogledala-FK-Sport-Uni ... la-FKMR01P
Надявам се да ти харесат

- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Честно казано, не съм имал опит с тези "тунинг огледала". Знам, че в тези които колегата ти е предложил не се вижда нищо. Много са миниатюрни. Купувал съм за старата кола неоригинални огледала и лъжеха адски много в дистанцията. За това лично за мен, по-хубаво от оригиналното няма. Не знам как биха стояли от Голф 4 или 5 на 3-ката. Но си струва да опиташ с нещо оригинално. Пък и ще ти се сбъдне мечтата да се прибират огледалата. Тия тунинг-мунинг, не ми вдъхват доверие... 

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Тунинг ги искам не заради идеята да се тунингова всеки елемент по колата. Оригиналните огледала на тройката са ми много малки, искам ГОЛЕМИ огледала да виждам какво се случва зад аспуха
Днес ще мина през Пловдив да видя на живо онези от линка, който постнах. Колкото до другите, които постна колегата, благодаря, колега. Не са никак лоши, ще бъдат прегледани и те на живо
В момента ми слагат ел стъклата предните,нямам търпение да видя дали всичко с тях е ок. Както и нов километраж
Ще пусна снимки по-късно.
Малко ми е криво, че грам коментар няма на новите джанти ... Ако не ви харесват - стреляйте на месо, няма проблеми


В момента ми слагат ел стъклата предните,нямам търпение да видя дали всичко с тях е ок. Както и нов километраж

Малко ми е криво, че грам коментар няма на новите джанти ... Ако не ви харесват - стреляйте на месо, няма проблеми

- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Сигурен съм за огледалата, че причината за смяна не е, за да са тунинг. Щом от ГоУфа са ти малки, тези дето колегата ги е дал ще са ти още по-малки.
А за джантите - екстра са станали. Все пак си е въпрос на вкус, но на твое място щях да полирам бордовете, средата щеше да е черна, както и болтовете черни. Поздрави и чакаме снимки на новият километраж. Ако си при Xtuners, ще съм ти благодарен ако ми дадеш адресът им на офиса и ако можеш да ги питаш дали имат налично осветление за 4 стрелки, защото им писах и-мейл, ама няма кой да ми отговори... Мерси предварително.
А за джантите - екстра са станали. Все пак си е въпрос на вкус, но на твое място щях да полирам бордовете, средата щеше да е черна, както и болтовете черни. Поздрави и чакаме снимки на новият километраж. Ако си при Xtuners, ще съм ти благодарен ако ми дадеш адресът им на офиса и ако можеш да ги питаш дали имат налично осветление за 4 стрелки, защото им писах и-мейл, ама няма кой да ми отговори... Мерси предварително.

- Sparco_stz
- Мнения: 229
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
- Автомобил: vw golf mk2
- Двигател: ez
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
В този цвят се губят джантите.Лично мое мнение е че за мк3 16 и 17 изглежда най-добре.На по-новите мк3 има огледала с разделител за мъртва зона ако се сещаш пробваи с такива или виж за матиг мисля се казваше тунинг фирмата.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Не искам да качвам колата на 16 или 17 цола. Или поне сега не искам. Всъщност може да ми се наложи, защото сериозните дискове за спирачките май няма да се съберат в 15 цолови джанти, но като стигна до там ще му мисля.
Голяма купон стана днес с ел обзавеждането на стъклата на предните врати. Оказа се, че цялото оборудване, което взех от колега от форума е много по-качествено от заводското, защото водачите били не знам какви си и не можели да се счупят, но нагласянето им беше цяло приключение. Утре ще е готова колата със все модула, дето затваря автоматично прозорците ако са отворени при активиране на алармата на колата.
Километража го монтираха, тотално уникален е. Дисплеите за часовника, за трип-а и за извървените километри светят супер яко в червено, цифрите са черни и стои страшно готино. Осветлението е бяло, но така или иначе като сложа плазмения километраж това бялото няма да го има. Ще пусна снимки утре на километража.
Колкото до Xtunerz - направо им звънни на телефона дето го имат на сайта си. Имат светещи стрелки, за тройката комплекта е някъде към 60 лева мисля.
Голяма купон стана днес с ел обзавеждането на стъклата на предните врати. Оказа се, че цялото оборудване, което взех от колега от форума е много по-качествено от заводското, защото водачите били не знам какви си и не можели да се счупят, но нагласянето им беше цяло приключение. Утре ще е готова колата със все модула, дето затваря автоматично прозорците ако са отворени при активиране на алармата на колата.
Километража го монтираха, тотално уникален е. Дисплеите за часовника, за трип-а и за извървените километри светят супер яко в червено, цифрите са черни и стои страшно готино. Осветлението е бяло, но така или иначе като сложа плазмения километраж това бялото няма да го има. Ще пусна снимки утре на километража.
Колкото до Xtunerz - направо им звънни на телефона дето го имат на сайта си. Имат светещи стрелки, за тройката комплекта е някъде към 60 лева мисля.
- mk2 gti
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 26 дек 2010 19:25
- Автомобил: GOLF 2
- Двигател: SB
- Местоположение: софия
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Endios написа:Не искам да качвам колата на 16 или 17 цола. Или поне сега не искам. Всъщност може да ми се наложи, защото сериозните дискове за спирачките май няма да се съберат в 15 цолови джанти, но като стигна до там ще му мисля.
Голяма купон стана днес с ел обзавеждането на стъклата на предните врати. Оказа се, че цялото оборудване, което взех от колега от форума е много по-качествено от заводското, защото водачите били не знам какви си и не можели да се счупят, но нагласянето им беше цяло приключение. Утре ще е готова колата със все модула, дето затваря автоматично прозорците ако са отворени при активиране на алармата на колата.
Километража го монтираха, тотално уникален е. Дисплеите за часовника, за трип-а и за извървените километри светят супер яко в червено, цифрите са черни и стои страшно готино. Осветлението е бяло, но така или иначе като сложа плазмения километраж това бялото няма да го има. Ще пусна снимки утре на километража.
Колкото до Xtunerz - направо им звънни на телефона дето го имат на сайта си. Имат светещи стрелки, за тройката комплекта е някъде към 60 лева мисля.
ако оставаш 4х100 можеш да сложиш 280мм дискове от г60 на тях можеш да сложиш 15ка но не по-малка

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Като за 280 мм диск (4х100) от значение е и модела на джантата 15 цола - формата на лъчите и ЕТ.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Така или иначе ще мисля за това след няколко месеца.
Вчера си говорих с моите длектричари, които между другото са много добри аудио специалисти и ми дадоха цена за обезшумяване и термоизолиране на купето. В най-страшния вариант ще е около 600 лева. Крайния резултат е все едно си в лимузина. Минимум външен шум, което за мен е от огромно значение защото непрекъснато говоря по телефона, а голфарата е меко казано шумна кола. Това най ми липсва от 605-цата. Вътре се чуваше само леко вятър при по висока скорост. Пълен кеф. А и наливането в хубав звук се обезмисля ако тенекиите на возилото дрънчат.
Вчера си говорих с моите длектричари, които между другото са много добри аудио специалисти и ми дадоха цена за обезшумяване и термоизолиране на купето. В най-страшния вариант ще е около 600 лева. Крайния резултат е все едно си в лимузина. Минимум външен шум, което за мен е от огромно значение защото непрекъснато говоря по телефона, а голфарата е меко казано шумна кола. Това най ми липсва от 605-цата. Вътре се чуваше само леко вятър при по висока скорост. Пълен кеф. А и наливането в хубав звук се обезмисля ако тенекиите на возилото дрънчат.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Новия километраж цепи мрака. Със стария имах ядове, защото не показваше верно скоростта. Даваше отклонения над 20 км в час. Този е все едно е вързан към GPS. Навигационния софтуер, GPSа на радар детектора и новия километраж показват точно една и съща скорост. Отделно стария не показваше вярно температура на охладителна течност и количеството гориво. Тук пак цепи. И най вече тия червени дисплеи са уникални. Много яко стоят и само си ги представям в унисон с червеното осветление на всички копчета и врътки. Като го сложа, което ще е до около седмица. Ще е изцяло диодно и с диодни матрици по парното и ще се вижда и през деня. Ще пусна снимки на километража утре, че ми трябва да е тъмно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта