Един рядък автомобил Ибиза 021А

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
HeAdY-NuKeR
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 16:53
Автомобил: Ibiza CUPRA MK3 turbo
Двигател: 1.8 20vt
Местоположение: Пловдив

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот HeAdY-NuKeR » Нед 19 яну 2014 11:31


Кога ще я боядсиваш колега? :) в Силистра колко ще ти излезе цялостното ? :)


Еdit: лелее регнат съм 2006 и това ми е първото писане :redface :smile




jakiro
Мнения: 0
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Силистра

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот jakiro » Сря 22 яну 2014 1:22


В силистра цялостна боя излиза от 750 нагоре според това каква боя и според това колко подготовка ще има наскоро разпитвах.


Потребителски аватар
HeAdY-NuKeR
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 16:53
Автомобил: Ibiza CUPRA MK3 turbo
Двигател: 1.8 20vt
Местоположение: Пловдив

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот HeAdY-NuKeR » Сря 22 яну 2014 21:58


Ако не е смяна на цвят - може и за към 500 да стане в Пловдив :)

Ако е смяна на цвят много играчка... каси маси да се пръскат и повече разглобяване е :)


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 23 яну 2014 16:39


Скоро малко снимки по проекта, напредвам но бавно, сложно е без гараж и бачкане на вънка на студа.

А иначе за цвят решил съм да си подготвя хубаво коша и да го пръсна с хубав спрей в бяло. И друг път съм боядисвал други неща със спрейче и когато си го подготвиш добре не си проличава че е спрей. Та така де бял кош с червени и черни елементи по мотора, бели джанти червени апарати и ярко червена отвънка, с черен салон с червени конци. Това искам да постигна и дано стой страхотно.
Разбира се цялостно боядисване може би до година че нямам толкова пари за сега. За цени в Силистра съм питал на 2 места и на едното цялостно със смяна на цвета вътре и вънка искаха 1500 а на другото искаха 900 лева и на двете майсторите си ги бива и на двете се работи в кабина. :beer

Скоро ще пусна снимки, нека малко да натрупам готови детайли и други такива, да има какво да се гледа.

Аааа и до месец ще се местя в Русе да живея така че ще ми трябва малко помощ от колегите за информация за стругари който могат да ми сложат примерно по големи клапани, за заварки на аргон и някой други неща. :c020


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот vinixxx » Чет 23 яну 2014 20:21


супер много работа е свършена по тая кола,евала за което,щото ми писна да гледам в тоя раздел само четворки с решетка без емблема и фолио за тунинг


Потребителски аватар
S.Stefanov
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот S.Stefanov » Пет 24 яну 2014 18:39


Евала пич много добре си подържаш возилото. :love.vwclub


jakiro
Мнения: 0
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Силистра

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот jakiro » Съб 25 яну 2014 17:41


Петраки и в Силистра има кой да ти сложи по големи клапани ,но ще трябва и по големи легла и други работи да се преправят.И аргончици има на приемливи цени.Говори с Веско от когото взе карбураторите.На Андро мотора много неща са от него правени и е много в час.


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пон 10 фев 2014 19:00


Здравейте колеги започна се голямото портване и слагане на големи клапани. След няколко дни като напредна малко ще пусна снимки, но сега имам едно запитване до запознатите с тая дейност.
Наложи се да извадя водачите на клапаните понеже пречеха за портването, леко се подбиха в края, но и без това трябваше да ги скъся за да не се показват изобщо в смукателя и изпускателя, след скъсяването им затъпената част се отстрани и сега като прекарам клапан през който и да е водач си върви перфектно, без затруднения.
Въпроса ми е тъй като водачите са отлични и са бронзови не чугунени и новите клапани също са с 8 мм. стебло, мога ли пак да си набия старите водачи на преса и да си карам с тях?
Също така ако може някой да ми даде сайт или връзка с някоя фирма която може да ми сложи нови легла за по големите клапани, един колега ми даде една, но е от София и човека каза искам да я видя и тогава ще ти кажа дали ще стане и ми е далеко, яко има някоя по на близо до Силистра, примерно съм чувал за някаква в Шумен, даже човека има Кадет с който се състезава, казвали са ми че са добри , но не мога да намеря връзка с този сервиз.


Потребителски аватар
ozaki
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 12 яну 2012 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот ozaki » Пон 10 фев 2014 23:11




Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Сря 12 фев 2014 0:02


Благодаря колега, звъннах на тази фирма и бяха много коректни и разбрани, евентуално при тях ще извърша ремонта. :th_up
По много голяма случайност водачите от Форд Ескорт от който ще взема и клапаните пасват отлично на моята глава, само са по дълги но това не е проблем, проблема е че са чугунени, затова май тази фирма ще слага не само легла а и водачи.
Междувременно портването върви добре, но мнооооого мнооого бавно, понеже искам да се доближава до "перфектното".


Потребителски аватар
ozaki
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 12 яну 2012 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот ozaki » Сря 12 фев 2014 13:00


Аз лично не съм им ползвал услугите ,но съм чувал само добри отзиви за тях.Очакваме снимки :wink .


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 13 фев 2014 22:09


Здравейте колеги. Работата по мотора върви доста добре, бавно но славно мисля. :smile

Ето колата на колела готова в очакване за цялостно заваряне на кръпките и разпънките по коша. Лошото време забави заварянето,но сега е топло и да се надявам в близката една седмица да заваря всичко.

Изображение
Изображение

Ето и след 3-4 дни по 2 часа работа на ден два от смукателите са вече оформени, чакам да доставят клапаните за да ги замеря с точност и да видя колко да портна и в основата на клапана. Има още много работа, следва дооформяне и заглаждане с центробежна шкурка. В понеделник ще получа смукателните клапани и до края на другата седмица да се надявам че и четирите смукателя на главата ще са портнати и загладени.
Клапаните ще са от Форд Ескорт. Смукател 40 мм., изпускател 34 мм.(моите бяха 36 на 30 мм.). Новите клапани са по дълги но ще ги скъся и ще нарежа каналите за закопчалките на ново, приятел го е правил така че му се доверявам, все пак неговата кола върви доста добре без проблем, пък и друг вариант просто няма.
Общо взето до сега върви добре , портовете на смукателя ми започват от 40 мм. към 36 мм. до основата на клапана(за сега мисля е трябва да е толкова, чакам клапаните).
Надявам се че за изпускателя ще се справя, понеже там има малко проблем, има лек завой заради отворите за болтовете на главата(изглежда че са ги заобиколили, да се надявам че няма да пробия нещо :c020 )
Междувременно чакам един приятел да довърши фланците за смукателния колектор, от към главата и към карбураторите.
След благополучно поставяне на всичко по главата, ще пусна една стружка на блока с буталата, също и трябва да разширя леглата за клапаните върху буталата. Така че ще мисля колко да е стружката, понеже като разширя леглата, горивната камера ще се увеличи и компресията мисля че ще намалее, а аз не искам това, в момента е 11 атмосфери (ако не бъркам мерната единица)на цилиндър и искам толкова да си остане.

Ето и малко снимки , повече другата седмица след завършването на портовете на смукателя. За сега е това, има още много работа, но живот и здраве дано за Узана поне да стане че най сетне да посетя един събор с моята каручка :biggrin

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


jakiro
Мнения: 0
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Силистра

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот jakiro » Съб 15 фев 2014 1:33


Ето и след 3-4 дни по 2 часа работа на ден два от смукателите са вече оформени,

В момента си много далеч от оформен порт за такава манипулацияю,между другото сверяваш ли ги дали са еднакви по форма и диаметър един с друг защото има начин и инструмент за това. Бронзовите водачи са за предпочитане ако намериш сложи такива и се режат на място според порта а не после да ги набиваш.


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Вто 18 фев 2014 21:19


Вальо мисля че съм пояснил че са само леко оформени, след още няколко дни работа се получи доста добре, клапаните са вече при мен, 3 от портовете са почти готови и да знам че трябва да са еднакви по форма и размер, запознат съм и си го меря с едно приспособление което си направих.
За сега работата върви добре, ако не ми се износят центробежните шкурчици до четвъртък и четирите смукателя ще са готови(лошо е когато живееш на село и когато ти трябва нещо веднага трябва да отидеш на 40 километра :smile ).
Не знам колко ще се повиши мощността, но като гледам разликата от преди и сега, просто огромна, смукателния колектор ми беше 28 мм, сега е 40 мм. :mhihi :mhihi :mhihi

В края на тая седмица още снимки. :smile


jakiro
Мнения: 0
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Силистра

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот jakiro » Сря 19 фев 2014 0:48


Моята когато я правихме я уширихме от 33 на 40 просто толкова позволяваше главата,за да не избием в водната магистрала,но пък разширението стана до самият клапан на толкова. Поздрави ако има нещо ще помагам с квот мога :mhihi Из тия дни преди да си я свършил ако идваш към града обади са да те светна как по лестно и по бързо да я стържеш и после с ламелните шкурки само да оформяш.Аз започнах нова глава да си правя 1порт=1 ден взаимствах много идеи от http://www.cncheads.co.uk/



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта