Red Golf II GTI 8V 1991
- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Браточка супер е станал . Предлагам една среща да си направим с лъскавите мк2
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
За съм с две ръце, само ще се разберем кога 
Взех тампоните на носачи, че са пред разпадане, също и биалетки на щангата. Предните са плътните от TT, мислех за целите носачи, но ми казаха че новите били по-тънки и затова взех само тампони.
Колата е доста по стегната, следва реглаж на преден мост.
Смених и детонационния и температурния датчик, явно бях с оригиналния детонационен, промени се доста работата на мотора - вече работи адекватно.





Взех тампоните на носачи, че са пред разпадане, също и биалетки на щангата. Предните са плътните от TT, мислех за целите носачи, но ми казаха че новите били по-тънки и затова взех само тампони.
Колата е доста по стегната, следва реглаж на преден мост.
Смених и детонационния и температурния датчик, явно бях с оригиналния детонационен, промени се доста работата на мотора - вече работи адекватно.




- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Малко снимки с г-н Пиронски 



















- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Уникален е. Надявах се тази кола да стане каквото трябва и се сбъдна.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Благодаря! Има още доста неща за дооправяне, но ще ги оставя за догодина.


- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Отдавна не съм писал, няма голямо развития. Миналата година накупих разни пластмаси, дръжки за вратите, взех си и оригинален крик, беше с такъв от Пасат и повдигаше мокета.
Смених пластмасовия тройник, че протече, също един безнинов маркуч към рейла с дюзите.
Малко тиизър с какво се сдобих


Смених пластмасовия тройник, че протече, също един безнинов маркуч към рейла с дюзите.
Малко тиизър с какво се сдобих



- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Скоро на колата 



- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Браво! На какво Ф-и е тази суперспринт генерация ?
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
52 mm а крайното е стил DTM с две по 76мм 
This Supersprint catback exhaust system is suitable for the 112hp VW Golf Mk2 GTi 1.8 8v models (1984>1992).
Every Supersprint exhaust system has been researched, designed and tested to insure additional power and to enhance overall performance.
All design is validated by extensive testing which includes hours of dyno testing on Supersprint's Maha 4-wheel chassis dynamometer.
In fact no other exhaust manufacturer, race team engine testing department or car manufacturer has the performance evaluating experience of Supersprint.
The Supersprint dyno performs over 1,000 test runs a year on exhaust systems for a full range of automotive brands.

This Supersprint catback exhaust system is suitable for the 112hp VW Golf Mk2 GTi 1.8 8v models (1984>1992).
Every Supersprint exhaust system has been researched, designed and tested to insure additional power and to enhance overall performance.
All design is validated by extensive testing which includes hours of dyno testing on Supersprint's Maha 4-wheel chassis dynamometer.
In fact no other exhaust manufacturer, race team engine testing department or car manufacturer has the performance evaluating experience of Supersprint.
The Supersprint dyno performs over 1,000 test runs a year on exhaust systems for a full range of automotive brands.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Отдавна не съм писал, но голяма игра падна с Голфа. Намерих нова глава и я оставих за пълна ревизия, нови водачи, гумички, шлайф, променени легла на клапаните, нови повдигачи, нови легла за инжекторите, иридиеви свещи, шрика. Степен на сгъстяване 11. Генерацията вече на колата, колектора е с термолента.












- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Аз реставрирам кола 1996-та и ми е някакъв кошмар с намирането на някои дребни части. Щапка свалям на всички захванали се с поддръжката на такива класики.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Red Golf II GTI 8V 1991
Така е проблемите не са малко, но кефа е голям. Пиши, ако мога да помогна с намирането на части, за Голф 2 все още има доста нови и втора ръка.
Да напиша какво още съм сменил:
- стартер от дизел + втулката в скоростната кутията
- феродов диск SACHS - така и така свалях кутията, семеринг на полуоската от които текна масло + ново масло в скоростите.
- маслена помпа от Голф 3 ГТИ с по-голям дебит е.
- основни и биелани лагери, сегменти, гарнитури.
- сдобих се с табло от 16V 260км/ч/ 8000 оборота ( за жалост пак не тръгна, имам проблем в инсталацията)
- нови легла за инжекторите за втората глава, трудно ги намерих нови и не бяха много евтини
- един от водните маркучи беше скъсан също беше сменен
И няколко кадъра с един уникален 8 клапанов екземпляр.





Да напиша какво още съм сменил:
- стартер от дизел + втулката в скоростната кутията
- феродов диск SACHS - така и така свалях кутията, семеринг на полуоската от които текна масло + ново масло в скоростите.
- маслена помпа от Голф 3 ГТИ с по-голям дебит е.
- основни и биелани лагери, сегменти, гарнитури.
- сдобих се с табло от 16V 260км/ч/ 8000 оборота ( за жалост пак не тръгна, имам проблем в инсталацията)
- нови легла за инжекторите за втората глава, трудно ги намерих нови и не бяха много евтини
- един от водните маркучи беше скъсан също беше сменен
И няколко кадъра с един уникален 8 клапанов екземпляр.





Последна промяна от negodnika на Нед 01 дек 2024 22:03, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта