habibis написа:Найстина са голяма краста, ако е оригинален ножа позволява много огъване без риск, дръг е въпроса с ръбовете на калниците.,.
Много красиви снимки!
Оригинален е,тoй ако не беше оригинален до сега да беше си отишъл


habibis написа:Найстина са голяма краста, ако е оригинален ножа позволява много огъване без риск, дръг е въпроса с ръбовете на калниците.,.
Много красиви снимки!
toshara написа:Имам много изгодна оферта за двигател 2.0 115к.с от Пасат Б3,предполагам ще е 2Е,не съм го гледал...Има ли смисъл да се мъча да го слагам,после дали ще мога успешно да го газифицирам,говоря за инжекцион![]()
По принцип не съм мислил да сменям PN-a,защото си върви доста доволно и е с доста добър разход(с 15лв газ минавам около 130-140км комбинирано),но просто целия пасат мога да го взема и да му взема мотора,които е перфектен,карал съм го няколко пъти
toshara написа:От вчера почнах да се занимавам с дополирането на джантите,Искам тук да отбележа,че който се заеме да полира ATS Cup,си няма на идея в какво се забърква...Въпреки,че почти нямат боя си скъсах г**а от търкане,и пак не е както искам....Отначало взе да се получава,но после зора е голям.Искам да са готови за Крушуна,ама май утре ще ги приведа малко във вид и ще съм така-колкото толкова.
Kупих комплект на Bosch за полиране-2 кечета едно твърдо и едно меко+2 пасти-не съм доволен като цяло от изработката на комплекта-твърдото кече след 1та джанта стана на парцал,не знам утре как ще довърша другите.
nokiangage написа:Много приятно си изкарахме на Крушуна 2013 с колегата toshara от организираното тръгване от Варна и Провадия и до под тентата на поляната, колата на живо е много хубава а и колегата е много точен... Ето и две снимки по пътя и на поляната:
"Машината обича ласка, грижливо гледане и смазка!"![]()
Поздрави
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта