The yelloW One 16V 9A ! lock

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А G60

Мнениеот stefan4o » Съб 17 авг 2013 19:34


Ще трябва да те разочаровам. На маслената конзола имаш датчик за налягане един брой, горе на главата имаш още един. Освен това колите с МФА имат и датчик за температура на маслото, който седи на същата тая конзола, дето е филтърът.
Най-добре си замери налягането на маслото при загрял мотор да не стане така докато сложиш уредите и вече да нямаш двигател... Опознай датчиците по колата си, все пак си тръгнал ъпгрейд да й правиш, редно е сякаш да си наясно с тия работи :beer




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А G60

Мнениеот Jouzev94 » Нед 18 авг 2013 1:11


stefan4o написа:Ще трябва да те разочаровам. На маслената конзола имаш датчик за налягане един брой, горе на главата имаш още един. Освен това колите с МФА имат и датчик за температура на маслото, който седи на същата тая конзола, дето е филтърът.
Най-добре си замери налягането на маслото при загрял мотор да не стане така докато сложиш уредите и вече да нямаш двигател... Опознай датчиците по колата си, все пак си тръгнал ъпгрейд да й правиш, редно е сякаш да си наясно с тия работи :beer

Точно това преглеждах преди часове конзолата имам два датчика единия е бял за високо налягане,другия е черен за ниското налягане само,че за тази електроника която имам на колата (моментната) няма букса за черния датчик,а до колкото знам този отзад на главата,той е за температурата а се чудя горе не трябва ли да е този за високото налягане ?

Последна промяна от Jouzev94 на Нед 18 авг 2013 6:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А G60

Мнениеот ZeroCool » Нед 18 авг 2013 1:49


или са ти насрани я лагери, я маслена помпа.......давай повече газ то ше се оправи от самосебе си


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А G60

Мнениеот Jouzev94 » Нед 18 авг 2013 2:55


ZeroCool написа:или са ти насрани я лагери, я маслена помпа.......давай повече газ то ше се оправи от самосебе си

ЕЛА ДА ЧУЕШ КАК МИ РАБОТИ "МАТОРЯ" И ТОГАВА ПИШИ Е АМАН ОТ ПРОСТОТИЯ !!!


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот ZeroCool » Нед 18 авг 2013 10:18


АМАН АЛАХ АКБАР.......
Хванаха те тежко неподготвен, незнаеш за кво са ти едни от най-важните датчици по колата, и после ми говориш за простотияя, от де изкочихте толкоз келеши де си мислите, че сте все ИНЖЕНЕРИ у формула едно.....тва де го дават по дискавъри не е достатъчно, за някой нещта си трябва и четене, та се хвани и прочети за какво точно са тея датчици, или слагай турбота, ладери, бутилски със сгъстен вуздух, добавка чист въздух и го чакай да роди малки котенца
Грам не ме интересува как ти работи мотора....даже половин грам не ме интересува!


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Нед 18 авг 2013 13:11


ZeroCool написа:АМАН АЛАХ АКБАР.......
Хванаха те тежко неподготвен, незнаеш за кво са ти едни от най-важните датчици по колата, и после ми говориш за простотияя, от де изкочихте толкоз келеши де си мислите, че сте все ИНЖЕНЕРИ у формула едно.....тва де го дават по дискавъри не е достатъчно, за някой нещта си трябва и четене, та се хвани и прочети за какво точно са тея датчици, или слагай турбота, ладери, бутилски със сгъстен вуздух, добавка чист въздух и го чакай да роди малки котенца
Грам не ме интересува как ти работи мотора....даже половин грам не ме интересува!

Ами като не те интересува НЕ ЦАПАЙ!!! ПОЛОВИНАТА ОТ ТЕЗИ КОЙТО ПИСАХА,НАПИСАХА,ЧЕ НЕЩО БИЛО ТАКА А ВСЪЩНОСТ НЕ Е !


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Gigabyte » Нед 18 авг 2013 13:42


Колега не се прави ,че много разбираш и много знаеш... човек се учи докато е жив! Проблема може да ти идва от много неща... Но тая теория дет ти я даваш за загряването на маслото я отпиши. :) Моята кола съм я карал без масло въобще на пръчката и лампа не е светила! Лампата свети при намалено налягане на маслото. Датчиците са два - един на главата и един на тройника. Според мен почни от измерване на налягането на маслото ,ако е окей Датчиците ,ако и от там не се оправи се насочи към таблото ;)


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Нед 18 авг 2013 14:02


Добре бе хора,аз не разбирам принципно айде завършил съм програмист,работя като охрана практикувам културизъм и се занимавам с коли познанията който имам не са големи за 3 години имам някакъв опит може да минимален но не и никакъв !Все пак за човек който се занимава с много дейности имам познания !
Проблема идва от загряването как не разбрахте когато се нагрее мотора маслото се разрежда поради ниското ниво на маслото,се губи и налягането,това е обяснението и датчиците са ТРИ ! ЕДИНИЯ НА ГЛАВАТА Т датчик тип "пъпка" ДРУГИТЕ ДВАТА СА НА МАСЛЕНАТА КОНЗОЛА ! И ЗА ПЪЛНО ДОКАЗВАНЕ НА ТЕОРИЯТА УТРЕ СЕ ПРИБИРАМ ДОЛИВАМ МАСЛО И ЩЕ НАПРАВЯ ВИДЕО,АКО СЕ ОКАЖЕ ВЯРНА ТЕОРИЯТА ВСИЧКИ СТЕ ИДИОТИ! АКО НЕ СЕ ДОКАЖЕ АЗ ЩЕ СЪМ ТАКЪВ !

Последна промяна от Jouzev94 на Чет 02 яну 2014 7:37, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот ZeroCool » Нед 18 авг 2013 14:05


Бате недей да викаш само, и половината дето са писали са прави......тва как работи мотора нищо не значи, и моя работи меко.....ама като загрея маслото и зумерчето писва.

И да ти се докаже теорията ти пак си си идиот....


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Нед 18 авг 2013 14:07


ZeroCool написа:Бате недей да викаш само, и половината дето са писали са прави......тва как работи мотора нищо не значи, и моя работи меко.....ама като загрея маслото и зумерчето писва.

И да ти се докаже теорията ти пак си си идиот....

Да,но ще докажа,че ВИЕ разбирачите грешите :th_up


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот ZeroCool » Нед 18 авг 2013 14:10


ан тией..


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот stefan4o » Нед 18 авг 2013 19:23


Jouzev94 написа:
Проблема идва от загряването как не разбрахте когато се нагрее мотора маслото се разрежда поради ниското ниво на маслото,се губи и налягането,това е обяснението и датчиците са ТРИ ! ЕДИНИЯ НА ГЛАВАТА Т датчик тип "пъпка" ДРУГИТЕ ДВАТА СА НА МАСЛЕНАТА КОНЗОЛА ! И ЗА ПЪЛНО ДОКАЗВАНЕ НА ТЕОРИЯТА УТРЕ СЕ ПРИБИРАМ ДОЛИВАМ МАСЛО И ЩЕ НАПРАВЯ ВИДЕО,АКО СЕ ОКАЖЕ ВЯРНА ТЕОРИЯТА ВСИЧКИ СТЕ ИДИОТИ! АКО НЕ СЕ ДОКАЖЕ АЗ ЩЕ СЪМ ТАКЪВ !

Че проблемът е в загряването това е ясно. Но не се разрежда поради ниското ниво. :mhihi Просто загубва своите качества при по-високи температури, което се отразява на вискозитета му също. Също така е възможно и проблемът да не е в маслото, а в двигателят. Има доста изписано по въпросът. Напиши "зумер" в търсачката и ще разбереш за какво идва реч.
Датчиците ти са три, много е ясно - два за налягането, високото и ниското и един за температурата. Кое точно не ти стана ясно и какво точно искаш да НИ докажеш?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот 6669 » Нед 18 авг 2013 19:29


Това, че не разбираме от двигатели с вътрешно горене и сме пълни идиоти. И как за 3 години момчето е гуру на автомобилите :c020


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Нед 18 авг 2013 20:06


В американски форум питаш и ти отговарят
В руски питаш и те разпитват за проблема
А в български ами в българския дори без да питаш ти отговарят
Ама не нещо смислено ами просто ти казват,че си тъп..
Кво ли се занимавам изобщо с вас имало е и преди има и пак ще има такива като ВАС
Айде лека и безаварийна


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот CoZmO » Нед 18 авг 2013 20:42


Ама верно, какво всички наскачахте кат мухи на... Не можете ли културно да си изказвате мнението? Трябва ли във всяка тема да има по един такъв скандал... До скоро се чудех, защо има такъв отлив от форума на хора, които са се доказвали с годините. Ами почва да ми става ясно... Колегата ви казва че има 3 датчика за масло, вие му обяснявате че има 2 за налягане и 1 за температура. А сега кажете къде е разликата? На всичкото отгоре пък и се обиждате, при все съм сигурен, че не се познавате лично. Хайде успокойте топката. :beer

Jouzev94, кажи първо с какъв вискозитет масло си налял и каква е марката му. Провери ли годността му преди да го налееш. Обикновено от там идва проблем. Прекалено рядко и некачествено масло, грешен вискозитет, или пък просто старо масло. Преди години спуках картер в едно село и на единствената бензиностанция тогава - Петрол имаше само някакво български масло уж одобрено от Мерцедес Бенц. И през целият път до София зуумера пищеше. Спрях по пътя, извадих пръчката и като пипнах с ръка маслото, се оказа че е почти вода и няма никакво мазане. Прибрах се с много страх до вкъщи и веднага смених маслото, слава Богу не бях поразил двигателя.

Успех с проекта, поне аз го следя с интерес. :drunk

ПП. Щях да забравя, един приятелски съвет - махни го това "Турбо" от заглавието. G-ladder е компресор, а не турбо. :wink



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: powerade и 14 госта