 Огромни благодарности на zfa159 за информацията и подробното обяснение
 Огромни благодарности на zfa159 за информацията и подробното обяснение   Но все пак скоро ще го поправя
 Но все пак скоро ще го поправя   
 Огромни благодарности на zfa159 за информацията и подробното обяснение
 Огромни благодарности на zfa159 за информацията и подробното обяснение   Но все пак скоро ще го поправя
 Но все пак скоро ще го поправя   
 . Като цяло има ли смисъл да слагам повече от 20мм фланец или
 . Като цяло има ли смисъл да слагам повече от 20мм фланец или  

 Идеята е дали да са точно 20мм или ще е нужно да са повече? В момента съм с 8мм фланци, което очевидно е крайно недостатъчно
 Идеята е дали да са точно 20мм или ще е нужно да са повече? В момента съм с 8мм фланци, което очевидно е крайно недостатъчно   при ЕТ30 дали ще е прекалено навън?
 при ЕТ30 дали ще е прекалено навън? значи мога да изпляскам и нещо повече от 20мм. До Крушуна ще се опитам да приключа и с джантелите
 значи мога да изпляскам и нещо повече от 20мм. До Крушуна ще се опитам да приключа и с джантелите  


 та те са 7 инча
  та те са 7 инча
 
 


 днес си взех колата, вече е с нови амортисьори и метнах най-накрая Eibach пружините. С оглед на това, че задните амортисьори бяха умряли и предните бяха поизпуснали и те, в момента всякаш карам друга кола. Ускоряването е друго, въобще .. не можах да се нарадвам до пътя за вкъщи
 днес си взех колата, вече е с нови амортисьори и метнах най-накрая Eibach пружините. С оглед на това, че задните амортисьори бяха умряли и предните бяха поизпуснали и те, в момента всякаш карам друга кола. Ускоряването е друго, въобще .. не можах да се нарадвам до пътя за вкъщи   Понеже се стъмни щракнах само на бензионостанцията, но не излезнаха много добре снимките. Като я измия тези дни ще я снимам и по светло.
 Понеже се стъмни щракнах само на бензионостанцията, но не излезнаха много добре снимките. Като я измия тези дни ще я снимам и по светло. 


Потребители, разглеждащи този форум: G&G и 41 госта