https://www.youtube.com/watch?v=sTj9vfm1kc0
Двигателя сега:
Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Пак сме в играта



- no_name_bg
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 25 мар 2021 20:55
- Автомобил: VW Caddy
- Двигател: CAYD 2011
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Ми той моя дизелов мильонник работи
доста по-тихо май?!?

- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Тъкмо щях да кажа че е доста шумен дизела а видях че е и бензин, наистина защо така шумно работи
-
- VW експерт
- Мнения: 13445
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Щото е тси.
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Ами както каза колегата Zdravko Zankov, защото е TSI. Просто така трябва да си работи, метана е така, този звук на моя двигател сега е почти перфектен и също откъм работа на мотора ( и все пак ако дочухте, има едно леко като свистене, към края на видеото най-добре се чува - което не е добре това, май турбото... т.е. още трябва да се прави тая кола, тя карана та карана... на 210 000 я взех, сега е на 250 000, т.е. 40 000 едвам минах а смених почти всичко което може да се сменя
Няма смисъл да се бачка като такси с такава кола, то всичкото почти отива само за нея..

П.П. Таман се връщам от Бургас, хванах накрая на смяната едно извънградско, таман да го разходя моя
На връщане минах през Дюленския, то едни мъгли, едни завои... цял филм, даже не се сетих снимка да направя, силно концентриран в/у пътната/горската обстановка, а се заплесна за 0.005 секунди, а съм бутурдясал пасата в някое дърво у гората





П.П. Таман се връщам от Бургас, хванах накрая на смяната едно извънградско, таман да го разходя моя






- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Излиза ли сметката с тая цена на метана, май увеличението е с 1 лев?
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Sarafov_03 написа:Излиза ли сметката с тая цена на метана, май увеличението е с 1 лев?
Уж излиза сметката на метана вече, той беше за 5 дена рекордно - 2.72/кг на Магарешки, ама го намали на старата предна цена - 2.32 и пак е много, но е по-добре от близо 3 лв за килограм!

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
neo5 написа:тя карана та карана...на 210 000 я взех
Сигурно е карана и повече

- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Пасатите са постоянни сухи устойчиви ветрове, духащи през цялата година в областите около екватора. Пасатите са преобладаващи ветрове в тропиците, духайки от областите с високо атмосферно налягане на север и на юг от тях (т. нар. „конски ширини“) към областта с ниско налягане над самия екватор. Поради силата на Кориолис, в северното полукълбо пасатът духа от североизток, а в южното полукълбо – от югоизток.
Поради постоянството и силата си, пасатите са от значение във ветроходството и в миналото са били особено важни за корабоплаването.
- stankofm
- Мнения: 269
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
- Автомобил: GOLF MK1
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Здрасти колега neo5. Имам същия Passat и искам да обменим малко опит. Писах ти Л.С и се надявам да отговориш. Мерси
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
neo5 написа:От изкривената глава е текло през ауспуха, знаех, че е от там още преди да отида в сервиза, то няма откъде другаде да излиза водата когато няма течове под колата.
Днес вкарах моята в бокса, при мен се оказа починала водна помпа. Оказа се, че тече само докато загрее, поради което локва отдолу нямаше.
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
nii написа:neo5 написа:От изкривената глава е текло през ауспуха, знаех, че е от там още преди да отида в сервиза, то няма откъде другаде да излиза водата когато няма течове под колата.
Днес вкарах моята в бокса, при мен се оказа починала водна помпа. Оказа се, че тече само докато загрее, поради което локва отдолу нямаше.
Ахаа, ясно. Ами тя попринцип преди да умре в.помпа се разбира, че заминава, има звук при потегляне, а даже после става и постоянен! Но както и да е, я кажи каква помпа взе ти, колко ти струва тя , труда също?!

- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Тея халогени долу взеха да скрежасват, снощи беше 1 градус, дали е нормално така да побеляват отвътре колеги?



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko23 и 38 госта