Не е много, ама от кога се канех да я свърша тази работа...

Взех 2 подкалника, че левият ми беше натрошен още от едно време и все се канех да го сменям, ама добре, че хвана зима, та да се сетя...
Взех още някои чаркове от голфа на авера преди да замине в металекса:

Още едно допълнително слотче за реле и бушон.. Не се знае какво още допълнително като екстра ще ми щукне да слагам, а искам всичко да е кат' по учебник.

От същия голф взех и оригиналната изолация на предния капак с всичките му крепежи, но не съм я снимал, защото е доста мръсна, а и аз също бях изцапан до уши като я монтирах, но ще пусна примерна снимка:

На пролет ще я изпера с обезмаслител, но зимата ще си изкара така на предния капак...
На първо слушане двигателя го чувам по-слабо, но други впечатления нямам, а и за 10 километра изминати няма и как да имам... На дневен ред е и поръчването на 2 кечета за бомбетата в багажника, че тези мойте като ги видя и ми завира.. да не казвам което.
Поръчах и 4кв.м 15-милиметрова микропореста гума Armacell, която смятам да налепя на корите на вратите и корите на задните панели, както и върху STP-то на ламарината пак на същите панели. Останалото се надявам да успея да залепя на тавана и кората да не опре и да се монтира без проблем, но така или иначе докато не пристигнат нещата и не ги видя наживо няма да мога да ги преценя. За сега тАва е
