S.Stefanov написа:Можеш да го замениш с друг, но ефект няма да има дигаш им времето на отваряне и следователно няма да смогват. Намери си всмукател от 1.8т 225 коня с дюзите, преправи го и си гони безгрижно целите. Най-доброто решение е. Другия вариант разпробиваш колектора и навиваш фтулки от Г60 мотора там вече имаш голям избор, но трябва рейката да я правиш ти и захващането също, което е играчка. Колкото до кованите бутала и биели не ти трябват, разреждай на 8.5 или 9.0 и карай мотора има ресурс за 300 коня, че да не е и повече имал съм 1.8 КР с турбо 252 коня на колела, никакви дертове след 30к км.
Фтулките ги четох, но съм пас за тях. Вече колектор от 1.8т ще излезе добре. Имам преправян колектор от абф ( като на 1.8т седи, но пак е на същите инжектори). Ще го карам на заводски бутала и биели. Не искам повече от 250 коня.
имам фланец за него да си ушиеш един готин колектор и да натега че при мен не му се отдаде тази възможност 
) и преправян смукател от абф ( седи напред като на 1 8т) ама май ще отпадат, защото ще трябва да сложа заводските инжектори или да го преправям. Не ми се занимава с такива глупости. Изпускателния колектор просто се знае, че ще е проблемен. Вече за турбо ще трябва помощ. Това с каква големина и какъв вид да е за 250 коня и да не е скъпарско турбо 2000 лева 

