Днес си взех колата от сервиза, но не беше там по лоша причина. Вече съм с чип тунинг, който по принцип има почти нулев ефект при атмосферни двигатели, но тъй като двигателя в Супърб е дефорсиран от Пасат R36, има доста голям ефект. В допълнение майсторите пипнаха и всмукателната система. За 150-те километра, които току що изминах, има невероятна промяна в динамиката.
Сега излизам за още едно кръгче, а утре повече подробности.



Вълк в овча кожа (Superb VR6)
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вълк в овча кожа (Superb VR6)
На коя фирма е чипа?
И какво по всмукателите правиха ако знаеш?
И това къде, кой сервиз, де
И какво по всмукателите правиха ако знаеш?
И това къде, кой сервиз, де

Re: Вълк в овча кожа (Superb VR6)
Чипа е на фирма DNA Tuning.
За всмукателната система имам в предвид въздушния филтър и всичките му там свръзки и стойки, като условието ми беше да не се вижда че нещо е пипано по двигателя, затова цял ден, човекът, който дойде от Великобритания, се мота и майстори нещо, но резултата си струваше определено.
Според майстора, колата вече трябва да е 295к.с и около 400Нм, но малко не ми се вярва да са постигнати тези стойности. Въпреки това разликата във вървежа е огромна, като колата има доста повече мощност при по-ниски обороти и набира още по-добре при изпреварване. Като цяло реагира по-осезаемо и се чувства по-пъргава. Мястото за работа и инструментите аз му го осигурих - в сервиз на един приятел в Ceske Budejovice. Даже ни остана време и да тестваме от 0-100км/ч, като при напълно стокова кола с мен зад волана беше 6.6сек, а след подобренията - 6.2сек. За цената не питайте! - след като аз бях 3-4 им клиент със Супърб с този двигател.
За всмукателната система имам в предвид въздушния филтър и всичките му там свръзки и стойки, като условието ми беше да не се вижда че нещо е пипано по двигателя, затова цял ден, човекът, който дойде от Великобритания, се мота и майстори нещо, но резултата си струваше определено.
Според майстора, колата вече трябва да е 295к.с и около 400Нм, но малко не ми се вярва да са постигнати тези стойности. Въпреки това разликата във вървежа е огромна, като колата има доста повече мощност при по-ниски обороти и набира още по-добре при изпреварване. Като цяло реагира по-осезаемо и се чувства по-пъргава. Мястото за работа и инструментите аз му го осигурих - в сервиз на един приятел в Ceske Budejovice. Даже ни остана време и да тестваме от 0-100км/ч, като при напълно стокова кола с мен зад волана беше 6.6сек, а след подобренията - 6.2сек. За цената не питайте! - след като аз бях 3-4 им клиент със Супърб с този двигател.
- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
Re: Вълк в овча кожа (Superb VR6)
Забелязах че лип спойлера на багажника липсва или така ми се струва?
ПС: Много добър избор на цвят.
ПС: Много добър избор на цвят.

Re: Вълк в овча кожа (Superb VR6)
Dimitaki написа:Забелязах че лип спойлера на багажника липсва или така ми се струва?
ПС: Много добър избор на цвят.
Малкия спойлер отзад го има само в комбинация със спортно окачване, което не поръчах, заради опасенията ми от влошаването на возията, които по-късно бяха разсеяни, спортното окачване беше инсталирано, но не ми се занимаваше да слагам спойлерчето, защото бояджии всякакви, а мен много ме дразни, когато боята на някои от елементите на даден автомобил се различава, макар и минимално. Затова може би, веднъж 3 пъти връщах колата за ново боядисване на задната броня поради една малка драскотина около 5-6см, която се забелязваше от далеч.
На бояджията чак му побеляха косите, а като ме видя при третото ми връщане, отказа да го прави отново.
Днес след 400км пътуване, все повече се убеждавам че, парите които дадох не са били хвърлени на вятъра. Вече ускорява прилично и под 3000об/мин. и не се налага да изпреварвам с кик-даун. Разхода май си е останал същия, но не можах да разбера, защото постоянно ускорявах, намалявах и изпреварвах. Скоростите се удължиха, тъй като сложиха чип и на кутията, и вече сменя предавките при по-високи обороти.
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вълк в овча кожа (Superb VR6)
Страшна кола !!!
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Вълк в овча кожа (Superb VR6)
Страшен двигател е това.
Лично за мен е мечта.Мислил ли си за чип и на DSG-то,оказва доста приятен ефект, намалява времето за смяна на предавките съответно и времето 0-100.А главните разлики между моторите на R36,шкодата,кайена... са степента на сгъстяване,кубатурата(ход на буталото),колекторите и т.н. в зависимост от кода на мотора,а те са BWS,BLV,CDVA,CNNA.
Едно голямо браво за колата!

Едно голямо браво за колата!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта