Търси си халогени на Wesem, полски са и имат универсални модели, стават и за 2F.
Аз съм с такива на моето.



VW POLO MK2 реставрация
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW POLO MK2 реставрация
я дай снимки как изглеждат 

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: VW POLO MK2 реставрация
Мойте старите, аз бях навремето с такива

общо взето нищо не става от тях, светлинния поток е .......

общо взето нищо не става от тях, светлинния поток е .......
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: VW POLO MK2 реставрация
Екстра са


Re: VW POLO MK2 реставрация
snuupy93 написа:Страхотен проект, следя го с интерес, ще се получи нещо много интересно. 2Ф-чето също ти е страхотно.
Благодаря колега

bbboiko2004 написа:BukTop написа:Халогени се намират, ама скъпо...
Успех с проекта!
Вчера видях един чичка с яко надрано, очукано GT и имаше идеални фарове за мъглаАз карах направо той сви в дясно иначе щях да го приклещя да ги свалям
Такива очукани GT-та карани от лелички и чичковци бол... направо да те е яд, че тази кола е попаднала в толкова немърлив собственик

lrlmodo написа: Бялото HZ ли остава?
Успех с проекта
HZ остава за сега, но найстина ми трябва да има малко повече мощност и ще се разтърся за нещо карбураторно 75 кончета в бъдеще

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: VW POLO MK2 реставрация
Мда, колектора и карба на старото ГТ (GK букви на мотора) са много търсена стока 

- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Re: VW POLO MK2 реставрация
Пусни по добри снимки на тия халогени де, пред блока ти са дето се вика,аиде че ние наболял проблем
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: VW POLO MK2 реставрация
Angel Stavrev написа:Пусни по добри снимки на тия халогени де, пред блока ти са дето се вика,аиде че ние наболял проблем
Какви снимки по-добри да ти пусна, колега на тая изгнила кола? Какъв блок, аз съм в къща?!?

Наболял ли е проблема - режеш си бронята по капачките и слагаш, това е - нищо сложно.

Re: VW POLO MK2 реставрация
Колеги, имам едно въпросче на което търсаката не открива нищо (или поне аз не успявам)
Възможни ли е директното монтиране отпред на спирачен апарат и диск от голф мк2 на поло мк2? Знам, че на голфа диска е по- голям от този на полото и съотверно апарата е друг. Искам да подобря малко спирачките, но нямам идея дали може да се направи без дупчене и рязане, просто взимам голфовите чарколяци, завивам и газ. ...или не е възможно?
Благодаря!
Възможни ли е директното монтиране отпред на спирачен апарат и диск от голф мк2 на поло мк2? Знам, че на голфа диска е по- голям от този на полото и съотверно апарата е друг. Искам да подобря малко спирачките, но нямам идея дали може да се направи без дупчене и рязане, просто взимам голфовите чарколяци, завивам и газ. ...или не е възможно?

Благодаря!

- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW POLO MK2 реставрация
Сега ако монтираш диск от 1.6 75 коня, голф може директно, НО ако искаш 256 диск там вече ти трябва апарат от голф 2 гти (гирлинг 54) и съпорт от някакво ауди надявам се Volkov да допълни 

Re: VW POLO MK2 реставрация
bbboiko2004 написа:Сега ако монтираш диск от 1.6 75 коня, голф може директно, НО ако искаш 256 диск там вече ти трябва апарат от голф 2 гти (гирлинг 54) и съпорт от някакво ауди надявам се Volkov да допълни
А тези на голф 1.6 75 коня вентилирани ли са? Диска, с който съм в момента е 239мм невентилиран. Идеята е или да сложа пак 239 но вентилиран или да мина на 256. Проблема се изразява в това, че вентилирания диск е по- делел с около 5-10мм и нямам идея дали ще стане със спирачния апарат на полото. Ако не стане и се налага преправяне, направо ще се боря със слагането на 256мм.
това имам предвид под вентилиран диск:
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW POLO MK2 реставрация
Аз затова казах че от голф 1.6 стават защото и те са 239. За да сложиш 239 вентилирани ти трябва спирачен апарат от 256 (girling 54) , но да сложиш 256 освен апарат ти трябва и съпорт, който става от някакви аудита и сироко gt, но нека Volkov да каже съпорта от какво точно беше.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW POLO MK2 реставрация
bbboiko2004 написа:Аз затова казах че от голф 1.6 стават защото и те са 239. За да сложиш 239 вентилирани ти трябва спирачен апарат от 256 (girling 54) , но да сложиш 256 освен апарат ти трябва и съпорт, който става от някакви аудита и сироко gt, но нека Volkov да каже съпорта от какво точно беше.
Подвеждаш човека!
Почвам от начало...
Ти си с 239 плътен диск, сиреч невентилиран, за да сложиш 239мм но вече вентилиран ТРЯБВА да смениш твоя апарат, съпорта не трябва да го пипаш...
Така.. следователно ти трябва апарат от голф 2, който е с вентилирани дискове, няма значение 1,6 или 1,8 моно, по-късните голфово са с вентилирани спирачки вече(повечето)...(дисковете и накладките за 239 са еднакви поло/голф)
За 256 вече ти тряба отново различен апарат(както каза колегата по горе gilring 54 става) и различен съпорт, дефакто съпорта ти е цялата игра.... Та комбинация от 239 и 256 е невъзможна.... дискове от голф 2 кр примерно 256(стават за сетъпа със спирачките от ауди 1:1, проверено!)
За да намериш съпорт, които да пасват точно на шенкела на полото... трябва доста късмет и обикаляне по моргите, но съм чул за някаква морга в нови искър ли не помня точно - само за АУДИ, там има секви дърти аудита, носиш си едно свалено съпортче, и почваш да ровипш докато намериш тия който пасват... Успех!
п.п. с 256 тия коли спират доста приятно!

golfmk1 написа:А не може ли просто да сложи по-тънки накладки +вентилиран диск
НЕ става пробвано е, самия апрат няма такова разстояние, че да се побере нов вентилиран диск и 2 накладки, пробвал съм с изтъркани на куче накладки и пак не ставааа.....

Последна промяна от Volkov на Пон 05 ное 2012 11:40, променено общо 2 пъти.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO MK2 реставрация
А не може ли просто да сложи по-тънки накладки +вентилиран диск 

- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW POLO MK2 реставрация
Мишане ама те всичките голфове 1.6 са с 239 плътен диск. Вентилиран имат някой 1.8 (предполагам гт пакет но на програмата не ми пише) + ГТИ. Искаш да кажеш че с апарата от невентилиран 239 диск от голф ще станат с вентилиран или не съм те разбрал?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта