Така, продължаваме и днес.Ей ама па хубаво време беше, само да си работиш по колата
след направените миналата седмица неща дойде ред и малко на хигиенатам основно при това.Мислех, че ще свърша доста повече, но пак задоволително имайки в предвид около 15 кафе паузи които правих с комшии и приятели (ей ама тия хора като видят, че работи човек и дай да му развалят кефа
махнах таблото и о велики чудеса.Още мазало с инсталацията. Някой ако има линк към мануал за ел. инсталацията на МК2 и ми го даде, много ще ми помогне в живота.
Викам така и така съм свалил таблото да изкарам радиатора на парното да изчистя и за всеки случай да съм по-спокоен и даааа ......
тялото на парното беше пълно с вода и сякви шумки, шишарки, клонки и няколко играчки от новогодишната елха.Това ми трябваше и хайде всичко вън от колата и на маркуча(въздуховоди,табло, парно и всичко през което минава въздух беше старателно измито и обезмаслено.Чорапите които седят върху въздуховодите бяха изпрани и махнах абсолютно всички мукави и кечета които стоят под таблото за изолация(толкова много прах и смрад има в тях, че не е истина направо)
Тук вече всичко оставено да изсъхне добре преди да се сложи в колата, което май няма да е толкова скоро колкото предполагах
Бях чел в някоя тема за няква битумна лента от Бриколаж която се грее с пистолета за горещ въздух и се ползва за изолация.Някой може ли да ми даде линка за темата, че не мога да я намеря с търсачката.
На стъклата имаше някво фолио което беше станало прозрачно вече, незнам преди колко години е слагано и какъв цвят е било, но голям го ядох докато го махна. така изглеждаше след като махнах горния слой на фолиото и остана само лепилото по стъклото(ама пак е красиво ) и така стана след като свърших.Мисля си че има малка разлика.
Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2012 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2012 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
Понеже не мога да качвам повече от 5 снимки
Ето и резултата в края на деня.Колата гола, както майка и я е родила
друго нещо което свърших е да си оправя дръжките на вратите и сега се отварят като нови.Ползвах темата на един колега от форума, но не ползвах болче а изкривих палеца на бравата, не на дръжката и сега си работи перфектно.Яд ме е, че не направих снимки ама ползвам тъч телефон и бях омазан до уши ( съвестно ми беше да го пипам с тези ръце )как звучи само
За утре за домашно имам да рециклирам ограничителите на вратите и коланите, че мноо трудно са движат нещо.Ще снимам да се види какво и дали ще стане
Айде лека ви вечер,че имам дъщеря да къпя и жена други работи да правя
Ето и резултата в края на деня.Колата гола, както майка и я е родила
друго нещо което свърших е да си оправя дръжките на вратите и сега се отварят като нови.Ползвах темата на един колега от форума, но не ползвах болче а изкривих палеца на бравата, не на дръжката и сега си работи перфектно.Яд ме е, че не направих снимки ама ползвам тъч телефон и бях омазан до уши ( съвестно ми беше да го пипам с тези ръце )как звучи само
За утре за домашно имам да рециклирам ограничителите на вратите и коланите, че мноо трудно са движат нещо.Ще снимам да се види какво и дали ще стане
Айде лека ви вечер,че имам дъщеря да къпя и жена други работи да правя
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
хахаха лелее много яко става
Браво за хъса и смелостта и за разглабянето профилактиката
Тази кола ще се чуства като новородена
Браво за хъса и смелостта и за разглабянето профилактиката
Тази кола ще се чуства като новородена
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
Винаги се радвам като чета някоя тема където колата на път за скрап се спасява и се възтановява. Още много труд те чака, обаче ентусиазма си е на лице, само така ! Успех с реставрация ти пожелавам и дано да се насочиш в правилната посока.
- misho_kr
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
Да се запиша и аз.Аре градски успех с голфарата.Давай смело
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
ако трябва помощ свиркай аз бързо ги разглабям
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2012 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
Div Selqnin написа:ако трябва помощ свиркай аз бързо ги разглабям
хахахаа аз с разглабянето нямам проблем.после с сглабянето ще е интересно
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
по интересно е като разглобиш и излязат 3 кутии болчета а като сглобиш да артиса 1 кутия
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2012 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
Така след като в неделя нямах време да работя по колата, днес си откраднах няколко часа от работа да свърша поредното добро нещо за немското возило.
Дойде ред на ограничителите на вратите.Описвам подробно и със снимки, защото съм сигурен, че има много колеги на които враитите не се задържат отворени, а обратното блъскат ви в краката, гърба, гъза и т.н.
Ето какво сътворих аз днес надъхан от една тема в един друг форум.
Сваляте ограничителите на вратите, (не съм снимал, но предполагам всеки знае къде се намира ограничитела)отвиват се 2 болта които държат тялото на ограничителя вътре във вратата с ключ 10, които се намират между вратата и предния калник, няма как да го объркате.В другия си край ограничителя е хванат за колоната на колата от към калника посредством един пин, който се избива нагоре без особено усилие.От долната страна на този пин има зегерка, която е желателно да се махне предварително
Така ето как изглежда един 30 годишен ограничител
от задната страна на ограничитела има 4 чопа които трябва да се отворят.След като се отворят се вижда ето това, внимавайте за чоповете много са крехки и не е хубаво да се клатят много ( при мен вече изчистено и сглобено обратно, но забравих да снимам мръсното
Вътре ограничителя представлява 2 червени гумени буферчета и 2 пластмасови основи в които има метална втулка, която реално задържа лоста на ограничителя(лоста на ограничителя има 2 гърбици които дефакто вършат работата)
Ето за това говоря, пластмасовите държачи на металните втулки.Втулките с времето се износват и разбиват отворите на пластмасовия държач, в следствие на което не могат да задържат лоста на ограничителя въпреки гърбиците и точно там ни е на нас проблема.
Тези метални втулки се изваждат от държачите чрез избутване нагоре или надолу и трябва да се заменят с нови.Размерът на новите втулки се определя индивидуално според това колко аджеба ви е износен държача.Аз намерих няколко втулки с една идея по дебели от оригиналните, но за разлика от оригиналните нямат никакво износване.
Набивате новите втулки на местата им, след което гресирате обилно и сглобявате в обратни ред като внимавате много с чоповете на тялото на ограничитела.
Ефекта е много добър.Вратите са като нови
Другото което свърших днес е освежаване на коланите.Там нямам снимки, но с 2 думи сваляте колана, избърсвате всички мизерии и прах.От едната страна на ролката на колана има кашачка, която след като махнете имате достъп да смажете пружината на самия механизъм който прибира колана.НЕ СЕ ОПИТВАЙТЕ да го разглобите(при мен ефекта беше че гоних лентата която играе ролята на пружина по пода, след което отидох до една морга и си купих нов колан )само смажете и избършете мизерията.Може да развиете целия колан и да го забършите от праха.Това е за днес.
Дойде ред на ограничителите на вратите.Описвам подробно и със снимки, защото съм сигурен, че има много колеги на които враитите не се задържат отворени, а обратното блъскат ви в краката, гърба, гъза и т.н.
Ето какво сътворих аз днес надъхан от една тема в един друг форум.
Сваляте ограничителите на вратите, (не съм снимал, но предполагам всеки знае къде се намира ограничитела)отвиват се 2 болта които държат тялото на ограничителя вътре във вратата с ключ 10, които се намират между вратата и предния калник, няма как да го объркате.В другия си край ограничителя е хванат за колоната на колата от към калника посредством един пин, който се избива нагоре без особено усилие.От долната страна на този пин има зегерка, която е желателно да се махне предварително
Така ето как изглежда един 30 годишен ограничител
от задната страна на ограничитела има 4 чопа които трябва да се отворят.След като се отворят се вижда ето това, внимавайте за чоповете много са крехки и не е хубаво да се клатят много ( при мен вече изчистено и сглобено обратно, но забравих да снимам мръсното
Вътре ограничителя представлява 2 червени гумени буферчета и 2 пластмасови основи в които има метална втулка, която реално задържа лоста на ограничителя(лоста на ограничителя има 2 гърбици които дефакто вършат работата)
Ето за това говоря, пластмасовите държачи на металните втулки.Втулките с времето се износват и разбиват отворите на пластмасовия държач, в следствие на което не могат да задържат лоста на ограничителя въпреки гърбиците и точно там ни е на нас проблема.
Тези метални втулки се изваждат от държачите чрез избутване нагоре или надолу и трябва да се заменят с нови.Размерът на новите втулки се определя индивидуално според това колко аджеба ви е износен държача.Аз намерих няколко втулки с една идея по дебели от оригиналните, но за разлика от оригиналните нямат никакво износване.
Набивате новите втулки на местата им, след което гресирате обилно и сглобявате в обратни ред като внимавате много с чоповете на тялото на ограничитела.
Ефекта е много добър.Вратите са като нови
Другото което свърших днес е освежаване на коланите.Там нямам снимки, но с 2 думи сваляте колана, избърсвате всички мизерии и прах.От едната страна на ролката на колана има кашачка, която след като махнете имате достъп да смажете пружината на самия механизъм който прибира колана.НЕ СЕ ОПИТВАЙТЕ да го разглобите(при мен ефекта беше че гоних лентата която играе ролята на пружина по пода, след което отидох до една морга и си купих нов колан )само смажете и избършете мизерията.Може да развиете целия колан и да го забършите от праха.Това е за днес.
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
Успех колега с Голфчето.Аз също минах по този път с ограничителите на вратата,но на вече бившата ми Корсичка и ми направи впечатление,че твоите ограничители са 1:1 с тези на бившата ми Корса.Успех още веднъж с Голфчето
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2012 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Никога не съм предполагал, че ще имам Голф :)
Колеги, ето че удоволствието приключи поне за сега.
Заминавам за чужбина края на Февруари и ми трябват пари.Това е и причината да пусна колата в продажба.
В момента е напълно сглобена със сменен радиатор на парното и още някои дребни работи.Подменена изолация под таблото и конзолата на скоростния лост.Ново масло, антифриз.Колата е редовна от към документи за прехвърляне.Няма платена гражданска и винетка за тази година.Ръжди няма, напълно здрава.Остана да се сменят накладките и евентуално тампони.
Бонус давам и 2 напълно оборудвани врати с големия прозорец с огледала, кори, дръжки, брави и широки лайсни.Вратите са разглобени да се подготвят за боя, но така и няма да стигна до там.
Цената е 600 лв.
При интерес пишете на лично да давам инфо.Утре предполагам ще пусна една тема и в Продава.
Лека вечер.
Заминавам за чужбина края на Февруари и ми трябват пари.Това е и причината да пусна колата в продажба.
В момента е напълно сглобена със сменен радиатор на парното и още някои дребни работи.Подменена изолация под таблото и конзолата на скоростния лост.Ново масло, антифриз.Колата е редовна от към документи за прехвърляне.Няма платена гражданска и винетка за тази година.Ръжди няма, напълно здрава.Остана да се сменят накладките и евентуално тампони.
Бонус давам и 2 напълно оборудвани врати с големия прозорец с огледала, кори, дръжки, брави и широки лайсни.Вратите са разглобени да се подготвят за боя, но така и няма да стигна до там.
Цената е 600 лв.
При интерес пишете на лично да давам инфо.Утре предполагам ще пусна една тема и в Продава.
Лека вечер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта