Моят Голф 1.9 GTD 1992

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Marto_cafeto
Мнения: 439
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
Автомобил: Peugeot 307
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот Marto_cafeto » Вто 11 мар 2014 11:32


andrewsedrev написа:Нещо не можах да схвана?!?!Как така с какви стопове ще го карам?!?!? Отзад колата е с черната Хела, а отпред си е оригинална Хела за голф 3 с "Golf 4 Look".Защо да махам тях и да слагам някакви обикновени двусекционни пак фарове или да махам черната хела отзад? :eek



Защото в 1-вото мнение,когато си пуснал темата,колата е със други стопове и затова питам :beer

Това за фаровете си е мое виждане и ти го предлагах като идея. Твоя си е колата и ти си я правиш по твой начин за да ти харесва на тебе,не на мене или на някой друг :th_up




andrewsedrev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 окт 2013 16:07
Автомобил: MK 3
Двигател: 1.9 GTD

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот andrewsedrev » Вто 11 мар 2014 11:36


Къв съм тъп, верно че в началото беше с други...ама те бяха китайски и никаква работа не вършеха, затова ги махнах и си намерих тази хела...иначе съм много доволен от оригиналната хела отпред, а старите ми фарове бяха именно такива, каквито ти си ми посочил, но не светеха така както тези! И споко не се засягай , просто не разбрах какво имаш предвид :th_up Приемам всякакви критики и идеи...


Потребителски аватар
vwtuning1
Мнения: 0
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот vwtuning1 » Вто 11 мар 2014 17:35


А колко време ти отне ,за да направиш км/то ?


Потребителски аватар
vlado0o^
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
Автомобил: GTI Edition
Двигател: 1994 2.8 AAA
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот vlado0o^ » Вто 11 мар 2014 19:45


Виждал съм колата няколко пъти,определено се откроява от другите с добре подържания външен вид.Естествено го казвам с пристрастие,но свали я малко поне с едни пружини че така е като на кокили :mhihi Не смятам че много ще се влоши возията на колата.Успех и само напред :th_up

П.П CD холдера оригинално ли свети или ти си го правил?


andrewsedrev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 окт 2013 16:07
Автомобил: MK 3
Двигател: 1.9 GTD

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот andrewsedrev » Вто 11 мар 2014 22:17


Първо искам да благодаря за хубавите думи, това само може да ме мотивира още повече...Относно километража първо искам да уточня, че за въпросната година е голяма игра....От Форд Сиера са стрелките, а таблото което виждаш е плазмено и е закупувано от интернет сайт- BKTUNING.COM!Под стрелките са запоени червени диоди - по 3 диода под всяка стрелка.Всичко се сглобява и синхронизира от просветен човек обаче :)аз не се справих. За съжаление за тази година, която е моята кола не става нищо от моделите, които пише по форумите - били те голф 4-ка, бмв 3-ка по старите дето са или фелиция или октавия. Тези въпросните стрелки, с които е сега станаха , но ги давах да ми ги правят и след това ги регулираха и синхронизираха, абе луда работа накрая почти съжалявах,че се захванах - всичко излиза около 400 лв. с материалите и труда.Ако обаче колата е от по-новите след 95-та мисля, тогава няма да има проблем със стрелките от моделите, които изброих.После една плазма и КРАЙ ! :) За колегите които са от Варна предполагам, че са наясно с това, че ако не се справим сами няма кой да се занимае с такова нещо , като плазмени километражи или всякакви такива глезотии за нашите стари бараки :icon_lol , ДА ама НЕ !Който не успее да си направи такъв километраж или изобщо какъвто и да е вече има човек, който се занимава с такива неща и то на НАРОДНИ цени - за такива хора пишете ми на ЛС и ще Ви обясня, къде се намира въпросният магьосник :mrgreen С негова помощ едно такова табло не би излязло с материалите и труда повче от 200лв. / то само плазмите са около 140лв /!!!И НЕЩО МНОГО ВАЖНО ЗА МЕН ПОНЕ, ИСКАМ ДА ОТБЕЛЕЖА, ЧЕ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВНИМАТЕЛЕН И НЯМАМ НИТО ЕДНА ДРАСКОТИНА ПО ИНТЕРИОР ИЛИ ЕКСТЕРИОР ПРИ НЕГОВАТА РАБОТА :beer !!!!

Така, а сега за холдера долу веднага отговарям на въпроса на другия колега - ето това също е дело на въпросния пич, не е оригинално така да свети, а е направено с диоди, толкова добре се справи майсторчето там, че нямам думи просто!!!От теб зависи какъв цвят диоди искаш и държа да отбележа, че си си слагаш дисковете безпроблемно и изобщо не личи, все едно самия холдър си е оригинално така!!!!!За тебе колега ако те интересува, така и така никой не познавам и на сбирки не съм ходил ето ти един тел ако искаш звънни да се видим някоя неделя / без тази, че съм в командировка :cry / - 0897950096 - Андрей


andrewsedrev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 окт 2013 16:07
Автомобил: MK 3
Двигател: 1.9 GTD

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот andrewsedrev » Вто 18 мар 2014 19:36


Като я купих беше ето така, нямаше никакви сериозни удари или кривини, но тези точки и разни хлътинки от врати по паркингите и това, че някой все едно беше седнал на капака отпред ме влудяваха :scare3 .... Обаче след семейната намеса, за 2 - 3 годинки придоби добър външен вид :beer
Прикачени файлове
398091_1706604361788_1476643298_n.jpg
401275_1706603761773_1964519574_n.jpg


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот Bai Sando » Вто 18 мар 2014 19:49


Интериора е станал добър,снимките също :smile
Добре се развива колата :beer


andrewsedrev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 окт 2013 16:07
Автомобил: MK 3
Двигател: 1.9 GTD

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот andrewsedrev » Вто 18 мар 2014 20:23


:bowdown Благодаря !!! :love.vwclub


andrewsedrev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 окт 2013 16:07
Автомобил: MK 3
Двигател: 1.9 GTD

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот andrewsedrev » Вто 25 мар 2014 21:45


За нещастие, в събота разбрах , че имам сериозен проблем.Първо си мислех, че пляскането или чаткането ще се окаже от обтегача на пистовия ремък ама не...след като сменихме втулките на обтегача пляскането не спря...оказа се от някаква шайба след тази на коляновия вал на ангренажа на която имало и някаква гума, която била се износила... :banghead


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот samo_pechka » Вто 25 мар 2014 22:07


Демфера...стандартния проблем . Скапва се болта дето държи целия пакет , подбива се челото на вала и почва мятане , докато се скъса болта .Задължително челосай вала на струг . Т.е. изисква се смъкване на мотора и кол.вал . Има и техника без смъкване , но аз не съм я практикувал . Задължителна замяна с ново ангр.колело и нов болт , който вече е с повишена якост спрямо стария !!


andrewsedrev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 окт 2013 16:07
Автомобил: MK 3
Двигател: 1.9 GTD

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот andrewsedrev » Сря 26 мар 2014 17:28


:horror Майко мила.... колко струва една такава шайба нова... като за мойта барака?Ако някой знае да помага..а пък за свалянето на коляновия вал явно няма да може да се избегне....в такива моменти си приличава любовта към автомобила...ама аз малко се колебая, какво да я правя.Толкова пазене и глезене, няма хлоп или троп по купето,а да се окаже ,че най-важната част от колата т.е. двигателя да е тръгнал да се скапва и аз да не съм го забелязал :banghead :11 :beat_butt2 :eek :stumm :bishop


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 мар 2014 21:55


Една тема дискутирана и от мен за този проблем , поразгледай я http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=315956
И едно мое мнение за направа на място без смъкване :
samo_pechka написа:При ровене в нета ми излезе инфо на немски ,как колега се е справил с челосване на вал на място, с добър резултат ми се види :roll: .Има доста снимки http://fmso.de/forum/messages/806806.htm както се вижда от снимките е демонтиран капака със симеринга .След това е направен специален дорник за основа да "легне" челно на вала , а шийката на вала да остане отвътре на дорника, този дорник се ползва за водач на тялото с фрезера . А фрезера е от качествен "чешмеджийски" хванат за цилиндрично тяло ( за да не бие) и се води в дорника финно.Ако се загледате , се вижда ,че е монтиран леко на екцентрик , причината : такива фрезери са до един цол, а размера на вала(диаметъра на шийката) е около 28 мм. Отзад на фрезера е навит болт с вътрешен шестограм , за предаване на движението ( въртенето) се ползва част от ключ (лимбус) със сферична глава хванат за винтоверт . Резултатът е видим . Аз лично в случая не бих отстранил шпонката на колелото , както е направил колегата , но това си е индивидуално решение. Хареса ми ,че с не кой знае колко скъпи части и начин, е намерено доста добро решение, за обработка на място . Това решение за челосване е приложимо при минимални поражения по вала! При сериозни- се налага демонтаж!

Много интересно се е справил колегата от немския форум , поразгледай линка и снимките :th_up


andrewsedrev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 окт 2013 16:07
Автомобил: MK 3
Двигател: 1.9 GTD

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот andrewsedrev » Чет 27 мар 2014 9:31


Много много благодаря колега, още в събота запрятам ръкавите и почвам, дано се получи без сваляне...очаквайте снимки! Ако стане ще черпя :th_up Още веднъж благодаря на колегата samo_pechka за инфото...!!!!


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот iliankocov » Чет 27 мар 2014 12:23


Според мен се е износила само демферната шайба, която няма нищо общо със зъбното колело на коляновия вал! Ако е превъртяло дори с 1 зъб, колата ще почне да работи като танк, ще пуши точно като нафтова печка и няма да иска да мръдне. В случая, ако е обрана шпонката на зъбното колело, болта трябва да се развие без почти никакво усилие. :a045


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Моят Голф 1.9 GTD 1992

Мнениеот samo_pechka » Чет 27 мар 2014 13:26


:mhihi То въобще няма прескочи зъб , направо си троши тиквата .



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта