- като са ми сменяли съединителя не са затегнали болтовете, които държат скоростната кутия отгоре (към една планка) - държаха се на по една витка. Бонус - след сваляне на главините (за да извадят полуоските) не са затегнали трите болта, които държат шарнира към носача - резултатът е един липсващ и два разхлабени, посукан носач и дрънчаща предница. Ботушът не е скъсан, но горният тампон на амортисьора все едно го няма - предполагам като следствие от разхлабената предница.
За десерт - незатегнат акумулатор - паднал в/у стартера.
За 15 минути толкоз успях да видя (и частично да пооправя). Сега поне не хлопам толкова яко, но колата продължава да е нестабилна, а и май съм изкривил геометрията, защото почнаха да ми свирят гумите.
Не искам да споменавам сервиза, в който ми правиха колата последно, но ми иде да ги


).
