За водна помпа и верига мисля че проблема е в монтажа или в качеството на вложените части.
ОЕМ помпата е марка КЕВ и няма никакви проблеми поне 140000км.. Масово се продават помпи Ина в България, които са с лоши отзиви и в БГ и Русия. Повечето хора се оплакват от такава вложена след 20-30 хиляди км. Съветвам да се търси КЕВ. Аз също съм имал проблем с помпа Ina закупена и монтирана в Белгия след около 30 000км.
Относно веригата два пъти съм сменял, като първата изкара 120 000км без проблеми, като я свалиха казаха че няма никакъв проблем да кара още, но бях я купил та я смениха.
Моето мнение е, че автомобилът е направен много добре стига да се обслужва както трябва и с подходящи части.
Passat на много километри Пасат Б7 CNG версията 2013
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Passat на много километри
Последна промяна от dtony на Пон 20 яну 2025 21:37, променено общо 1 път.
- papa franku
- Мнения: 153
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat на много километри
При мен водната помпа се предаде на 40к км и за малко да събори ангренажния ремък. Колко ти излязоха последните ремонти с главата
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Нед 04 юни 2023 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat на много километри
Мисля че всичко отиде малко над 3к.
Re: Passat на много километри
Nikolov_St написа:Здравейте на всички! Ще споделя една история с продължение, която смятам че ще е интересна за всички. Не робувам на марки, а на това което ми върши работа, спрямо желанията ми. През живота си съм карал много автомобили и притежавал достатъчно. Ще изброя от първа до последна кола - Рено 5 86та, газ-бензин, Мондео комби 1.8 турбо (май) дизел, алфа 155 1.8 бензин, Фиат Идеа 1.4 газ-бензин, Фиат пунто 1.2 метан-бензин, Фиат Мултипла 1.6 метан-бензин. В момента притежавам Шкода руумстър 1,2 газ-бензин и от скоро съм с Пасат Б7 CNG версията 2013. Едната част от колите са били удряни, друга на незнайни километри. Сегашният пасат е на 420к км, направени уж магистрала, уж поддържан, уж с пълна сервизна история. Ще е интересно да видим дали поддържана кола (ако наистина е така) ще се превърне в финансова бездна. Ще споделям всеки един ремонт и конкретни километри. Към момента придърпва докато е на бензин, като прехвърли на метан - няма проблеми. Компресията е перфектна, масла и филтри са сменени, ходовата част е без проблеми - 240лв. Понеделник е на доктор.
Нормално . В Германия , Италия , Холандия , Швейцария , бабите и майките с деца само така отиват до магазина за седмичното си пазарене .

-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Нед 04 юни 2023 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat на много километри
dtony написа:За водна помпа и верига мисля че проблема е в монтажа или в качеството на вложените части.
ОЕМ помпата е марка КЕВ и няма никакви проблеми поне 140000км.. Масово се продават помпи Ина в България, които са с лоши отзиви и в БГ и Русия. Повечето хора се оплакват от такава вложена след 20-30 хиляди км. Съветвам да се търси КЕВ. Аз също съм имал проблем с помпа Ina закупена и монтирана в Белгия след около 30 000км.
Относно веригата два пъти съм сменял, като първата изкара 120 000км без проблеми, като я свалиха казаха че няма никакъв проблем да кара още, но бях я купил та я смениха.
Моето мнение е, че автомобилът е направен много добре стига да се обслужва както трябва и с подходящи части.
Взимам оригинални или най-доброто афтърмаркет - конкретния случай, помпата мисля че беше HEPU, доколкото се съм се интересувал те правят оригиналната за VW, брандирането е различно. Но, акцента по-скоро ми беше в това, че нямат гарнитура, която струва стотинки производствено, което е смешно за мен. Веригата е било компилация от проблеми (изцяло мнение, подкрепено от абсолютно нищо аналитично), болта (така съм я купил и карал), прекъсването и аварийните режими в които влиза заради бензиновата система са добавили допълнително напрежение. А и като гледам следващите генерации на тези двигатели, те добре са осъзнали къде е проблема - увеличават обема на двигателя от 1.4 на 1.5, махат supercharger-a, оставят турбината, махат веригата и слагат ремък.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Passat на много километри Пасат Б7 CNG версията 2013
Така е, осъзнали са много неща. Само не осъзнаха да продължат да монтират двигателя в Passat b8.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта