vladobosh написа:ivelin111111 написа:vanesto написа:Колега, не си писал за кой двигател става въпрос!
Има и друга възможна причина - запушен филтър за маслените пари в капака на клапаните. Аз бих сменил първо капака.
Точно това ще се направи, понеже след преглед се установи, че е много омазнен. Може би от там е и големият разход на масло.
Колега, точно във същия филм се намирам. Пиши имаш ли развитие с разхода на масло.
Благодаря
Здравей,
след смяна на капак не се подобриха нещата, но го приех като смяна на консуматив при положение, че беше омазан..
За момента закрепих положението и спря да ми харчи масло като го смених.
Бях с оригинално за модела VW 504 00/507 00 - LongLife III FE, SAE 0W-30 и много ми гореше. Не знам кое не му харесваше, 6 месеца карах така и много пипаше.. по 1 л. на месец добавях..
Сега сложих Castrol EDGE 5W30 пак за модела VW 504 00/507 00, И ДОБАВИХ ДОБАВКА ФЮЛЕРИНОВА ЗА МАСЛО 400ML BARDAHL, ANTI-wear treatment.
За 1000 км до момента не ми харчи, уж закрепи положението..