По законите на Мърфи, винаги става това за което не сме подготвени. Вчера при разминаването с един ТИР изхвърча едно немалко парче асфалт и ми спука предния прозорец. По друг от законите на Мърфи, колата започна да не държи обороти и да смърди страшно много на недоизгоряло гориво около нея. Днес сутринта в 6:30 я разпарчетосах отпред БУКВАЛНО. Смених О-пръстените на колекторите, гофрираната тръба от дебитомера до дросела, дросела, дебитомера. Запалих колата и.... ВОАЛА! Оборотите заковават на 900, няма миризма на недоизгоряло гориво. Имах проблем и с ГИ-то- като се засилех с над 110км/ч и пуснех колата от скорост по инерция, тя изгасваше. Не знам на какво се е дължало това, но и този проблем вече е отстранен. Адаптирах си дросела и вече всичко е 6666666666666. Утре или в други ден отивам да ми оправят и предното стъкло и евентуално да си взема един Bora Sport салон с подгрев и цялата инсталация да си топля дупето през зимата, че сега с това кожено RECARO като се кача в нея и направо се пържа

Ами това е за сега. Напоследък ми е тръгнало накриво с тея коли, но не се отказвам. А да забравих да добавя, одеве минавам покрай колата и загледах задна дясна гума и видях един балоон, та сега се замислям дали да не скоча направо на чисто нови 17-ки поне да забравя всяко лято да сменям гуми
