Caddy MK1-Caddy-llac
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Колега ДОН КИХОТ , мислил ли си да ползваш само блока на двигателя ?
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Двигателя ми е след основен ремонт на 7хил км, така взех пикапа. За сега не се обмисля смяната му, първа грижа ни е купето и ламарините, да се изкърпи и боядисва, да го запечатаме за зимата да не гние, останалото ще се мисли в движение.
п.с. ето малко снимки и от днес, намерихме перфектния донор за да си отрежем нужното.





п.с. ето малко снимки и от днес, намерихме перфектния донор за да си отрежем нужното.





-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: 10
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
здравейте колеги имам caddy mk1 и имам проблем с намирането на задни стопове ако някой може да помага.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
pavlinparv написа:здравейте колеги имам caddy mk1 и имам проблем с намирането на задни стопове ако някой може да помага.
провери в косер, аз от там взех един
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: 10
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
утре ще проверя мерси
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
А по колата има ли развитие 

Re: Caddy MK1-Caddy-llac
има малко раздвижване тези дни
вече сме в халето


имаме разкопчана ламарина под челното стъкло , готов донорен детайл от донор голф 1

основите на стоповете преди

след


една от джантите е заварена и отива за изправяне, после полиране и боя на всички джанти

под разкопчаната ламарина под челното стъкло има изненада , умора на материали и доволни спуквания

почистихме ги грубо да се прецени състоянието, здаво е , не е гнило просто са му много годинките и дупките

малко боклук който не е нужен от отрязаните детайли

Бавно става всичко, но е приятно

вече сме в халето



имаме разкопчана ламарина под челното стъкло , готов донорен детайл от донор голф 1

основите на стоповете преди

след


една от джантите е заварена и отива за изправяне, после полиране и боя на всички джанти

под разкопчаната ламарина под челното стъкло има изненада , умора на материали и доволни спуквания

почистихме ги грубо да се прецени състоянието, здаво е , не е гнило просто са му много годинките и дупките

малко боклук който не е нужен от отрязаните детайли

Бавно става всичко, но е приятно

Re: Caddy MK1-Caddy-llac
подготвя се рог-а с колонката и задмоторния отсег за насаждане








Последна промяна от DoH_KuXoT на Сря 27 яну 2016 14:39, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
днес малко се позанимавах с вратата на каросерията

махнахме няколко слоя боя, релефа на буквите се оказа, двойно по-висок, беше се скрил пот 7-8 слоя боя и филер, кит и т.н.

решихме да махнем заварената от предния собственик ламарина от вътрешната страна
и да мислим как да направи релеф като на пода на каросерията, започна изпилване на
заварките и обелване на ламарината

тук вече започна да се вижда приятната изненада
тук свалената плоска ръждясала ламарина вече е история, под нея се оказа, че има почти запазен оригинален релеф,
следващ линиите на пода на каросерията, разбира се иска доста работа и той, но важното е , че е запазен.
свалихме механизма за отваряне на вратата , следва напасване и изправяне на капака отвътре, за да се прибере дръжката
наравно с линията на капака отвън, защото е доста стърчаща към момента
Следва продължение, само да има повече свободно време...

махнахме няколко слоя боя, релефа на буквите се оказа, двойно по-висок, беше се скрил пот 7-8 слоя боя и филер, кит и т.н.

решихме да махнем заварената от предния собственик ламарина от вътрешната страна
и да мислим как да направи релеф като на пода на каросерията, започна изпилване на
заварките и обелване на ламарината

тук вече започна да се вижда приятната изненада
тук свалената плоска ръждясала ламарина вече е история, под нея се оказа, че има почти запазен оригинален релеф,
следващ линиите на пода на каросерията, разбира се иска доста работа и той, но важното е , че е запазен.
свалихме механизма за отваряне на вратата , следва напасване и изправяне на капака отвътре, за да се прибере дръжката
наравно с линията на капака отвън, защото е доста стърчаща към момента
Следва продължение, само да има повече свободно време...

Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 12 авг 2016 15:54, променено общо 1 път.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Днес пристигна нещо много ценно. Левия рог в перфекто състояние. Благодарение на колегата boko_tuning



-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Защо сменяш роговете?Удряни ли са или са изгнили 

Re: Caddy MK1-Caddy-llac
десния се сменя заради колонката и бомбетата, заради удар. Левия е изгнил под акумулатора, явно е текъл и е проядено всичко.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Това кади от Обзор ли е?
бях и хвърлил око...
бях и хвърлил око...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта