Спарко, отказах се да вземам VR6-цата на Нейкича. Страхотен е, но не му е сега времето и ще е много на бързо работата. Бях заложил това за средата на годината. Един колега от форума ми прати двигател, надявам се да е ОК. 1.8 моно. Днес майстора ми каза, че съм за смяна на трансмисия, мисля. 200 лева английския сет. Още не е стигнал до двигателя, силно се надявам да е ок двигателя. Ако цитирам колегата "мъркал кат котенце".
Ще я видим тая котка да не се окаже кучка.
Историята на един обикновен Голф Тройка
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Предполагам говориш за съединителя 

- Sparco_stz
- Мнения: 229
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
- Автомобил: vw golf mk2
- Двигател: ez
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Успех ти желая и дано всичко да е наред вече 

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колеги, благодарение на maikalcho имам нов двигател. Майстора вика, че работил перфектно. Отивам към Зарата да си взема колата, стискайте палци да няма ядове.
- Sparco_stz
- Мнения: 229
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
- Автомобил: vw golf mk2
- Двигател: ez
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Дано вече всичко е ок.Очакваме да споделиш впечатления.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Продължавам да си мисля, че новия спортен волан, дето давал 40 коня е виновен. Много коне и са изкривили главата. А тия новите фарове на хела давали по 10 коня на осветително тяло. Общо 40 коня. Пак това фатално число. Сега със сигурност ще пробия средно гърне от усилието.
- Sparco_stz
- Мнения: 229
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
- Автомобил: vw golf mk2
- Двигател: ez
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Гърнето е за предпочитане пред мотора
.А фаровете защо и тях ги нагрочи?

- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Много кое много нещо
Яка тема яка кола


Яка тема яка кола


Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Дами и господа, днес бръмчах с колата из Стара Загора и резултатът от ремонта надминава очакванията. Двигателят е потресаващо тих и колата върви много повече. Очаквам и разхода да падне. До сега гореше около 15 - 16 градско на нормално каране и около 12 на извънградско при средна скорост 150 км в час.
Благодарение на Нейкича смених задните седалки и сега има облегалки за главите на пасажерите и на задната седалка.
Утре слагам хела фаровете. Ако не издържа на изкушението ще станат биксенон.
Между другоъо може би ще ги пръсна мат в крайна сметка. Има неприятно охлузване по пластмасата на левия фар. Все едно е минавано с шкурка.
Като сложа фаровете го мия и ще направя снимки.
Благодарение на Нейкича смених задните седалки и сега има облегалки за главите на пасажерите и на задната седалка.
Утре слагам хела фаровете. Ако не издържа на изкушението ще станат биксенон.
Между другоъо може би ще ги пръсна мат в крайна сметка. Има неприятно охлузване по пластмасата на левия фар. Все едно е минавано с шкурка.
Като сложа фаровете го мия и ще направя снимки.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ха, честито, колега
Ама ти при такова каране 150 не знам колко очакваш да ти гори. Дано очакванията ти се сбъднат все пак

Ама ти при такова каране 150 не знам колко очакваш да ти гори. Дано очакванията ти се сбъднат все пак

- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Все пак е Stealth



Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Не знам колегата Данчо как е успял да ме заснеме толкова високо в небето. Ще се оплача на оня дето ми монтира самолетния режим преди две седмици 

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
А, колеги, амчи аз забравих да се оплача. Онези, които са чели цялата тема помнят онова недоразумение, смотания бояджия, който си остави ръцете първия път. Маструбаторът ми запълни задния номер и лайсните, но и там така се е олял, че вече с невъоръжено око се вуждат пукнатини по шефа на ламарините, които със сигурност е запълвал и с цигански сополи, омешани с адвокатски лайна. Сега трябва да се правят четири врати плюс капака на багажника от нулата. Само чакам да се запролети и пак се почва.
Между другото един въпрос. От къде мога да си купя тунинг брони и прагове. Търся цялостно решение. И ги искам максимално изчистени и елегантни кат вампир. Обърнал съм всичко българско сайт и все на някакви цигании попадам.
Между другото един въпрос. От къде мога да си купя тунинг брони и прагове. Търся цялостно решение. И ги искам максимално изчистени и елегантни кат вампир. Обърнал съм всичко българско сайт и все на някакви цигании попадам.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Разгледай някои от "Западните" китове на тунинг-фирмите. Почерпи от тях идеи, визирам Zender, ABT и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта