



VW Golf mk2 / 1.6D GL Rollin' On Steelies
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Габарит ли си им вкарал или дойдоха готови 

- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Няма ве, просто беше на аварийни 

- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Страхотни са! Следващото нещо, което ми е като трън в очите е предната маска. Помисли за слагане на такава с 4 фара с широките ребра или същата, само че с 2-та фара 

- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Ще слушаш батковците какво ти говорят :) Получи се много добре
Едни брони от ГТИ може да се замислиш с червеният кант

- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
iliankocov написа:Страхотни са! Следващото нещо, което ми е като трън в очите е предната маска. Помисли за слагане на такава с 4 фара с широките ребра или същата, само че с 2-та фара
Тук вече не мога да се съглася

Колата е 1986 год., с малкия прозорец, решетка с тесни ребра си е задължителна просто. Стремя се да бъде максимално old school, нито ел. стъкла не смятам да слагам, напоследък взех да се замислям дали да не оставя и таблото с giant clock, както му викат във вортекса

Имах две решетки с 4 фара, но ги продадох, тъй като не мисля да ги слагам.
Колата ще си остане така, както я виждате в момента + ниско окачване и други джанти, разбира се и по салона ще има още малко корекции.
Долу-горе е такъв идеала ми за това, как трябва да изглежда една Голф 2-ка /с малки разлики/->

AE86 написа:Ще слушаш батковците какво ти говорят :) Получи се много добреЕдни брони от ГТИ може да се замислиш с червеният кант
Колата е 1.6 чист дизел, а не GTI, следователно броните ще си останат с лъскав кант, или пък въобще няма да имат кант, не съм го доизмислил нацяло.
- KURASH
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Radnevo, Karlovo
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+




- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Задължително, само да я изсипя на земята, че сега не е много за фотосесии. 

- KURASH
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Radnevo, Karlovo
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Е то нашата фотосесия ще е с работно заглавие "Грозното патенце" Далеч съм от мисълта че ще се сървеноваваме с перфектните вагени от феста примерно. Поне моята ще си остане патенце, а на теб ти желая да я превърнеш в Красив Лебед



- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Супер става особено белите стъкла на мигачите са друга бира и на цвета на колата седят един път...независимо че търкалям 2-ка бордо на цвят белият и небесно синият са ми слабост поради простата причина че на тях се връзва всичко и може да експериментираш и се получават уникални резултати...някой път като идвам към Стара Загора трябва да ги поставим пред обектива 

- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Благодаря колега. За снимките, няма проблем, ще ги наснимаме двамата дъртьовци 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
срежи си скоростният лост с 2-3см да слезе леко надолу.хем няма да стърчи от кожата,хем ще ти е една идея по-удобно.Аз моят го свалих с толкова и останах много доволен и пак беше леко над седалките....
- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
mupk0 написа:хем няма да стърчи от кожата
ми то оригинално там трябва да си има гумичка, която да държи маншона изпънат. Виж на моите снимки как е

- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Weezy написа: Единственото, което ще направя по решетката е, да си купя друга (същата) ...
Имах две решетки с 4 фара, но ги продадох, тъй като не мисля да ги слагам.
Аз имам 2 решетки, от този модел, който ти трябва. Ако имаше една решетка за 4 фара, щяхме да ги врътнем

- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
mupk0 написа:срежи си скоростният лост с 2-3см да слезе леко надолу.хем няма да стърчи от кожата,хем ще ти е една идея по-удобно.Аз моят го свалих с толкова и останах много доволен и пак беше леко над седалките....
Тогава пък хептен ще ми идва далеч, скоростния лост. Не знам тия голфове как са ги мислили, ама явно не са за хора над 1.90



iliankocov написа:mupk0 написа:хем няма да стърчи от кожата
ми то оригинално там трябва да си има гумичка, която да държи маншона изпънат. Виж на моите снимки как е
Да, така е. На мен тази гумичка ми липсва и затова е така, то целия маншон ми е за смяна, че е оръфан.
Сега сбирам леФ за Крушуна, че много ми се ходи, надявам се дотогава поне да успея да я тръшна на земята, ама досега не съм сменял пружини и ми се струва непосилно за човек, който не е правил тази операция досега

- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Volkswagen Golf mk2 1.6 Diesel / OEM+
Weezy написа:mupk0 написа:срежи си скоростният лост с 2-3см да слезе леко надолу.хем няма да стърчи от кожата,хем ще ти е една идея по-удобно.Аз моят го свалих с толкова и останах много доволен и пак беше леко над седалките....
Тогава пък хептен ще ми идва далеч, скоростния лост. Не знам тия голфове как са ги мислили, ама явно не са за хора над 1.90Като си дам седалката максимално назад, така че да ми е удобно, и като се облегна на облегалката и едвам стигам скоростния лост, даже като съм на 5-та, трябва да се надигам леко да го стигна
И сега си държа седалката доста напред, краката ми са свити, но пък поне стигам скоростите
iliankocov написа:mupk0 написа:хем няма да стърчи от кожата
ми то оригинално там трябва да си има гумичка, която да държи маншона изпънат. Виж на моите снимки как е
Да, така е. На мен тази гумичка ми липсва и затова е така, то целия маншон ми е за смяна, че е оръфан.
Сега сбирам леФ за Крушуна, че много ми се ходи, надявам се дотогава поне да успея да я тръшна на земята, ама досега не съм сменял пружини и ми се струва непосилно за човек, който не е правил тази операция досега
Не е сложно, но после на реглаж трябва да се ходи. Иначе имаше някъде тема как се прави точно ;) Ако не можеш да намериш - пиши да ти обясня по - подробно

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта