Отдавна не се бях занимавал с Passat-a , че се движа с един скутер цяло лято , но го продадох миналата седмица и пак започнах да припалвам комбито , та дойде ред на един сериен дефект на модела, а именно пластмасата на дръжката на шофьорската врата , където се намират копчетата на стъклата и управлението на огледалата. Много рядко се вижда пасат, на който да не е изронено ръбчето на въпросната пластмаса. Лошото в случая е , че смяната не е като на предишния модел , само дърпаш , щипките изпускат и сменяш за 2 минути. Тук се сваля кората на вратата, развиват се 16-тина винта торкс 20 , отделя се целия подлакътник на кората, пластмасата се явява между кората и този подлакътник. Има инсталация за осветление и две букси за копчета отдолу. Отне ме около час да прехвърля всичко, но пък се възползвах да почистя всичко вътре, да наместя корпуса на огледалото, че като ми откраднаха капачките на огледалата го бяха завъртяли силово там, където ляга на вратата. Свалих и измих вътрешното уплътнение между стъклото и вратата , където иначе няма шанс да се почисти, много е тесен отвора и винаги има прах , листенца, мухи и т.н. Малко снимков материал
Тук съм отбелязъл винтовете, като има и няколко скрити, които не се виждат на снимката

Това е снимка на подлакътника за кявата ръка обърнат отвътре

Тук е кората със сваления подлакътник

Тук може да се види изронения ръб на старата и новата дръжка

Това е крайния ефект , дребно нещо , но доста ме дразнеше
