

набих някой друг тампон на новите носачи:

Оп, няма шенкел:

Айде с шенкел:


Старите лагери от главините бяха направо дроб-сарма:

смених и спирачната помпа, а защо да не се мине и с ремонт на придържащата чопа на сервото пластинка. С малко използване на "майката", една отвертка и чук на принципа "бързи, смели и сръчни" се справих с проблема. Преди това ми блокираха колелетата, защото чопа не се връщаше и оставаше в едно положение, в което спирачната помпа е все едно постоянно натисната...
Развалцовах и спирачни тръбички за предницата и се надявам да доживея още 25 години, за да мога да се наслаждавам на новите тръбички...


Смених и тампона на скоростната кутия, като съм приготвил нови тампони и за мАтора, ама нещо ми писна за тази седмица, а и други ангажименти ме споходиха. Както и да е...
Задницата не съм я мятал, защото реших, че би било по-добре за момента да взема друг мост и да го рециклирам напълно и директно да го сложа с всичко монтирано на него, защото не си струва да набивам 2 пъти тампони отзад..
Минах реглаж и преглед. Усеща се, че колата спира по-добре. Ако не върви кой знае колко поне да спира...


Айде и една снимка малко на полудневна светлина:

Иии, кой каза, че нямало романтика покрай колите?
с черупка от каренце много хубав свещник става:

Само масълце, свещи и неПриятна компания ми липсваха ;)
Айде със здраве
