Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Имаш ли информация какви са нормалните налягания на бензиновата помпа за високо налягане и доколко по налягането може да се съди за състоянието й ?
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Не съм я гледал бензиновата помпа, защо?
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
за познат с този двигател питам, че й е вдигнал мерника на база някакви данни 70 бар на 3000об/мин а програмата им дала , че трябва да е 120 бара
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Е щом толкова й дават на 3000 (120 бара), значи толкова трябва да е. Аз само тая помпа не съм сменял, с времето я дават да се износва и тя и да не подкача гориво. Аз предимно на метан карам, но нямам проблем и при бензина все още - 600 лв. ми е оригиналната горивна помпа (Pierburg) Ужас :)
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Колеги, на колко км ви заминават накладките? При мен вече втори път трябва да сменям задните - TRW марка ако не се лъжа, а предните за 55 000 км. са на половина и имат още. Шокиран съм и от двата комплекта накладки, предните (АТЕ) издържат много а задните много по-малко, не трябваше ли да е обратното?! На 3-4 пъти задни, 1 път предни...
Сега ще взема АТЕ и за задните, че явно са добри!


Сега ще взема АТЕ и за задните, че явно са добри!

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Чиста хипотеза, но понеже си с DSG7, всеки път като сложиш на P и си ги лепи и ако ползваш много "меки" може наистина да си заминават, ако не усещаш задържане и/или нещо по вървежа.
Иначе да, прав си. Теоретично на кола с класическа ръчка предните си заминават по-бързо.
Иначе да, прав си. Теоретично на кола с класическа ръчка предните си заминават по-бързо.
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Интересно, аз съм ръчна кутия и забелязвам същото. Преди 40хил смених задните , предните си бяха добре, сега гледам, че задните скоро пак ще трябва да се сменят , а предните все още не им е време.
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Аз винаги като тръгвам от "P", слагам си педала на спирачката и тогава ръчно освобождавам Auto Hold-a и така потеглям, ако това имаш предвид. И съм се объркал, искал съм да пиша обратното - на 3-4 предни и веднъж задни! Ама то си зависи и как намалям при наклони, по нанадолнища се товарят повече задните накладки и е голям враг на тях! Вземам тия дни едни АТЕ и не се занимавам с други марки, предните са АТЕ а тия задните що бяха друга марка... май нямаха на склад и трябваше да чакам 2-3 дена а не ми се чакаше, че поръчах тези TRW и то цели две смени, докато тея предните имам чувството, че могат още 50 000 да ме изкарат, едвам са мръднали :)
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
DoH_KuXoT написа:Интересно, аз съм ръчна кутия и забелязвам същото. Преди 40хил смених задните , предните си бяха добре, сега гледам, че задните скоро пак ще трябва да се сменят , а предните все още не им е време.
Да, нали? А при по-старите коли които съм карал преди години съм свикнал да зная, че на 3-4 предни са и едни задни, а при тоя пасат е обратното

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
нямам обяснение, аз набедих накладките че са много меки, но пък, предпочитам да сменям по-често меки накладки , които не свирят и щадят дисковете
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Може би щото е комби така е конструиран автомобила ,предполага се че ще носи товар в багажника .А и задните са с 4-5 мм по -тясно феродо от предните ,като сложиш фактора твърд хубав диск и мек материал за накладките.Изключваме опцията да задържат апаратите ще си ги усетите .
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
И аз отначало набедих накладките ама и колегата Димов къде каза, че е заради комбито също съм съгласен, това трябва да е. Иначе задницата ще иска да ходи пред предницата явно, те са я тествали хората, още от като са измислени комбитата и Long базите :D При мен освен накладки ще трябва и масло на кутията да сменя пак, наближавам 60К, не се усеща да има нещо разлика в смяната на предавките, но задължително го сменям като изляза от утре да бачкам, щот почивах нали месец и 10тина дни, голяма отпуска ударих, сега само бач, ама пък и леко обслужване ще трябва + маслото с филтрите също, и там още 150 лв. малее, на мен стартово ми трябват към 300+ за да почна да бачкам и на тоя метан в моя град (Варна) 3.09 лв/кг. и то най-евтиния вариант, другаде е по-скъп, не знам какво точно ще бачкам за мене си. Колко са горивата ся по бензиностанциите, някой ще каже ли, примерно ОМВ или Лукойл,Марешки?! Аз щото само метан метан и на няколко месеца 100 октана бензин :)
- neo5
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Mercedes-Benz E200D 9 G-tronik
- Двигател: 2017 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Маслото за кутията (2 литра) съм си го взел отдавна, просто е при мене забравих да спомена, само за труд и да ми го сменят с новото вече.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Ти ако си и на газ /метан имаш и допълнително тегло което си седи там константно ,но както Дон Кихота каза ,по-добре меки и несвирещи накладки и да не заминава диска
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта