Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Неделна занимавка , предна фейсова емблема , да отива на задната и на капачките на джантите :)
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
аз търся предна Нефейсова решетка.... ровя ровя никъде няма. Дали не може да ме посъветваш нещо :)
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 2017 + MB S205 2020
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
3G0853651BKZ - Ако това е парт-номера на Вашата решетка,
от Аутодок може да се поръча, ще дойде за 7-10 дни.
Или в Интер карс - на 4 раб. дни след поръчка,
Или от Ауто Кели (Елиткар) - OE VAG за 3 работни дни...
Емблемата е отделно.
от Аутодок може да се поръча, ще дойде за 7-10 дни.
Или в Интер карс - на 4 раб. дни след поръчка,
Или от Ауто Кели (Елиткар) - OE VAG за 3 работни дни...
Емблемата е отделно.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
borislav_mladenov написа:аз търся предна Нефейсова решетка.... ровя ровя никъде няма. Дали не може да ме посъветваш нещо :)
Дай ми рама да видя какво може да се поръча
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Автомобила стана на 228 хил км , последно е обслужвана кутията на 180 хил в официално представителство, реших , че й е време. Маслото ми се видя доста тъмно, майстора също изрази съмнение в смяната предишния път... Оставям снимки , някой ако може да сподели как намира това масло и филтър, че на мен ми е първи автоматик и нямам лични впечатления до момента. Живи и здрави след 50 хил км ще видим какво ще е , ако е още в мен автомобила :)








- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12099
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Маслото е тъмно, но пък филтърът изглежда в прилично състояние. Ако преди теб е пропуснато примерно едно обслужване е възможно така да потъмни и това масло. Абе не знам, доста е тъмно при положение, че новото масло жълтее
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
DoH_KuXoT написа:borislav_mladenov написа:аз търся предна Нефейсова решетка.... ровя ровя никъде няма. Дали не може да ме посъветваш нещо :)
Дай ми рама да видя какво може да се поръча
WVWZZZ3CZHE074145

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
След няма и 2 години модула за спиране на старт стопа спря да работи , бях забравил колко е досадно да спираш системата с бутона всеки път когато ползваш автомобила... тия дни ще сложа нов , че ме дразни доста...
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Смених модула за старт стопа , през страничната лява пластмаса на централната конзола при педалите става много лесно. Преди мисля че свалях рамката на лоста за скоростите.
Отделно отскоро, имах проблем с клапата за температурата на задните седалки. Сменя се доста трудно. Моторчето е V137 номер 5 от схемата
Това е грешката, която насочва към проблема
Сменя се пак през тази пластмаса , но се сваля и дясната откъм пасажера. За да се изключи буксата. Доста тегава процедура , един час стоиш в най различни пози наврян долу в педалите. Реално трябва да се развият два винта , но по инструкции в представителството пише "remove dash panel" което е абсурдно за една клапа. Става и без сваляне но си е трудоемко и сложно.
Много важно е като се сменя да се проверят самите клапи дали се движат свободно до крайните си положения. Смених с ново моторче на Valeo. Цената е стотина лева, на оригиналното над 200 , но четох мнения че валеото кара повече.
Автомобила стана на 230хил км , смених маслото и филтрите , тия дни като мине и последното захлаждане му слагам летните гуми и го стягам за приключения .
Така изглежда моторчето отвътре. По други форуми чета, че проблема може да се реши със смяна на реостата с пистите , има разни в Али експрес но аз не бих си причинил повторно кълчене по гръб наврян в педалите за проби с неясен резултат
Отделно отскоро, имах проблем с клапата за температурата на задните седалки. Сменя се доста трудно. Моторчето е V137 номер 5 от схемата
Това е грешката, която насочва към проблема
Сменя се пак през тази пластмаса , но се сваля и дясната откъм пасажера. За да се изключи буксата. Доста тегава процедура , един час стоиш в най различни пози наврян долу в педалите. Реално трябва да се развият два винта , но по инструкции в представителството пише "remove dash panel" което е абсурдно за една клапа. Става и без сваляне но си е трудоемко и сложно.
Много важно е като се сменя да се проверят самите клапи дали се движат свободно до крайните си положения. Смених с ново моторче на Valeo. Цената е стотина лева, на оригиналното над 200 , но четох мнения че валеото кара повече.
Автомобила стана на 230хил км , смених маслото и филтрите , тия дни като мине и последното захлаждане му слагам летните гуми и го стягам за приключения .
Така изглежда моторчето отвътре. По други форуми чета, че проблема може да се реши със смяна на реостата с пистите , има разни в Али експрес но аз не бих си причинил повторно кълчене по гръб наврян в педалите за проби с неясен резултат
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
borislav_mladenov написа:DoH_KuXoT написа:borislav_mladenov написа:аз търся предна Нефейсова решетка.... ровя ровя никъде няма. Дали не може да ме посъветваш нещо :)
Дай ми рама да видя какво може да се поръча
WVWZZZ3CZHE074145
дали ще се намери нещо
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
borislav_mladenov написа:borislav_mladenov написа:DoH_KuXoT написа:borislav_mladenov написа:аз търся предна Нефейсова решетка.... ровя ровя никъде няма. Дали не може да ме посъветваш нещо :)
Дай ми рама да видя какво може да се поръча
WVWZZZ3CZHE074145
дали ще се намери нещо
Е нали намерихме вариант за нова алтернатива, даже ти предложих да я поръчам да я видиш и ако не ти хареса да се върне, ти каза че ще си търсиш от ОLX бадж R-лайн , виж ли личните съобщения от януари месец, забравил си. И дай на ЛС че се разводнява темата.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
На предишния пасат бях свикнал с една много удобна функция на пасажерската седалка, имаше едно лостче, натискаш го и облегалката пада върху седалката и става равна със задни седалки. За дълги предмети които минават през цялото купе е супер удобно. Мислех, че и този пасат е така. Отивам в баухаус поръчвам си 244см термоплот, отивам при колата падат задните облегалки, отивам при предната седалка и почва едно оглеждане, бутане, дърпане на лостчета , няма братче, само с настройката за наклона може да се мести облегалката. Въртя напред бавно но навеждам облегалката , по едно време застана под 45 градуса и спря, крайно положение , не може повече напред. Викам си явно и така няма да е айде въртене назад , стигна до някъде и опря в задните, мново е висока. Айде махнах подглавника, нафигнах цялата седалка напред и нагоре да ми позволи да наведа облегалката още малко и пак не стана равно.
Отказах се , върнах термоплота и отидох за план Б напречните греди. Явно предишния пасат е бил по-работно насочен, по малко екстри , но да вършат работа. При този глезотии да искаш ама за работа иска схеми :)

Отказах се , върнах термоплота и отидох за план Б напречните греди. Явно предишния пасат е бил по-работно насочен, по малко екстри , но да вършат работа. При този глезотии да искаш ама за работа иска схеми :)

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Дойде време и на едно нещо, което много ме дразнеше, един ден при затваряне на панорамата нещо изщрака и се счупи дясната част на рамката на ветробранната мрежа. Недомислица като цяло, точно там свършва телта на една доста здрава пружина, която я държи отворена и изпъната нагоре като се отвори стъклото. Четох , питах, оказа се , че не е нещо масово срещано, но явно аз съм изтеглил късата клечка. Държа да отблежа, че всичко е смазано и се движи гладко, не е имало задържане , напъване или някакъв предмет там. Просто пластмасата се рони като бекелит...
Сменя се относително лесно, но цената е 500лв с отстъпките... което за такъв елементарен детайл е абсурдно, но няма заменки, няма в Али експрес и това е положението. Малко е преправена конструкцията , мрежата е по красива и има подсилващи в двата края на завоя, които й придават завършен виж. Чисто като пластмаса си е същия трошлив материал, ще видим колко ще изкара.
Тук се вижда как завършва телта в долната част, горе е същото, директно подпряно в пластмасата. Под нея има контричка, която се надига вертикално нагоре и целия водач се плъзга напред, за да се извади.

На тази снимка се опитах да хвана предните щипки към рамката на панорамата, с тънка отвертка се отварят лекичко и с дърпане вертикално нагоре изизат една по една. На снимката се виждат две , мисля че бяха 6 общо

Тук направих още една снимка, на която се виждат 3 и част от четвъртата

Ефекта е това, преди висеше в десния си край, което не пречеше на работата на панорамата, но махнах счупените парчета и пружината, защото с тях запираше и нямаше как да се затвори.

Сменя се относително лесно, но цената е 500лв с отстъпките... което за такъв елементарен детайл е абсурдно, но няма заменки, няма в Али експрес и това е положението. Малко е преправена конструкцията , мрежата е по красива и има подсилващи в двата края на завоя, които й придават завършен виж. Чисто като пластмаса си е същия трошлив материал, ще видим колко ще изкара.
Тук се вижда как завършва телта в долната част, горе е същото, директно подпряно в пластмасата. Под нея има контричка, която се надига вертикално нагоре и целия водач се плъзга напред, за да се извади.

На тази снимка се опитах да хвана предните щипки към рамката на панорамата, с тънка отвертка се отварят лекичко и с дърпане вертикално нагоре изизат една по една. На снимката се виждат две , мисля че бяха 6 общо

Тук направих още една снимка, на която се виждат 3 и част от четвъртата

Ефекта е това, преди висеше в десния си край, което не пречеше на работата на панорамата, но махнах счупените парчета и пружината, защото с тях запираше и нямаше как да се затвори.

-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Тъмното масло не е критерий за неговото състояние , сменете маслото и след 5 хиляди източете една чашка и ще видите отново същото тъмно масло от кутията което сте изкарали и предния път.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Не бих експериментирал. На 50хил ще го видим, живот и здраве
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта